Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei ole drive-in Alkoa?

Vierailija
02.04.2020 |

Ei tarvitsisi nousta autosta. Voitaisiin vähentää koronatartuntoja.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea.

Vierailija
2/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari punkkupulloo vodkan kera, kiitos! Ainii ja jälkkäriks jekkuu 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sellaista satamissa olevan konttilukin tyylistä, pyörillä kulkevaa myymiötä, joka liikkuisi tuolla moottoriteillä ristiin rastiin ja itse voisi ajaa kaupan läpi, poimia tuotteet kyytiin ja ostokset veloitettaisiin auton käyttömaksun yhteydessä.

Vierailija
4/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drive-in apteekki olisi nyt loistoidea!

"Mitäs takapenkkiläisille laitetaan?"

Vierailija
5/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin heti sinne ja ostaisin auton täyteen viiniä.

Vierailija
6/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöautotyylinen olisi enemmän omaan makuuni, sillä läheskään aina ei tule oltua ajokunnossa.

Vierailija
7/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätelöautotyylinen olisi enemmän omaan makuuni, sillä läheskään aina ei tule oltua ajokunnossa.

Kauppa-autot takaisin!

Vierailija
8/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ja alkoholi eivät sovi yhteen. Tosin todistin kerran kun meidän kylän alkossa oli naapurikaupungin taksi ostoksilla, osti kyydissä olijalle. En tiedä miksi ei uskaltanut itse ostaa. Ja monesti taksikuskit ostaa naapurikaupungista omat juomansa.

Vierailija
9/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmasti huvittava näky, kun alkoauto ajaisi lähiöraitille "tidididi tidididi" ja Pera, Arska ja Kepe juoksisivat horjahdellen innoissan hakemaan taskulämmintä.

Vierailija
10/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drive in-ravintola olis hyvä. Ihmiset istuu autoissaan ja tarjoilijat tuo viinaa parkkiruutuihin.

Vierailija
11/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa on näköalaton johto, eivät ymmärrä mitään asiakaspalvelusta ja asiakastoiveiden täyttämisestä. Drive in Alkot, samoin kuin kiertävät myyntiautot ovat molemmat loistavia ideoita. Itse kaipaisin myös kotiinkuljetusta ja 24/7 myymälöitä. Suomen alkoholilainsäädäntö on aivan hanurista ja kaipaa muutosta pikaisesti sallivampaan suuntaan.

Vierailija
12/36 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita maailmalla. Ehkä joskus suomessakin.

Vierailija
13/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita maailmalla. Ehkä joskus suomessakin.

Missä on?

Vierailija
14/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmasti huvittava näky, kun alkoauto ajaisi lähiöraitille "tidididi tidididi" ja Pera, Arska ja Kepe juoksisivat horjahdellen innoissan hakemaan taskulämmintä.

Myisiköhän ne jos Repa olisi jo ottanut korjaussarjaa? 

Vierailija
15/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne juoppo tursaat sinne voisi ajaa kun ovat koko ajan kännissä. Eikä kun . . . paitsi ne jotka ajavat joka päivä kännissä. Niitähän riittää. Viina vie ja uhreja tulee. Mutta mitäs juopot siitä. Kunhan on sitä viiinaaaa.

Vierailija
16/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä olemassa. Suomessa vaan päättäjät pelkää kansan joutuvan rappioon jos saisivat vapaasti ostaa alkoholia. Joten pitää hyysätä, kieltää ja säädellä.

Vierailija
17/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vakiokäyttäjä :) 

Vierailija
18/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin pyörimään muutaman minuutin ylimääräistä ruokakaupassa, kun olin mennyt kauppaan normaalia aikaisemmin ja kaljaa ei vielä saanut ostettua. 

Vierailija
19/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa hemmetin hyvä ajatus..! *thumb up*

Vierailija
20/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöautotyyppinen huumeauto olisi aiva yyperiä! Kotiin jaettaisiin aikataulut ja huumeslista. Mikä musa sopisi huumeauton tunnusmusiikiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi