Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei ole drive-in Alkoa?

Vierailija
02.04.2020 |

Ei tarvitsisi nousta autosta. Voitaisiin vähentää koronatartuntoja.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole Drive in pubia ?

Sinκκis

Vierailija
22/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit mä oon miettiny drive-in-alkoa vuosikaudet! Ei itselläni muuta syytä, mutta kotikaupungissani on vain yksi alko jossa pyörii ne samat lärvit aina (myyjät siis), ja itse kun usein siellä asioin niin ovat penteleet alkaneet mukamas-nokkelasti v*ttuilemaan toistuvista vierailuistani! En arvosta! Minä olen maksava asiallisesti käyttäytyvä asiakas (en käy koskaan edes humalassa asioimassa), he ovat myyjiä, piste. Ei kuulu heille, kuinka usein siellä käyn ja mitä milloinkin ostan. Drive-in mäkkärityyliin alati vaihtuvilla nuorilla pätkätyöläisillä olisi kivempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Sääntö-Suomi.

Vierailija
24/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsit mä oon miettiny drive-in-alkoa vuosikaudet! Ei itselläni muuta syytä, mutta kotikaupungissani on vain yksi alko jossa pyörii ne samat lärvit aina (myyjät siis), ja itse kun usein siellä asioin niin ovat penteleet alkaneet mukamas-nokkelasti v*ttuilemaan toistuvista vierailuistani! En arvosta! Minä olen maksava asiallisesti käyttäytyvä asiakas (en käy koskaan edes humalassa asioimassa), he ovat myyjiä, piste. Ei kuulu heille, kuinka usein siellä käyn ja mitä milloinkin ostan. Drive-in mäkkärityyliin alati vaihtuvilla nuorilla pätkätyöläisillä olisi kivempi.

Yksi päivä näin jonkun kaappi-puli-mamman ostavan säkillisen pikkupulloja konjakkeja, viinoja.

Ei niitä voi ostaa säkillistä kuin kaappijuoppo, joka dokailee töissä yms. salassa.

Terve ihminen ostaisi pari isoa pulloa ja siemailisi niistä ..

Zinc

Vierailija
25/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan Saksasta viinini, chardonnay 0:75, 13 % 2,49 €/plo, tilaan aina 12, joiden kuljetus kotiovelle, koko lystin, n. 60 €.

Ne isot pahvipakkaukset tulee varmaan halvemmaksi, mutta en tykkää nistä, ja tunnen itseni, hiprakassa on helppo sortua. Sääntöni on että avaan vain yhden pullon kerralla ja vain yksi/vko eikä joka vko.

😁

Olen 65-vuotias mummeli.

Vierailija
26/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juust muuuten katoin rööperi leffan. Tuli vaaa mieleen.

Vierailija
27/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa Saksasta, saat kotiovelle ja paljon halvemmalla.

Vierailija
28/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan Saksasta viinini, chardonnay 0:75, 13 % 2,49 €/plo, tilaan aina 12, joiden kuljetus kotiovelle, koko lystin, n. 60 €.

Ne isot pahvipakkaukset tulee varmaan halvemmaksi, mutta en tykkää nistä, ja tunnen itseni, hiprakassa on helppo sortua. Sääntöni on että avaan vain yhden pullon kerralla ja vain yksi/vko eikä joka vko.

😁

Olen 65-vuotias mummeli.

Ne pahvipakkaukset. (tai muovipakkaushan siellä on sisällä) menee nopeasti vanhaksi. 

Sitten ne on pakko juoda tyhjäksi 

o_O 

Sinκκis

Vierailija
29/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka ostaa säkillisen pikkupulloja pitäisi laittaa syyniin, jo Coronankin takia onnistui vaikka mikä diktatuurinen toimenpide. 

Mitä tekevät työkseen ? Ovatko vastuussa muista: hoitsut, lääkärit, autokuskit jne ..

Sinκκis

Vierailija
30/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätelöautotyyppinen huumeauto olisi aiva yyperiä! Kotiin jaettaisiin aikataulut ja huumeslista. Mikä musa sopisi huumeauton tunnusmusiikiksi?

Hit from the bong..

Vierailija
31/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😁

Olen 65-vuotias mummeli.

Eikö ne koskaan joudu tullissa syyniin? Olen lukenut, että voipi jäädä pian juomat saamatta?

32/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän drive-in alkon jälkeen on varmaan poliisien blow out asema siinä perässä.

Vierailija
33/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiassa on drive in viinakauppoja.

Vierailija
34/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁

Olen 65-vuotias mummeli.

Eikö ne koskaan joudu tullissa syyniin? Olen lukenut, että voipi jäädä pian juomat saamatta?

Siitähän tuli ennakkopäätös jo, eli Tulli hävisi jonkun ceissin. Ihan vapaasti voit tilata ..

Sinκκis

Kyllä ne kovasti on yrittäneet vaikeuttaa ihmisten arkea, mikä on käsittämätöntä.

Vierailija
35/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös oli muistaakseni joku tämän tyylinen: Mitään lakia ei ole, mutta kun tilauksia (ja myyntejä) on tehty ennenkin, niin siittä on tullut maan tapa.

Lähtökohtaisesti jonkun pitää olla KIELLETTYÄ, että siitä voi saada sanktioita. Jos siitä taas ei ole mitään lakia, joka kieltää toiminnan on se sallittua ..

Sinκκis

Tuohon tyyliin oli siis kirjoitettu se juttu minkä minä luin.

Vierailija
36/36 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Australiassa on drive in viinakauppoja.

Pakkaako ne viinilaatikot autoon vai pitääkö itse nousta autosta?