Yksinäinen ihminen: mistä sinut löytää?
Jokin tietty Facebook-ryhmä? Nettisivu? Chat-sovellus?
Missä olet?
Kommentit (22)
Av:lta. En kirjoita omalla nimellä Facebookissa ryhmiin. Onko mitään Chat-sovelluksia?
Vierailija kirjoitti:
Av:lta. En kirjoita omalla nimellä Facebookissa ryhmiin. Onko mitään Chat-sovelluksia?
Telegram
Miksi haet yksinäistä ihmistä?
Näinä eristäytymisen aikoina ovat monenlaiset huijarit liikeenteessä.
Voidaan esittää niin ystävää, niin ystävää, mutta taustalla on halu hyötyä tuosta ihmisestä jotenkin.
Rahallisesti tai muutoin.
Nyt jos koskaan kaikkien tulee olla tosi varovaisia uusien ja outojen ihmisten kanssa.
Huijareita ja rikollisia liikkuu näillä nettipalstoilla ja paljon.
Menis kokonaan idea siitä yksinäisyydestä.
Huijarit ja rikolliset ovat liikeentessä nyt netissä, kun liikkuminen on rajattu ja tulee helposti huomatuksi.
Täältä ne nyt etsivät uhrejaan.
Varokaa kaikki, pyydän!
Rekan ratista tai kotona nukkumasta. En ole somessa (enää).
Ei mistään, ainakaan sinä et löydä.
En enää ihmettele, miksi yksinäisyys on yleinen ongelma Suomessa :D.
-Ap
Min löytää facen yksinäiset yhteen - ryhmästä. Hakukenttään oikea paikkakunta niin siellä olen.
Töistä, kotoa, whatsapista tai täältä.
Vierailija kirjoitti:
Min löytää facen yksinäiset yhteen - ryhmästä. Hakukenttään oikea paikkakunta niin siellä olen.
En kehtaa omalla nimellä näyttäytyä tuollaisissa ryhmissä. Mieluummin joku anonyymichät
Yksin voi olla olematta yksinäinen.
No kotoa. Nykytilanteessa liki 24/7.
Ketä nyt yrität hyväksikäyttää ”ystävyydelläsi”?
Olen vähän hämmentynyt siitä, että joku epäilee, että aloituksen taustalla on pyrkimys johonkin rikolliseen hyväksikäyttötoimintaan.
Se mitä tällä keskustelulla hain oli, että yksinäiset ihmiset kertoisivat mitä somekanavia käyttävät ystävien etsintään. Jos he kaikki käyttäisivät samaa, niin todennäköisyys löytää itselleen sopivaa seuraa olisi parempi kuin, että jokainen on hajaantunut eri kanaville.
Mitään henkilökohtaisia yhteystietoja en yritä täällä kalastella.
-ap
Yleensä olen vaeltelemassa tai sitten koiran kanssa metsässä.
Kotona.