Sanna Ukkola lietsoo eripuraa IL kolumnissa
Miksi Sanna Ukkola tahallaan vääristelee Marinin viestiä Niinistölle.Ei hän näyttänyt keskisormea.Marin kiitti kohteliaasti ja sanoi hallituksen arvioivan ehdotusta.Osan ehdotuksesta otti käyttöön.Ukkola on tunnetusti Perusuomalaisuutta lähellä joten riidankylvö tietenkin sopii hyvin.Suomi ei tarvitse keinotekoista riitelyä.Hallitus ja presidentti yhteistyössä voittaa kotonaan kansan tuella.
Kommentit (352)
Ukkola sai potkut YLE:ltä.
Syy:
Pietarin trollitehdas maksaa palkkaa
Vierailija kirjoitti:
Syy:
esim. MTV, HS, IS, Il uutisoivat, että Ukkola irtisanoutui itse.
Oisko antaa jotain todisteita potkuista vai levitätkö valheita?
Kyllä persut tietävät oikeat mielipiteen, tekevät likaisen työn ja limainen häkämies kuolaa lakeijoineen taustalla junassa, aivan kuten Yyterin gay-rannoilla!
Aijjai ku ihanaa katsella "wannabekokkarepukumiehen" alapeukuttelua!
Ottaako koville? Miten ois suomi24`? :D :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos SUURI JA MAHTAVA TOVERI MARIN on niin helvetin pätevä ja maapallon pelastaja,
niin miksi viherpunikit spämmäävät tällä palstalla? Teidän mukaannehan Marinin kannatus on kuin Pohjois-Koreassa?
Maalitatte ja öyhötätte räkä roiskuen, vaikka TOVERI MARIN on niin ylivoimainen?
Hyvin sanottu. Itse olen ollut aina puolueeton ja kykenen tarkastelemaan politiikkaakin ilman suojaläppiä silmien sivuilla. Ns neutraalisuus tuo levollista oloa ja sopii itselle oikein hyvin.
Tuo on henkilöpalvonta on vaarallinen ja vaarallista. Tekee sokeaksi ja puusilmäiseksi ja totuus häviää jonnekin...En voi nostaa jalustalle ketään jota ihailisin saati jumaloisin. Olen kai outo, mutta mm urheilun, viihteen saati politiikan alalta jonkun nostaminen jalustalle on sairasta palvontaa. Juurikin P- Korean mallia.
Minä taas olen aina ihmetellyt Saleen kohdistuvaa henkilöpalvontaa. Äijä laukoo itsestäänselvyyksiä ja sitten kumarretaan, niin kuin joku jumala olisi taas sanonut jotain.
Lopuissa poliitikoissa kun ei ole tuonkaan vertaa kumartamista niin miksei.
Minä ainakin olen kokoomuslainen, tiedän että on vielä paljon risukkoa raivaamatta.
Näin sen, kun katsoin junasta ulos! Ai niin, enhän käy junassa, siellä ovat vain köyhät!
Minä ainakin olen kokoomuslainen, tiedän että on vielä paljon risukkoa raivaamatta.
Näin sen, kun katsoin junasta ulos! Ai niin, enhän käy junassa, siellä ovat vain köyhät!
Kertaus on opintojen äiti, että tyhmimmätkin persut ymmärtävät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä Sanna sai itkupotkuraivarin.
Ei häntä saa neuvoa.
Luulee tietävänsä kaiken ja sitä myöten ei ymmärrä mitään.Demarina iloitsen kannatuspiikistä ja kaksinkertainen ilo tulee vihreiden ja persujen alamäestä. Vaikka on moraalitonta toivoa pandemiaa, niin se tekee hyvää puolueemme kannatukselle.
Ei kannata iloita liian aikaisin.
Osaava hallitus meillä on, siitä meidän kaikkien kannattaa iloita. Kaikki kunnia hallitukselle! Kokoomuksen ja keskustan pitää ulostulla ja kertoa miksi huoltovarmuuskeskus on päästetty tuohon jamaan. Samoin THL: kriisi menee täysin kepun ja Kokoomuksen piikkiin. T. Kokoomusta aina äänestänyt 65-vuotias mummu.
ensinnäkin älä valehtele ja toiseksi viime vaalikaudella leikattiin koska demarit jätti perinnöksi täysin kuralla olevan valtiontalouden jossa piti ottaa jättimäiset velat pelkästään juoksevien kulujen maksamiseen. Eli miksei demarit tervehdyttäneet mm. opetusta ja thl:ää omalla kaudellaan. Sama tarve oli jo silloin.
Lisäksi kuten aina organisaatiot päättää itse keneen leikkaukset kohdistuvat ja siinä voi syyttää ihan thl:ää itseään että sieltä leikattiin asiantuntemus ulos ja jätettiin byrokraatit sun muut "pelurit".
Eli kokoomus ja kepuhallitukset eivät osanneet edes huolehtia siitä, että heidän tahtonsa olisi toteutunut? Mitä maa tekee moisilla luuserihallituksilla? Ei mitään! Siksi meille on nyt äänestetty osaavat ihmiset hallitusvastuuseen. Kiitos siitä!
Onneksi tuli julki nuo Kokoomuksen ja kepun toimet kansaa vastaan, nyt Marinin hallitus laittaa kuntoon myös huoltovarmuuskeskuksen. Kiitos!Eli demarit eivät osanneet huolehtia edes siitä, että heidän tahtonsa ei olisi kansantaloudelle ja sitä kautta kansalle vaaraksi? Mitä maa tekee tuollaisilla torveloilla? Ajaa itsensä huonoon tilaan, jota korjaamaan tarvitaan taas oikeistohallitus.
1990 luvun lamaan mentiin kepun ja Kokoomuksen johdolla ja takia. Kepu ja kokoomus sössivät hallitusvastuussa suomalaisten turvan, huoltovarmuuskeskuksen.
Onneksi nyt Marinin hallitus on vallassa , muutoin olisimme mennyt kansa.Miksi te totuutta alapeukutatte?
Katsokaa historiaa, kuka oli hallitusvastuussa. 1990 lama oli ihan kotimainen, Suomi yksin syöksyi, kiitos kepun ja Kokoomuksen.
Siitäpä voitte tarkistaa:
30.4.1987 - 26.4.1991 pm. Holkeri
65. Aho 26.4.1991 - 13.4.1995 pm. Aho
Sepä siitä sitten.Neuvostoliiton romahduksella ei tietenkään ollut asian kanssa mitään tekemistä? tai sillä että demarien + kepun johdolla (edelliset 50 vuotta tjsp) suomen talouden kaikki munat oli neuvostokauppakorissa ja kun se meni niin jäi lähinnä kuorenkappaleita.
Tosiasiassa tuostakin selvittiin vain julmetulla tuurilla eli nokian nousulla. Nokian romahdettua tulikin sitten uusi romahdus kuten nähtiin ja siitä ulospääsyyn demareilla ei ollut mitään keinoja.
Höpö, höpö, kapitalustien asuntokuplahan se puhkesi eikä nuo mainitut hallitukset osanneet tehdä muuta kuin pilkata ihmisiä ja viedä niitten omaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy:
No tottakai sille annettiin mahdollisuus irtisanoutua tai taipua. Säästyttiin irtisanomisen vaivalta. Sanna on helppo johdateltava, nämä ovat aina, nämä öyhöttäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy:
No tottakai sille annettiin mahdollisuus irtisanoutua tai taipua. Säästyttiin irtisanomisen vaivalta. Sanna on helppo johdateltava, nämä ovat aina, nämä öyhöttäjät.
Hyvät todisteet, eikun eihän sinulla mitään todisteita ole.
Öyhötä vaan lisää.
Kokkareiden unelma on seuraava: rahat paratiisisaarelle ja ikuinen itku Neuvostoliitosta.
Sinänsä hauskaa, kun näiden peruskokkareiden tilejä ovat kerryttäneet mm. pakolaiskeskukset.
Ja haksu hakkarainen hakee naiset ja hampaat hondurasista, todellinen Suomen tukija!
Kävin koulua 8 vuotta, nyt olen menestyjä kokkare ja inhoan, kun Suomessa on julkisia palveluja!
Itse en ainakaan oppinut yhdys sanoja perus koulu opettajan ansiosta, vaan ihan itse!
Kävin koulua 8 vuotta, nyt olen menestyjä kokkare ja inhoan, kun Suomessa on julkisia palveluja!
Itse en ainakaan oppinut yhdys sanoja perus koulu opettajan ansiosta, vaan ihan itse!
Ja taas tyhmemmille persukokkareille kertausta!
Vierailija kirjoitti:
Ukkolan juttu on tahallista vääristelyä.Arvostella voi mutta asiallisesti ja totuudessa pysyen
Sanoo demari, joka ei koskaan pysy totuudessa.
Sanna on ollut jo viikkoja aivan sekaisin koronasta. Pahimmillaan twiitit olivat täyttä psykoottista paniikkia ja paniikinlietsontaa.
EI vissii oo pukumiehellä ollut hommia, ku jaksat alapeukuttaa? Et keksi mitään hassua Marin-vitsiä nyt, eikö siellä avoimessa kauppakorkeakoulussa opetettu huumoria`?
Sisäänhän kauppikseen et koskaan päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ja Niinistö toimivat sen hetken parhaan tiedon mukaan.Hallituksen vastuulla ja kantaa poliittisen vastuun vaaleissa.Kumpikin toimii Suomen parhaaksi.Kuvitelkaa talvisotaa jossa sisäinen desantti porukka lietsoisi vihaa hallitusta vastaan.Oltaisiin hävitty sota.Maanpetturuutta vihalietsonta on.Koronasodan jälkeen käydään kaikki läpi ja otetaan opiksi.PS haluaa kaaosta
Tiedätkö miksi talvisotaan lähdettiin varusteissa "mallia Cajander" ?
PS ei halua kaaosta, PS kertoi jo varhain hallitukselle, mitä tulee tehdä.
Rajat laitettiin kiinni, vaikka Ohis ja Pekka olisivat kuinka halunneet tänne haalia Turkin työntämää porukkaa. Rajat laitettiin kiinni ja huumekauppa pysähtyy. Balttian hit&run-rikollisuus loppuu ja toivottavasti nyt viimeinkin hallitus hoitaa asian niin, ettei näitä palaavia lomalaisia, kermaperseitä, lasketa tartuttamaan kansaa lisää.
Näin on, hauskaa kun myös nuo kapitalismiuskovaiset löytävät palstoille! Luultavasti ovat tehneet jo monta vuotta töitä, tehdäkseen maailmasta paskemman paikan!
Toivottavasti talous noilla junteilla kyykkää, ja kunnolla!