Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tietekonepelien pelaajat/pelien puolustajat eivät hyväksy minkäänlaista kritiikkiä?

Vierailija
01.04.2020 |

En ole koskaan kohdannut ihmisryhmää, joka eläisi yhtä vahvasti omassa kuplassaan. Tällä palstalla kaikki vähänkään pelaamista kritisoivat aloitukset saavat aina useita kymmeniä alanuolia ja teilaavia kommentteja (jotka vastaavasti saavat paljon ylänuolia).

Mistä tämä oikein johtuu?

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista kritiikkiä tarkoitat?

Vierailija
2/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ne pelien vastustajatkaan hyväksy faktoihin perustuvaa kritiikkiä, vaan hylkäävät tutkimukset väittäen niitä "pelifirmojen tilaamiksi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nyt kiva kuulla sitä asiallista ja ehkä vähän tuorettakin kritiikkiä. Ettei nyt vaan toistettais vanhoja kliseitä.

Vierailija
4/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 8 h päivästä töitä ja sen päälle jäävän vapaa-ajan käytän ihan niin kuin huvittaa. En

a) usko, että se muiden kritiikki tarvitsee minun hyväksyntääni

b) minäkään näe juuri järkeä jossain alamäkipyöräilyssä.

Vierailija
5/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "kritiikki" vaan on ollut tällä palstalla lähinnä herjaamista, ja lapseksi haukkumista.

Vierailija
6/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu myös siitä, että n. 30 prossaa vauvapalstalaisista on teini-ikäisiä poikia.

Vierailija
7/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "kritiikki" vaan on ollut tällä palstalla lähinnä herjaamista, ja lapseksi haukkumista.

Ei haukku haavaa tee. Vuh.

Vierailija
8/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kritisoi nyt.

Vierailija
9/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas herää kysymys että mitenkähän hedelmällinen dialogi siitä syntyisi, jos aloittaisi vaikka kaakattamalla suureen ääneen sitä, kuinka aikuinen ihminen voi haaskata aikaansa tosi-tv:n katsomiseen?

Vierailija
10/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan sitten kun se kritiikki on jotain järkevää ja perusteltua, mieluiten ihan tieteelliseltä pohjalta esitettyä. Valtaosan ajasta se on vain ihmeellistä mutuilua ja tietämättömyyttä.

Vierailija
11/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä trollaus != kritiikki

Vierailija
12/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan sitten kun se kritiikki on jotain järkevää ja perusteltua, mieluiten ihan tieteelliseltä pohjalta esitettyä. Valtaosan ajasta se on vain ihmeellistä mutuilua ja tietämättömyyttä.

Kritiikki on yleensä tätä: minä en voisi sietää miestä joka pelaa tietokoneella.

No tästä alkaa tietysti inttäminen, veikkaan, että merkittävä osa on naisia, jotka puolustelevat miesvalintaansa.

Vaikka eihän se ketään haittaa, jos ap ei halua sellaista miestä.

Vierailija
13/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten et vain osaa esittää sitä kritiikkiä asiallisesti? Sen verran, mitä itse on noita tämän palstan pelaamista käsitteleviä ketjuja on tullut vuosien saatossa luettua, niin yleensä niissä ne pelien vihaajat kommentoivat kaikenmaailman solvauksilla, ja jättäävät itse vastaamatta heille esitettyihin ja asiallisesti kirjoitettuihin vasta-argumentteihin.

Eli kyllä se vika löytyy ihan sieltä toisesta päästä.

Vierailija
14/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kritiikki on yleensä tätä: minä en voisi sietää miestä joka pelaa tietokoneella.

No tästä alkaa tietysti inttäminen, veikkaan, että merkittävä osa on naisia, jotka puolustelevat miesvalintaansa.

Enkä mä voisi sietää naista joka ei voisi sietää tietokoneella pelaamista.

Vierailija
15/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä mä voisi sietää naista joka ei voisi sietää tietokoneella pelaamista.

Pakko on kumminkin yhteen muuttaa. Ei sitä muuten voi testata.

Vierailija
16/120 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/120 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen ja pelaan xboxilla Haloa.

Pelaan aina kun mies on omissa treeneissään.

Se on mulle vaan ajanvietettä.

Osa kyllä siellä pelaa tunteella ja jos yks peli ei oo onnistunut niin tulee noottia tyyliin "Stop playing", joillain se menee tunteisiin. Sitä en tajua.

Vierailija
18/120 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruuat mitä Minä en syö ovat turhia ja kukaan fiksu ihminen ei niitä syö. Kaikki vapaa-ajan viettotavat, mitä Minä en harrasta ovat turhia ja kukaan fiksu ihminen ei niitä harrasta. Voitte ihan vapaasti valita oletteko fiksuja ja tyhmiä.  

Vierailija
19/120 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Harva aihe näyttäytyy yhtä mustavalkoisena keskusteluissa kuin pelaaminen.

Pelaaminen on monien mielestä yksinkertaisesti joko 100% hyvä ja hyödyllinen asia, tai 100% huono ja turha asia. Kumpikaan ryhmä ei ota huomioon mitään muuttujia; pelaaminen on hyvästä/pahasta vei se sitten päivästä tunnin tai 16 tuntia.

Aikuisten tekemiset eivät itseäni jaksa kiinnostaa, pelaan itsekin. Mutta lasten kohdalla ärsyttää, kun joku pelifanaatikko meuhkaa että ei ole lapselle mitenkään haitaksi pelata raakoja väkivaltapelejä useita tunteja päivässä. Että harrastus se on siinä missä vaikka jalkapallokin. No, ei ole, lapsi tarvitsee liikuntaa ja peleissä on ikärajatkin ihan syystä.

Vierailija
20/120 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jännä aloitus, dumppaa yhteen kaikenlaisen pelaamisen. Ap, mikä järki tässä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan