Mistä se johtuu että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä? Ikuinen mysteeri
On joitain miehiä, jotka eivät pysty viehättämään naista vaikka heidän elämä riippuisi siitä. Ja useinhan se riippuukin, koska naisettomuuden kautta moni mies syrjäytyy ja ei ylläpidä elämäänsä, koska ei ole naista. Se johtaa sitten työttömyyteen, liikkumattomuuteen, epäterveelliseen ruokavalioon, päihderiippuvuuksiin.
Tämä on sellainen ikuinen mysteeri, jonka selvittämisestä olisi valtava hyöty yhteiskunnalle. Se ratkaisisi yhden ison syrjäytymisongelman, jos miehillä olisi tämän aiheen ympäriltä parempi tietotaito.
Mistä se sinun mielestä johtuu, yleisellä tasolla, että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä?
Kommentit (1497)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pelottavaa joutua parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, jota ainoastaan parisuhde pitää elämässä kiinni ja estää syrjäytymästä. Minä ainakin haluan fiksun, aikuisen miehen, joka käy töissä ja harrastaa liikuntaa ihan oman hyvinvointinsa vuoksi, ei vain siksi, että saisi naisen.
Näitähän on suomi täynnä. Jos ei ole naista tai sellaista ei ole luvassa niin alkaa kaljoittelu/itselääkintä. Kaikki naiset haluavat henkisesti kovan alfan, mutta pitemmän päälle niin itseriittoisia miehiä ei ole ihan joka nurkassa.
No mutta hyvänen aika! Miksei sitten nämä mediassa esiintyneet työssäkäyvät miehet ole silloin aikoinaan noutaneet tuontivaimoa? Olisivat saaneet sen kaunottaren jota olisi kelvannut nyt näin poikkeusaikanakin ihailla. Ei kun joo, eihän sitä pihinä miehenä viitsi alkaa maksamaan siitä ettei toinen lässähdä tai jumalattaren palvonnasta. Kaikki tämä täytyisi saada maksutta!
Onhan tuokin toki jotain, jos kotoa löytyy omasta mielestään kaamea akka kerta pitää olla joku, eikä haluta kustantaa kauniimman naisen elämistä. Viis siitä ettei itse isäntä pysty olemaan selvinpäin...
Niin mielisairas vastaus etten edes tiedä mihin ensimmäisenä ottaisi kantaa...
Maksullinen nainen vaimoksi? Mikä nyt voisikaan mennä pieleen... :D
Ja olet myös sitä mieltä, että jos naisen haluaa saada niin sille pitää maksaa siitä hyvästä kalliisti? XDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on jännä juttu. Nyt lähinnä sinkkuna muutaman vuoden ja 2-3 kuukauden tapailuja ollut. Ei vain ole syntynyt mitään ihastumista kuin yhteen, joka totesi ettei halua seurustella. Puolet ajasta menee lasten kanssa ja toiselle puolelle sitten kavereiden kanssa tekemistä.
Jännittävää, että olet tapaillut ihmisiä, joihin et ole jo alkujaan ihastunut. Miten tämä on mahdollista? Jonkun Tinderin kauttako olet tapaillut?
Deittisivujen tai sovellusten kautta. En ihastu helpolla, mutta koen jotkut ihmiset kiinnostavina ja mielelläni heihin tutustun. Lasken tämän tutustumisen tapailuksi. Jonkun kanssa keritty sopia ettei tapailla muita, toisten kanssa ollut avoin peli puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se johtuu, että monille naisille ei kelpaa hyvä mies vaikka tekisivät mitä? Ikuinen mysteeri.
Ihan hyvä ketjuidea, vaikka kyseinen ketju ei eläisikään pitkään tämän palstan tietäen.
Koska vapaana oleva mies ei ole hyvä, ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat, että miehen pitää olla supersosiaalinen seuramies ja osata katsoa juuri oikealla metsästäjän katseella, että naiset tykkäävät. Ei. Vientiä on miehellä, joka ei yritä käyttäytyä naisten kanssa erilailla kuin miestenkään kanssa. Mutta jos näytät siltä, että olet tekemisissä itsellesi aivan vieraan elämänmuodon kanssa, koetat muistella opettelemiasi repliikkejä ja peilin edessä harjoittelemiasi asentoja, ja pelkäät minua, niin en minä tottavie välttämättä lämpene.
Toimiiko sama myös toisinpäin?
Eli saako naisilta odottaa normaalia keskustelua niiden huoneen toiselta puolelta lähetettyjen hienovaraisten signaalien sijasta?Tottakai saa! Mikä saa ihmisen edes kysymään tuollaista?
Ensimmäisellä sivulla valtavasti yläpeukutuksia kerännyt viesti:
"Heikot sosiaaliset taidot, seksuaalinen epävarmuus. Jotkut miehet eivät vain osaa viedä kommunikaatiota romanttis-eroottiselle tasolle ja ovat jopa sokeita naisten hienovaraisille vihjeille. Nainen sitten pian kylmenee, vaikka olisi aluksi ollut kiinnostunutkin. Jos mies ei osaa ottaa ohjia käsiinsä, niin se on yleensä voi voi. Tai sitten heikot sosiaaliset taidot näkyvät tökeröinä yliyrittämisinä."
Tässä suuren suosion saaneessa viestissä ongelmaksi katsotaan nimenomaan se, että miehet eivät osaa lukea noita hienovaraisia vihjeitä, eikä sillä ole asian kanssa mitään tekemistä että naiset eivät osaa ilmaista itseään.
Niin? Ei muuta miksikään sitä, että mies saa odottaa naiselta normaalia keskustelua hienovaraisten signaalien sijaan. Ja kokemuksesta väitän: jos mies tarpeeksi kiinnostaa, niin nainen ei ota riskiä, että päästää miehen käsistään.
Joo, saa odottaa normaalia, mutta aivan ylivoimainen enemmistö tämän palstan lukijoista on sitä mieltä että parisuhteen saamattomuudessa vika on kuitenkin miehessä joka odottaa sitä normaalia keskustelua.
No missä se sitten on ellei ihmisessä itsessään? Yhdelläkään naisella ei universaalisti ole velvollisuutta tulla keskustelemaan kanssasi. Jos olet herättänyt jonkun naisen mielenkiinnon, niin hän itse ottaa sen riskin, että "pääset läpi sormien" ellei hän tule jutulle, mutta se ei todellakaan tarkoita että naisilla yleisesti olisi joku velvollisuus järjestää sinulle parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä näen asian niin että syitä miksi moni ei löydä kumppania on monia kuten:
- moni ei koe parisuhdetta tärkeäksi asiaksi eli miksi mennä parisuhteeseen?
- nykyään on paljon muutakin mielekästä tekemistä kuin seurustella kuten videopelit,matkustelu tai vaikkapa festareilla käynti.
- yhteiskunta on muuttunut ja sukupuolista on tullut lähes tasa-arvoisia ja tämä tarkoittaa sitä että ihminen ei tarvitse vastakkaista sukupuolta muuhun kuin seksiin.
- sukupuolet ovat yhä enemmän tekemisissä toistensa kanssa niin kouluissa,arjessa kuin vaikkapa työpaikoilla ja tämä johtaa siihen että vastakkaisesta sukupuolesta tulee tavallinen ystävä.
- syrjäytyminen eli moni nuori jää ilman työpaikkaa ja sitten lukkiudutaan kotiin.
Sitten vielä päihdeongelmat,mt-ongelmat.. jneHeijastelet ja universaloit omia tuntemuksiasi. Suomessa miehen ja naisen välillä on edelleen lasiseinä. Joko-tai. Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut naispuolisia ystäviä, joiden kanssa ei olisi ollut sutinaa jomman kumman puolelta.
Matkustelun ja festaroinnin suolahan nimenomaan on uudet seksuaalissävytteiset tuttavuudet, ei kai sitä helvetinmoista ryminää ja heikkoa äänentoistoa nyt mene huvikseen kukaan kuuntelemaan.
Ja jos videopelit ovat kiinnostavampi harrastus kuin seksi, niin sitten ollaan syvällä.
Surullista. Minulla on lukuisia miespuolisia kavereita.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pelottavaa joutua parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, jota ainoastaan parisuhde pitää elämässä kiinni ja estää syrjäytymästä. Minä ainakin haluan fiksun, aikuisen miehen, joka käy töissä ja harrastaa liikuntaa ihan oman hyvinvointinsa vuoksi, ei vain siksi, että saisi naisen.
Näitähän on suomi täynnä. Jos ei ole naista tai sellaista ei ole luvassa niin alkaa kaljoittelu/itselääkintä. Kaikki naiset haluavat henkisesti kovan alfan, mutta pitemmän päälle niin itseriittoisia miehiä ei ole ihan joka nurkassa.
No mutta hyvänen aika! Miksei sitten nämä mediassa esiintyneet työssäkäyvät miehet ole silloin aikoinaan noutaneet tuontivaimoa? Olisivat saaneet sen kaunottaren jota olisi kelvannut nyt näin poikkeusaikanakin ihailla. Ei kun joo, eihän sitä pihinä miehenä viitsi alkaa maksamaan siitä ettei toinen lässähdä tai jumalattaren palvonnasta. Kaikki tämä täytyisi saada maksutta!
Onhan tuokin toki jotain, jos kotoa löytyy omasta mielestään kaamea akka kerta pitää olla joku, eikä haluta kustantaa kauniimman naisen elämistä. Viis siitä ettei itse isäntä pysty olemaan selvinpäin...Niin mielisairas vastaus etten edes tiedä mihin ensimmäisenä ottaisi kantaa...
Ja olet myös sitä mieltä, että jos naisen haluaa saada niin sille pitää maksaa siitä hyvästä kalliisti? XDDDD
Sitten kannattaa olla mielummin yksin eikä tulla valittamaan faceen rumasta naisesta jota joutuu sietämään näin karanteenin aikana. Miksi edes tyydytään? Mielummin sitä on yksin ja hommaa fantasianuken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat, että miehen pitää olla supersosiaalinen seuramies ja osata katsoa juuri oikealla metsästäjän katseella, että naiset tykkäävät. Ei. Vientiä on miehellä, joka ei yritä käyttäytyä naisten kanssa erilailla kuin miestenkään kanssa. Mutta jos näytät siltä, että olet tekemisissä itsellesi aivan vieraan elämänmuodon kanssa, koetat muistella opettelemiasi repliikkejä ja peilin edessä harjoittelemiasi asentoja, ja pelkäät minua, niin en minä tottavie välttämättä lämpene.
Eli täällä mainittu miehen "laaja ystäväpiiri", jonka piti olla naisille erittäin tärkeä piirre miehessä, onkin pelkkä myytti?
Minulle olisi kauhistus mies, joka kutsuisi vähän väliä ystäviä piipahtamaan ja jonka kanssa pitäisi laukata kissanristiäisissä. Itsellänikin on vain pari ystävää, joita näen harvakseltaan, toki hyvän päivän moikkaustuttuja enemmänkin. Eli laajalla ystäväpiirillä ei minua kyllä hurmata.
Meillä on sopimus, että mies kutsuu kavereitaan käymään lähinnä silloin, kun itse olen matkoilla. Ja jos tulevat muulloin, niin pitää ilmoittaa minulle etukäteen. Samoin "kissanristiäiset" hoidamme enimmäkseen erikseen eli ei hän edellytä minun lähtevän mukaan joka paikkaan.
Kuinka selittää sitten se, että minulta päättyi suhde naiseen sen takia että nainen kertoi ongelmaksi sen että minulla ei ole ystäviä.
Pitäisi olla menevämpi, ikävän moni nainen toivoo tätä mieheltä. Eikä kelpaa itsenään ilman jotain ystäväpiiriä.
Miten tuo liittyi kommenttiini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mietin yksin jääneitä miehiä, jotka itse tunnen, niin heitä yhdistää heikot sosiaaliset taidot. Ja tylyys. Luulevat jostain syystä tekemällä toisiin vaikutuksen piikittelemällä - mutta yllätys yllätys, ainakaan kovin moni nainen ei halua kuulla "sä oot muuten selvästi feikkiblondi" ja "tuo mekko ei kyllä sovi sun perseelle" -tyylisiä kommentteja. Aito mukavuus ja hyvät keskustelutaidot ovat se juttu.
Monia ns. videopelipoikiakin tunnen, ja kyllä valtaosalla heistäkin on kumppani. Ilmeisesti pelaaminen ei siis ole huonontanut heidän sosiaalisia taitojaan.
Huvituin, koska noiden kommenttien perusteella olet tavannut niitä Mysteryn opettamia PUA-herroja, jotka ovat oppineet "neggaamaan kohdettaan".
Neggaaminen on niin vanha juttu, että ei uskoisi yhdenkään miehen tekevän sitä enää, vaikka toki se toimi silloin kun se oli vielä PUA-salaisuus.
Jokainen niljakas panomies heittää naisille ns "haastavaa" läppää, jolla todistaa ns arvonsa. Mielistelyllä ja jalustalle nostamalla todistaa olevansa beta alta aikayksikön ja kusee homman saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä näen asian niin että syitä miksi moni ei löydä kumppania on monia kuten:
- nykyään on paljon muutakin mielekästä tekemistä kuin seurustella kuten videopelit,matkustelu tai vaikkapa festareilla käynti.
- yhteiskunta on muuttunut ja sukupuolista on tullut lähes tasa-arvoisia ja tämä tarkoittaa sitä että ihminen ei tarvitse vastakkaista sukupuolta muuhun kuin seksiin.
- sukupuolet ovat yhä enemmän tekemisissä toistensa kanssa niin kouluissa,arjessa kuin vaikkapa työpaikoilla ja tämä johtaa siihen että vastakkaisesta sukupuolesta tulee tavallinen ystävä.
- syrjäytyminen eli moni nuori jää ilman työpaikkaa ja sitten lukkiudutaan kotiin.
Sitten vielä päihdeongelmat,mt-ongelmat.. jneHeijastelet ja universaloit omia tuntemuksiasi. Suomessa miehen ja naisen välillä on edelleen lasiseinä. Joko-tai. Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut naispuolisia ystäviä, joiden kanssa ei olisi ollut sutinaa jomman kumman puolelta.
Matkustelun ja festaroinnin suolahan nimenomaan on uudet seksuaalissävytteiset tuttavuudet, ei kai sitä helvetinmoista ryminää ja heikkoa äänentoistoa nyt mene huvikseen kukaan kuuntelemaan.
Ja jos videopelit ovat kiinnostavampi harrastus kuin seksi, niin sitten ollaan syvällä.
Ohis, mutta tämä on ihan huippua kun syytetä toista omien tuntemuksien heijastelusta ja universaloinnista ja seuraavassa lauseessa esitetään oma kokemus ikään kuin faktana :D
Tuohon toiseen kohtaan liittyen voisin kysyä, että miksi sitten pariskunnat matkustelevat ja käyvät festareilla? Ovatko kaikki matkustelevat ja festareilla käyvät pariskunnat uusia seksuaalissävytteisiä tuttavuuksia hakevia swingereitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuokin toki jotain, jos kotoa löytyy omasta mielestään kaamea akka kerta pitää olla joku, eikä haluta kustantaa kauniimman naisen elämistä. Viis siitä ettei itse isäntä pysty olemaan selvinpäin...Niin mielisairas vastaus etten edes tiedä mihin ensimmäisenä ottaisi kantaa...
Sitten kannattaa olla mielummin yksin eikä tulla valittamaan faceen rumasta naisesta jota joutuu sietämään näin karanteenin aikana. Miksi edes tyydytään? Mielummin sitä on yksin ja hommaa fantasianuken.
Eikä se mielisairaus näköjään siihen jäänyt... uskomatonta. Minkä aasinsillan kautta päädyit siihen tulokseen, että missään kohtaa "valitin rumista naisista facessa" tai että yleisesti "tyydyn" mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mietin yksin jääneitä miehiä, jotka itse tunnen, niin heitä yhdistää heikot sosiaaliset taidot. Ja tylyys. Luulevat jostain syystä tekemällä toisiin vaikutuksen piikittelemällä - mutta yllätys yllätys, ainakaan kovin moni nainen ei halua kuulla "sä oot muuten selvästi feikkiblondi" ja "tuo mekko ei kyllä sovi sun perseelle" -tyylisiä kommentteja. Aito mukavuus ja hyvät keskustelutaidot ovat se juttu.
Monia ns. videopelipoikiakin tunnen, ja kyllä valtaosalla heistäkin on kumppani. Ilmeisesti pelaaminen ei siis ole huonontanut heidän sosiaalisia taitojaan.
Huvituin, koska noiden kommenttien perusteella olet tavannut niitä Mysteryn opettamia PUA-herroja, jotka ovat oppineet "neggaamaan kohdettaan".
Neggaaminen on niin vanha juttu, että ei uskoisi yhdenkään miehen tekevän sitä enää, vaikka toki se toimi silloin kun se oli vielä PUA-salaisuus.
Jokainen niljakas panomies heittää naisille ns "haastavaa" läppää, jolla todistaa ns arvonsa. Mielistelyllä ja jalustalle nostamalla todistaa olevansa beta alta aikayksikön ja kusee homman saman tien.
Aa, kiitos kun kerroit! Olen nyt paljon tyytyväisempi tehdessäni eksästäni eksän. Ilmeisesti joku viisas kaveri oli antanut tällaisen vinkin ja siitä syystä alkoi tyrimään. Ehkä jollekin toisella sopii tuollainen. Mulle ei sopinut ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se mielisairaus näköjään siihen jäänyt... uskomatonta. Minkä aasinsillan kautta päädyit siihen tulokseen, että missään kohtaa "valitin rumista naisista facessa" tai että yleisesti "tyydyn" mihinkään?
Meneekö sulla useinkin ihon alle? Puhuin Facessa olevista kavereista, vai kuulutko sinäkin heihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi... Mulla on ollut monta huonoa suhdetta. Mutta elämä jatkuu.
On naisia jotka eivät saa miestä.
Mutta olet saanut, ne vain olivat huonoja (sinusta)
Jep jep, esim. väkivalta ja pettäminen oli huono syy erota. En ole jättänyt kaikkia, mut on jätetty 2 kertaa. Ja ne syyt miksi... noh, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta tämä on ihan huippua kun syytetä toista omien tuntemuksien heijastelusta ja universaloinnista ja seuraavassa lauseessa esitetään oma kokemus ikään kuin faktana :D
Tuohon toiseen kohtaan liittyen voisin kysyä, että miksi sitten pariskunnat matkustelevat ja käyvät festareilla? Ovatko kaikki matkustelevat ja festareilla käyvät pariskunnat uusia seksuaalissävytteisiä tuttavuuksia hakevia swingereitä?
Olet oikeassa, että keljuilin vähän tuossa aiemmin. Useimmat tuntemani pariskunnat menevät festareille vetämään kunnon kännit, riitelemään ja katselemaan sivusilmällä toista sukupuolta ja unohtamaan iänikuisen tylsä arkensa. Koska johonkinhan sitä on elämässä tyytyminen.
Taas yksi ketju jossa pohditaan maailman suurinta mysteeriä, ja lopulta poistatetaan kun siihen tulee liikaa epämiellyttäviä totuuksia. Kuten se turn off-ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö sulla useinkin ihon alle? Puhuin Facessa olevista kavereista, vai kuulutko sinäkin heihin?
XDD Olisi varmaan mielenkiintoista jos kuuluisin. Mutta siinä kohtaa olemme samaa mieltä, että jos haluaa laatua niin täytyy antaa laatua. Toisille, kuten ilmeisesti sinulle, se voi hyvinkin merkitä sitä että on paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, että keljuilin vähän tuossa aiemmin. Useimmat tuntemani pariskunnat menevät festareille vetämään kunnon kännit, riitelemään ja katselemaan sivusilmällä toista sukupuolta ja unohtamaan iänikuisen tylsä arkensa. Koska johonkinhan sitä on elämässä tyytyminen.
Ainoa mihin olen omassa elämässäni tyytynyt on huonosti palkattu ala. Puolison kohdalla en voisi koskaan kuvitella ottavani sitä toiseksi parhainta. Työn osalta joutuu jokainen etenemään vähän sen mukaan mihin kykenee saadakseen elantoa, ellei halua ruveta työttömäksi. Rakkaus ei kuitenkaan sinällään ole välttämätöntä sillä escortit sekä irtosuhteet ovat mainio tapa purkaa hetkellistä läheisyydenkaipuuta kunnes löytää mieleisensä kumppanin.
Liian korkeavaatimustaso naisten suhteen ja liian suuretluulot itsestään. Ei kutosen miehen kannata tavoitella kympinnaista. Ilman jää varmasti. Toisaalta on sitten niitämiehiä, joille mikäännainenei kelpaa, koska nurkan takaa saattaa tulla vielä parempi. Taas jää mies ilman. Sitten on vielä iso joukko miehiä, jotka ovat äidin talutusnuorassa. Jos mamma ei oikein tykkää tyttöystävästä, niin mamis jättä tytön siihen paikkaan. Ja kun tuo toistuu muutaman kerran, niin miehen aloitekyky hiipuu olemattomiin, ja siinä sitä taas ollaan ilman naista.
Henk.koht minun "syy" ikisinkkuudelle on se että en koe parisuhdetta tärkeäksi asiaksi elämässä.
Toki jos joku nainen asuisi kanssani niin luultavasti taloudellisesti olisi helpompaa ja seksiä saisi useammin. Yksinäinen en ole, koska voin viettää ystävieni kanssa aikaa joten 24/7 seuraa toisesta ihmisestä en tarvitse.
Ihan hyvä ketjuidea, vaikka kyseinen ketju ei eläisikään pitkään tämän palstan tietäen.