Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä? Ikuinen mysteeri

Vierailija
01.04.2020 |

On joitain miehiä, jotka eivät pysty viehättämään naista vaikka heidän elämä riippuisi siitä. Ja useinhan se riippuukin, koska naisettomuuden kautta moni mies syrjäytyy ja ei ylläpidä elämäänsä, koska ei ole naista. Se johtaa sitten työttömyyteen, liikkumattomuuteen, epäterveelliseen ruokavalioon, päihderiippuvuuksiin.

Tämä on sellainen ikuinen mysteeri, jonka selvittämisestä olisi valtava hyöty yhteiskunnalle. Se ratkaisisi yhden ison syrjäytymisongelman, jos miehillä olisi tämän aiheen ympäriltä parempi tietotaito.

Mistä se sinun mielestä johtuu, yleisellä tasolla, että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä?

Kommentit (1497)

Vierailija
541/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia viestejä en jaksa kahlata läpi. Yleensä täältä luen juoruja ajankuluksi. Mutta vastaus kysymykseen tulee minulta. Miksei siis jotkut vaan saa naista itselleen, vaikka puitteetkin pitäisi olla ok?

Osa lähtee kasvatuksesta. Naisia opitaan kunnioittamaan, jopa pitämään mystisinä eliöinä, jotka tarvitsee suojelua. Nuorena poika näkee, että pahikset ja söpikset pääsevät seukkaamaan. Haaveillaan tytön pelastamisesta näiden pauloista. Sisään patoutuu katkeruutta, kun ei kelpaa. Naisten läheisyydessä monesti esiinnytään puolustavana, mutta hieman tyhjänä. Oma persoonallisuus jää piiloon, vaikka yritetään viestittää, että mitä kaikkea voinkaan sulle tarjota. Naisesta pitäisi olla kiinnostunut, ei vaan odottaa, että toinen rakastuu. Ei osata osoittaa sitä, että on kiinnostunut siinä mielessä toisesta, oikeasti. 

Pidemmän päälle katkeruus alkaa kasvamaan. Aletaan jopa syyttämään toista sukupuolta. Alkaa alitajuinen esineellistäminen. Ei ihan mikä vain kelpaakkaan. Persoonallisuus on uhka. Hyvä ihminen ei kelpaa, koska "viat" ulkonäössä estää sen. Kontaktin ottaminen vaikeutuu. 

Kierteestä pääsee pois muutamalla tavalla. Aletaan sikailemaan, näitä treffitarinoita tarinoita kuulee naisilta. Tai otetaan vaan joku random, joka tarttuu verkkoon (usein nainen samassa jamassa). Usein ei homma toimi ja kierre jatkuu. Jos oikeasti haluaa jotain syvempää, niin ajatusmallia pitää muuttaa. Ja se on jokaisen käytävä itse läpi. 

Naisia on turha syyttää. Ja ymmärrän sen, että jos on ruma ja ylipainoinen, niin on se vaikeaa. Joillekkin sen kumppanitta olo on oikea tie. Jos menette vaikka prismaan ja katsotte pariskuntia siellä. Ei ihmiset ole mitenkään kauniita. Silti ovat yhdessä. Senkin huomaaminen voi tietenkin katkeroittaa, mutta ei se ulkonäöstä ole kiinni. 

Vierailija
542/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pisti aloituksessa silmään "vaikka tekisi mitä".

Mitä varsinaisesti tarkoitat tai olet tehnyt?

En usko, että sellainen mies jää yksin, joka

- sivistää itseään

- pitää huolta kropastaan

- on avoin uusille asioille

-on keskustelutaitoinen

Kaikkia yllämainittuja taitoja voi harjoitella ja kehittää.

Yleensä ne jotka jää yksin, ovat syrjäytyneitä, kouluttautumattomia luusereita.

Tuollainen mies jää helposti yksin.

Keskivertoa heikompi ulkonäkö riittää, ellei ole luettelemissasi asioissa kuitenkaan huipputasoa vaan lähinnä tavallinen.

Ja vaikka olisi noissa 9+, silloin riittää jos ei tee sitä mitä tässä ketjussa ohjeistettiin. Siis ota ohjia käsiinsä ja vie asioita romanttis-seksuaalisesti eteenpäin niin että nainen saa olla laivan kyydissä.

Näin erityisesti selkeästi alle kolmekymppisenä. Kun naisilla iskee lapsi- ja perhekuume päälle, hyvällä tuurilla saattaa löytyä nainen jonka kanssa viedään vuorotellen. Mitään takeita tästä ei kuitenkaan ole, enemmistölle se "mies vie" on kuin aivoihin ohjelmoitu asia joka on saatava tai ei ole ihastumista.

"vie asioita romanttis-seksuaalisesti eteenpäin" - sori, mutta tuo naurattaa minua aina :-DDDDDDDDDDD

"Heikot sosiaaliset taidot, seksuaalinen epävarmuus. Jotkut miehet eivät vain osaa viedä kommunikaatiota romanttis-eroottiselle tasolle ja ovat jopa sokeita naisten hienovaraisille vihjeille. Nainen sitten pian kylmenee, vaikka olisi aluksi ollut kiinnostunutkin. Jos mies ei osaa ottaa ohjia käsiinsä, niin se on yleensä voi voi. Tai sitten heikot sosiaaliset taidot näkyvät tökeröinä yliyrittämisinä."

- ketjun toisesta vastauksesta.  Yläpeukut vs alapeukut 246-12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia viestejä en jaksa kahlata läpi. Yleensä täältä luen juoruja ajankuluksi. Mutta vastaus kysymykseen tulee minulta. Miksei siis jotkut vaan saa naista itselleen, vaikka puitteetkin pitäisi olla ok?

Osa lähtee kasvatuksesta. Naisia opitaan kunnioittamaan, jopa pitämään mystisinä eliöinä, jotka tarvitsee suojelua. Nuorena poika näkee, että pahikset ja söpikset pääsevät seukkaamaan. Haaveillaan tytön pelastamisesta näiden pauloista. Sisään patoutuu katkeruutta, kun ei kelpaa. Naisten läheisyydessä monesti esiinnytään puolustavana, mutta hieman tyhjänä. Oma persoonallisuus jää piiloon, vaikka yritetään viestittää, että mitä kaikkea voinkaan sulle tarjota. Naisesta pitäisi olla kiinnostunut, ei vaan odottaa, että toinen rakastuu. Ei osata osoittaa sitä, että on kiinnostunut siinä mielessä toisesta, oikeasti. 

Pidemmän päälle katkeruus alkaa kasvamaan. Aletaan jopa syyttämään toista sukupuolta. Alkaa alitajuinen esineellistäminen. Ei ihan mikä vain kelpaakkaan. Persoonallisuus on uhka. Hyvä ihminen ei kelpaa, koska "viat" ulkonäössä estää sen. Kontaktin ottaminen vaikeutuu. 

Kierteestä pääsee pois muutamalla tavalla. Aletaan sikailemaan, näitä treffitarinoita tarinoita kuulee naisilta. Tai otetaan vaan joku random, joka tarttuu verkkoon (usein nainen samassa jamassa). Usein ei homma toimi ja kierre jatkuu. Jos oikeasti haluaa jotain syvempää, niin ajatusmallia pitää muuttaa. Ja se on jokaisen käytävä itse läpi. 

Naisia on turha syyttää. Ja ymmärrän sen, että jos on ruma ja ylipainoinen, niin on se vaikeaa. Joillekkin sen kumppanitta olo on oikea tie. Jos menette vaikka prismaan ja katsotte pariskuntia siellä. Ei ihmiset ole mitenkään kauniita. Silti ovat yhdessä. Senkin huomaaminen voi tietenkin katkeroittaa, mutta ei se ulkonäöstä ole kiinni. 

Miksi ne pahikset sitten pääsevät seukkaamaan ensimmäisinä?

Miksi miehen tulee kiinnostua ensin ja osoittaa kiinnostuksensa ennen kuin nainen voi kiinnostua?

Koska pitkäaikainen tarkkailu ym on turn-off, ja ellei homma etene kaveruudesta melko nopeasti niin se on over, mistä asiasta naisessa mies voisi kiinnostua paitsi tisseistä ja perseestä? Näinhän suositut miehet toimivat: oho hyvä perse/tissit, heti pokaamaan, ja sitten katsotaan onko nainen kiinnostava.

Yllä kuvattu (pelimies)malli ei toimi itsellä.

Vierailija
544/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko jollain olla oikeasti huono tuuri?

Itse tunnen 36v sinkkumiehen, joka on hauska, positiivinen, hyvätuloinen, lihaksikas ja 182cm pitkä. Huipputyyppi kaikin puolin. Tekee paljon töitä ja työpaikalla ei tapaa sinkkunaisia. Vapaa-ajalla urheilee mutta lenkkipolulta tai kuntosalilta pokaaminen ei ole ihan helppoa hommaa. Kaverit ovat naimisissa ja monella lapsia, joten muita sinkkuja ei sieltäkään suunnalta kohtaa. Joten uskon että tuurista on joillain kiinni, toki niitä jurmottajia, kaavoihin kangistuneita ja liian korkeiden standardien miehiäkin löytyy.

Minulla oli aikoinaan miespuolinen ystävä, joka oli silloin about tuon ikäinen, hauska, positiivinen, hyvätuloinen, todella sporttinen ja yli 180 cm pitkä. Vapaa-ajalla urheili ja se näkyi kropassa. Tapasimme nettideittien kautta ja hän olisi halunnut olla enemmänkin kuin ystävä, minä taas en.

Valitettavasti hänessä ei ollut mitään, mikä olisi herättänyt oman mielenkiintoni (ei yhteisiä mielenkiinnon kohteita, ei kemiaa) ja ainoa, mikä häntä kiinnosti naisessa, oli timmi kroppa ja urheiluharrastus.

Vierailija
545/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös paljon miehiä jotka eivät hae naista ja halua asua naisen kanssa vaan viihtyvät yksin paremmin.  Lisääntynyt kokoajan

Sama juttu naisissa nykyään 

Ei ole, naiset ovat päättäneet että mies tarvitsee naisen 

Vierailija
546/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen tulee kiinnostua ensin ja osoittaa kiinnostuksensa ennen kuin nainen voi kiinnostua?

Koska pitkäaikainen tarkkailu ym on turn-off, ja ellei homma etene kaveruudesta melko nopeasti niin se on over, mistä asiasta naisessa mies voisi kiinnostua paitsi tisseistä ja perseestä? Näinhän suositut miehet toimivat: oho hyvä perse/tissit, heti pokaamaan, ja sitten katsotaan onko nainen kiinnostava.

Ilmeisesti taas keskustelen 17-vuotiaiden kanssa.

Vierailija
547/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen 36v sinkkumiehen, joka on hauska, positiivinen, hyvätuloinen, lihaksikas ja 182cm pitkä. Huipputyyppi kaikin puolin. Tekee paljon töitä ja työpaikalla ei tapaa sinkkunaisia. Vapaa-ajalla urheilee mutta lenkkipolulta tai kuntosalilta pokaaminen ei ole ihan helppoa hommaa. Kaverit ovat naimisissa ja monella lapsia, joten muita sinkkuja ei sieltäkään suunnalta kohtaa. Joten uskon että tuurista on joillain kiinni, toki niitä jurmottajia, kaavoihin kangistuneita ja liian korkeiden standardien miehiäkin löytyy.

Minulla oli aikoinaan miespuolinen ystävä, joka oli silloin about tuon ikäinen, hauska, positiivinen, hyvätuloinen, todella sporttinen ja yli 180 cm pitkä. Vapaa-ajalla urheili ja se näkyi kropassa. Tapasimme nettideittien kautta ja hän olisi halunnut olla enemmänkin kuin ystävä, minä taas en.

Valitettavasti hänessä ei ollut mitään, mikä olisi herättänyt oman mielenkiintoni (ei yhteisiä mielenkiinnon kohteita, ei kemiaa) ja ainoa, mikä häntä kiinnosti naisessa, oli timmi kroppa ja urheiluharrastus.

lue: ei tarpeeksi €€€

Vierailija
548/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on niin vaikeaa

1) Hanki kunnollinen toimeentulo. Tähän auttaa koulutus ja sivistys. Pääasia ettei jää kotiin makaamaan, vaan hakeutuu opiskelemaan tai töihin. Mieluummin vielä niin, että on mahdollisuus edetä uralla. Kouluttautua voi aikuisenakin, jos ei sitä ole aikanaan tehnyt. Naiset tykkää rahasta.

2) Lopeta se kotona oleminen ja harrasta liikuntaa. Salille tai lenkille tai luontoon patikoimaan. Siellä voi jopa tavata naisia.

3) Panosta vähän ulkonäköön. Kaulaparta tai heikosti kasvava parta pois ja tukka siistiksi. Hanki hyvin istuvia ja siistejä vaatteita. Näytä siltä että olisit menestyvä.

4) Opettele puhumaan. Eli mene keskustelemaan rohkeasti niille naisille. Kysele mitä niille kuuluu ja mistä ne tykkää jne. Naiset tykkää höpistä omista asioistaan.

5) Käy ulkona. Jossain harrastuksissa tai tapahtumissa, festareilla, kaupungilla, kahvilassa tai vaikka siellä salilla. Elokuvissakin voi käydä yksin tai terassilla ottamassa oluen. Älä juo liikaa, korkeintaan muutaman.

Muuten hyvä, mutta lenkkipolulla tai luonnossa patikoidessa ei kyllä kannata lähestyä naisia.

Ei, ei puskan takaa yhtäkkiä. Mutta ihan normaalia on vaihtaa muutama sana, kun ollaan paikassa missä pysähdytään muutenkin (opastaulu, nuotiopaikka, nähtävyys jota jäädään katsomaan jne).

1. vain jos aloitteen keskustelulle tekee mies

2. joka on komea

muut miehet on hyypiöitä joista varoitetaan muita naisia joita näkee alueella

Aina, ihan aina jos epäilee olevansa mies, josta varoitetaan naisia tai joka "joutuu pelkäämään" metoo-syytettä, on aihetta katsoa peiliin. Yksikään nainen ei varoita toisia naisia siitä, että kiva mies heittää jonkun kommentin opastustaululla.

Jos todellakin sinusta varoitetaan lähialueella liikkuvia naisia, niin jotain on pahasti vialla. Olen vakavissani.

Vierailija
549/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue: hyvätuloinen. En kysellyt tuloja, koska niillä ei ole minulle mitään merkitystä. Ei ollut silloin eikä ole nyt. Nykyisen puolisoni tuloista en tiedä muuta kuin että hän on sanonut minun palkkanauhani vahingossa nähtyään ansaitsevansa itse vähemmän.

Vierailija
550/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on niin vaikeaa

1) Hanki kunnollinen toimeentulo. Tähän auttaa koulutus ja sivistys. Pääasia ettei jää kotiin makaamaan, vaan hakeutuu opiskelemaan tai töihin. Mieluummin vielä niin, että on mahdollisuus edetä uralla. Kouluttautua voi aikuisenakin, jos ei sitä ole aikanaan tehnyt. Naiset tykkää rahasta.

2) Lopeta se kotona oleminen ja harrasta liikuntaa. Salille tai lenkille tai luontoon patikoimaan. Siellä voi jopa tavata naisia.

3) Panosta vähän ulkonäköön. Kaulaparta tai heikosti kasvava parta pois ja tukka siistiksi. Hanki hyvin istuvia ja siistejä vaatteita. Näytä siltä että olisit menestyvä.

4) Opettele puhumaan. Eli mene keskustelemaan rohkeasti niille naisille. Kysele mitä niille kuuluu ja mistä ne tykkää jne. Naiset tykkää höpistä omista asioistaan.

5) Käy ulkona. Jossain harrastuksissa tai tapahtumissa, festareilla, kaupungilla, kahvilassa tai vaikka siellä salilla. Elokuvissakin voi käydä yksin tai terassilla ottamassa oluen. Älä juo liikaa, korkeintaan muutaman.

Muuten hyvä, mutta lenkkipolulla tai luonnossa patikoidessa ei kyllä kannata lähestyä naisia.

Ei, ei puskan takaa yhtäkkiä. Mutta ihan normaalia on vaihtaa muutama sana, kun ollaan paikassa missä pysähdytään muutenkin (opastaulu, nuotiopaikka, nähtävyys jota jäädään katsomaan jne).

1. vain jos aloitteen keskustelulle tekee mies

2. joka on komea

muut miehet on hyypiöitä joista varoitetaan muita naisia joita näkee alueella

Aina, ihan aina jos epäilee olevansa mies, josta varoitetaan naisia tai joka "joutuu pelkäämään" metoo-syytettä, on aihetta katsoa peiliin. Yksikään nainen ei varoita toisia naisia siitä, että kiva mies heittää jonkun kommentin opastustaululla.

Jos todellakin sinusta varoitetaan lähialueella liikkuvia naisia, niin jotain on pahasti vialla. Olen vakavissani.

Pitää paikkansa, peilistä pystyy päättelemään ulkonäön. Ei siihen naisten ilmeen näkemistä tarvita :)

MeToo jutut revit mukaan omin nokkinesi, mutta mikäs siinä. Seuraavassa keskustelussa pääsette selittämään kuinka mies väitti pelkäävänsä metoo syytteitä opastauluilla. Näin ne jutut leviää.

Vierailija
551/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tämän täysin, nuorena en voinut käsittää miksi naiset kiinnostuivat pahiksista. Jatkuvasti sai kuulla millainen possu herra x oli kun lähti lätkimään heti kun oli saanu jne.

Naispuolisia kavereita on aina ollut, ja olen aina ollut pitkälti oma itseni naisten kanssa ja yllä olevasta tekstistä poiketen sain yleensä osoitettua kiinnostukseni sillä seurauksella että olin se tosi hyvä tyyppi, mutta..

Myöhemmin minusta tuli katkera mutta en syyllistänyt naisia, vaan olin katkera siitä että elämä on kohdellut minua näin huonosti ja tiettyjen tapahtumien seurauksena (olin mm koulukiusattu) minusta tuli tällainen vastenmielinen otus josta "kukaan nainen ei voi kiinnostua siinä mielessä"

Vältin katsekontaktia naisten kanssa, en uskaltanut tehdä aloitteita koska oletushan oli että olen vastenmielinen miesotus joka haluaa seksiä. Tottakai kaipasin seksiä, mutta se tosiasia hävetti suunnattomasti.

Kokeilin nettideitailua ja tinderiä, ei juurikaan tykkäyksiä mikä taas vahvisti kuvaani itsestäni.

M37

Vierailija
552/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista ylimitoitetuista kriteereistä.

Niin kuin moni tietää, normaalipainoisuus on yksi miehille tärkeä asia.

Kun normaalipainoisten osuus on alle 50% ja näistä ehkä puolet on siellä BMI-haitarin yläpäässä, miehillä on hankaluuksia hyväksyä sitä että naisten taso on pudonnut ja tavismiehen pitäisi tyytyä paljon vähempään kuin vain muutama vuosikymmen sitten.

Jos on vaikeuksia hahmottaa, niin kuvittele että miesten keskipituus olisi 20cm vähemmän kuin muutama vuosikymmen sitten, ja lihaksia reippaasti vähemmän. Aika monelle naiselle olisi hankalaa hyväksyä Uutta Normaalia jossa vaaditaan mallitason ulkonäköä jos haluaa miehen joka ei ole 5-10cm lyhyempi ja naista heiveröisempi.

Pitäskö sun käydä Aasiassa? Älä sinä poika tyydy yhtään vähempään. Käy hakemassa tasoisesi nainen, saat varmasti valita, tarjontaa on enemmän, kuin ehdit valita!

Yllä oltiin laitettu ThaiFriendly sivuston osoite. Työttömänä sinne ei kuitenkaan mennä, eikä muuallekaan päin itää. Idässä päin naiset tietävät arvonsa

Nii.. enkä tiedä käykö niille naisille suomalainen työtön mies. Ne joista olen kuullut on työssäkäyviä miehiä tai eläkeläisiä.Saattaa olla, että heille kelpaa työhönkin. Kannattaa kokeilla.

Kun vanhenee se ulkonäön täydellisyys kriteeri tulee alas, kun itsekin rupsahtaa, ei voi oikein vaatia, kun ei ole itselläänkään antaa vastinetta takaisin. Sinun tapauksessa pohdin, että ehkä jos vanhenet hieman, niin Suomen naiset ovat samalla tasolla kanssasi? Auttaisiko asiaan aika?

Vierailija
553/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue: hyvätuloinen. En kysellyt tuloja, koska niillä ei ole minulle mitään merkitystä. Ei ollut silloin eikä ole nyt. Nykyisen puolisoni tuloista en tiedä muuta kuin että hän on sanonut minun palkkanauhani vahingossa nähtyään ansaitsevansa itse vähemmän.

hyvät tulot eivät siis riittäneet, tuli selväksi ensimmäisellä kerralla

Ottaako noin koville ettei aivan kaikki naiset olekaan rahan perässä?

Vierailija
554/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää miksi naiset saavat kenet haluavat, kun miehet joutuvat olemaan yksin ja silti molempia on melkein saman verran.

Mulla on yksi teoria monista, joka tuskin on suosittu nykyaikana enää. Piti paremmin paikkaansa männä vuosikymmeninä.

Nainen on se, joka kantaa suuremmat riskit. Pitää valita puoliso, joka kantaa tai jakaa vastuun tarvittaessa.

Jos käy vahinko, nainen on sen mahansa kanssa 9 kuukautta, sen jälkeen minimissään 20 vuotta, ellei halua aborttia tehdä. Vastuuton mies pääsee, kuin koira veräjästä.

Jos käy vahinko sukupuolitaudin osalta, nainen yleensä saa ne oireet ja tulee kipeäksi, mies voi oireettomana huidella seuraavaan kukkaan.

Eli, pitää vähän katsoa, mikä mies on miehiään.

Mutta sitten tulee se teorian kumous.

Jos katsot mitä oikeasti tapahtuu, huomaat että komeat, menestyneet, viihdyttävät ja itsevarmat miehet saavat naisia helposti. Myös parisuhteisiin ja lasten äideiksi. Riippumatta siitä osoittavatko käytöksellään tai historiallaan luotettavuutta. Ei haittaa jos on 20 ex-tyttöystävää ja lapsia kahden naisen kanssa. Uusia löytyy tilalle.

Jos taas mies osoittaa olevansa luotettava, rehellinen ja hyväsydäminen - sen arvo on tasan nolla ellei löydy oikeassa suhteessa edellä mainittuja.

Jos kuuntelet naisten puheita...luotettavuus, rehellisyys ja hyväsydämisyys ratkaisevat eniten. Jos katsot naisten tekoja...ovat ne asioita joita toivotaan miehestä löytyvän, mutta jotka eivät ratkaise sitä laitetaanko miehen kanssa hynttyyt yhteen. Ja silloinkin kun ratkaisevat, ovat ne toissijaisia ominaisuuksia.

Eli kaikilla meillä palstamammoilla on komea, menestynyt mies? Kysyn tätä nyt kolmannen kerran. Näinkö on?

Samoin siskojesi, naispuolisten serkkujesi, tuttava- ja ystävänaistesi, naapurinaisten jne puolisot ovat komeita ja menestyneitä? Oikeasti?

Yksi serkkuni, kaunis nainen, naimisissa erittäin mitään sanomattoman näköisen miehen kanssa jolla ei näin rehellisesti sanottuna ole mitenkään parhaat jutut. Mikä kompensoi? Tulot ja riittävä luotto siihen ettei mies katsele vieraisiin pöytiin koska serkkuni on oikeasti liian hyvä hänelle.

Toinen serkkuni: tavis, naimisissa taviksen kanssa.

Vierailija
555/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvat, että miehen pitää olla supersosiaalinen seuramies ja osata katsoa juuri oikealla metsästäjän katseella, että naiset tykkäävät. Ei. Vientiä on miehellä, joka ei yritä käyttäytyä naisten kanssa erilailla kuin miestenkään kanssa. Mutta jos näytät siltä, että olet tekemisissä itsellesi aivan vieraan elämänmuodon kanssa, koetat muistella opettelemiasi repliikkejä ja peilin edessä harjoittelemiasi asentoja, ja pelkäät minua, niin en minä tottavie välttämättä lämpene.

Toimiiko sama myös toisinpäin?

Eli saako naisilta odottaa normaalia keskustelua niiden huoneen toiselta puolelta lähetettyjen hienovaraisten signaalien sijasta?

Internetissä harva nainen käyttäytyy kuin normaalisti. Nettimaailmassa naiset ovat todella passiivisia, koska pääsääntöisesti heidän ei tartvitse olla aktiivisia saadakseen miehiltä yhteydenottoja. Mies joutuu aina kilpailemaan kymmenen muun miehen kanssa ja naisen mielenkiinnon ylläpitäminen on hankalaa. Koska naiset eivät juurikan ole aktiivisia, on todella hankala tietää mistä he olisivat kiinnostuneita.

Siellä samassa internetissä 40+ miehet hakevat alkaen 20+ naisia. Minulta naisena ei kestänyt kauan sitä ymmärtää, tajusin poistaa profiilini muutamassa viikossa. Nykyisen puolisoni löysin sitten ihan muuta kautta.

Miksi mies ei tee samoin, jos kerran huomaa, ettei homma pelitä?

Niin, siellä internetissä, Tinderissä tai mitä niitä on. En minä livenä katsele vakavasti kuin itseni ikäisiä. Turhaahan sekin on, tottakai. Mut älkää luopuko toivosta.

Vierailija
556/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista ylimitoitetuista kriteereistä.

Niin kuin moni tietää, normaalipainoisuus on yksi miehille tärkeä asia.

Kun normaalipainoisten osuus on alle 50% ja näistä ehkä puolet on siellä BMI-haitarin yläpäässä, miehillä on hankaluuksia hyväksyä sitä että naisten taso on pudonnut ja tavismiehen pitäisi tyytyä paljon vähempään kuin vain muutama vuosikymmen sitten.

Jos on vaikeuksia hahmottaa, niin kuvittele että miesten keskipituus olisi 20cm vähemmän kuin muutama vuosikymmen sitten, ja lihaksia reippaasti vähemmän. Aika monelle naiselle olisi hankalaa hyväksyä Uutta Normaalia jossa vaaditaan mallitason ulkonäköä jos haluaa miehen joka ei ole 5-10cm lyhyempi ja naista heiveröisempi.

Pitäskö sun käydä Aasiassa? Älä sinä poika tyydy yhtään vähempään. Käy hakemassa tasoisesi nainen, saat varmasti valita, tarjontaa on enemmän, kuin ehdit valita!

Yllä oltiin laitettu ThaiFriendly sivuston osoite. Työttömänä sinne ei kuitenkaan mennä, eikä muuallekaan päin itää. Idässä päin naiset tietävät arvonsa

Nii.. enkä tiedä käykö niille naisille suomalainen työtön mies. Ne joista olen kuullut on työssäkäyviä miehiä tai eläkeläisiä.Saattaa olla, että heille kelpaa työhönkin. Kannattaa kokeilla.

Kun vanhenee se ulkonäön täydellisyys kriteeri tulee alas, kun itsekin rupsahtaa, ei voi oikein vaatia, kun ei ole itselläänkään antaa vastinetta takaisin. Sinun tapauksessa pohdin, että ehkä jos vanhenet hieman, niin Suomen naiset ovat samalla tasolla kanssasi? Auttaisiko asiaan aika?

Jos meinaa mennä naimisiin perinteisestä maasta olevan naisen kanssa niin silloin pitää olla palkkatuloja. Escorteille riittää pelkkä maksukyky ts. käteinen

Vierailija
557/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tämän täysin, nuorena en voinut käsittää miksi naiset kiinnostuivat pahiksista. Jatkuvasti sai kuulla millainen possu herra x oli kun lähti lätkimään heti kun oli saanu jne.

Naispuolisia kavereita on aina ollut, ja olen aina ollut pitkälti oma itseni naisten kanssa ja yllä olevasta tekstistä poiketen sain yleensä osoitettua kiinnostukseni sillä seurauksella että olin se tosi hyvä tyyppi, mutta..

Myöhemmin minusta tuli katkera mutta en syyllistänyt naisia, vaan olin katkera siitä että elämä on kohdellut minua näin huonosti ja tiettyjen tapahtumien seurauksena (olin mm koulukiusattu) minusta tuli tällainen vastenmielinen otus josta "kukaan nainen ei voi kiinnostua siinä mielessä"

Vältin katsekontaktia naisten kanssa, en uskaltanut tehdä aloitteita koska oletushan oli että olen vastenmielinen miesotus joka haluaa seksiä. Tottakai kaipasin seksiä, mutta se tosiasia hävetti suunnattomasti.

Kokeilin nettideitailua ja tinderiä, ei juurikaan tykkäyksiä mikä taas vahvisti kuvaani itsestäni.

M37

Tää vahvistaa sen käsityksen, että ne traumat- kiusaamiset ja lapsuuden paskat on käytävä läpi ensin. Se jotenkin kummasti vaikuttaa myös ulkoiseen olemukseen, kun pääsee niistä traumoista ja alkaa oikeasti arvostaa ja pitää itsestään. Kun itse tykkää itsestään, pitää itsestään, niin huolehttii itsestään ja kantaa itsensä eri tavalla. Se kiinnittää huomiota ja kun kohtelee itseään hyvin, homma alkaa pikkuhiljaa muuttua ja muutkin alkaa kohdella hyvin.

Eka pitää olla sinut itsensä kanssa ja pahimmat möröt selätettynä, uskon sitten aukeaa ne seurustelukuviotkin ihan toisella tavalla, naisten kanssa, jotka arvostaa sinua ja haluaa olla kanssasi.

Loppuu se kiusaamisen seurauksena tuleva kierre, että taas kaikki vihaa/ ei tule tykkäyksiä jne.

Paskoja asioita käynyt sinulle, niihin ei kannnata jäädä, vaan työstää pois, kenties se vie hetken, ja sitten päästä ihan uuteen elämään, jota kenties et ole vielä kokenut tai tiennyt olevan olemassa.

Vierailija
558/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Parasta mitä voit tehdä on unohtaa naiset ja kehität itseäsi siihen mitä haluat olla.

Vierailija
559/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti kuvailit sen mallin joka on saanut minut ennemmin olemaan lähestymättä miehiä jos tämä ei ole ennenkään tuttu. Miehet ovat hyvin nuoresta iästä lähtien vietineet etten suinkaan ole ihminen vaan jokin kuori jolla on tissit ja perse.

Vierailija
560/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varmaan viitattiin siihen ilmiöön, jossa kyseinen nainen tietää jollakin miehellä olevan tunteita häntä kohtaan ja niiden avulla käyttää tätä muuttoapuna jne. Tuskin miehellä ja naisella, joilla on platoninen suhde muuttoavun kysyntä ei ole ongelma. Ei minua muuttoavuksi ole pyydetty, mutta oon törmännyt käytökseen jossa ratsastetaan mun kiinnostuksella vaikka ei olisi mitään haluja mua kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi