Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SM: Minulla ei ole isää

Vierailija
01.04.2020 |

Sanna Marin kertoi Voguen haastattelussa kokevansa seuraavasti: "minulla ei ole isää". Heti kun näin jutun otsikon niin kyynelkanavat aukesivat. Luettuani jutun siirryin kommentteihin. Sinne oli tullut kommentteja siitä, että kaikilla on isä jne. Marinilla on kaksi äitiä, joten hänellä on ollut kaksi vanhempaa.

Itse tiedän hyvin, mitä Marin tarkoittaa. Oma isä oli väkivaltainen hullu, joka ei ollut enää viimeisimpinä vuosinani elämässäni lainkaan läsnä. Koskaan en häntä isäksi kokenut ja yhä sanon, että minulla ei ole isää. En tiedä onko elossa vai kuollut. Sillä ei ole väliä.

Voivatko ihmiset kuvitella kuitenkin kuinka kova paikka tuollainen jo yksistään on? Siihen ei kaipaa ilkeitä kommentteja. Marin kestää, hän on vahva nainen. MUTTA miten ne muut pikkutytöt tällä hetkellä, jotka ovat samassa tilanteessa ja lukevat nuo kommentit. Miettikää vähän. Se on hyvä, että itse on syntynyt onnellisten tähtien alle, mutta kaikilla ei ole sama tilanne. Ei tarvitse muuta kuin pitää mölyt mahassaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi nähneensä kerran isänsä. Jossain jutussa isä mainitsi, että Sanna soittelee. Mikä.on totuus? Minullakaan ei ole isää. Alkoholismin takia vanhemmat erosivat ja isä jäi etäiseksi. "Piti" olla lojaali äidille ja pitää isä etäisenä.

Sellaisilta vanhemmilta jotka käyttää lasta lyömäaseena pitäisi ottaa lapsi pois.

Vierailija
22/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinohedelmöityksellä maailmaan saatetut voivat sanoa, ettei ole tiedossa isää, mutta oikein kylmää kun joku kieltää isänsä, vaikka on syntynyt mies/nainen suhteessa.

Marinilla on oikea biologinen isä ja on kuulema aivan kunnollinen nykyään. Alkoholi on ollut ongelma joskus, mut ei pitäisi olla enää.

Miksi kieltää isänsä? En vaan tajua enkä ymmärrä, enkä halua ymmärtää.

Taitaa tämä ketju lähteä pian.

Aivan. Biologinen isä pysyy, mutta ihmiset sekoittavat " isyyden".

Biologista isyyttä ei voi kieltää kuin dna testillä. Siksi sitä ei pidä kieltää koska se on pysyvä. Isä on isä , mutta isyys ei ole kaikille isille tahtotila. Ja vieraskin ottaa joskus isyyden kontolleen. Erottakaa käsitteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas kova moderointi käynnissä vai pikkutytöt poistelee kaiken mikä ei sovi omaan arvomaailmaan ?

Zinc

Mikä ihmeen ompas?? Et osaa raukka alkeitakaan.

Vierailija
24/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viilaan pilkkua, mutta koska ap puhuu Marinin Voguen haastattelusta ja kommenttiosion kommenteista, haluaisin huomauttaa että Voguen Marinia käsittelevässä jutussa ei ole kommentointimahdollisuutta - kuten ei monessa muussakaan maailman laatulehdessä.

Eli ap:n mainitsema aviisi on ilmeisesti jokin suomalainen iltapulu, joka on kääntänyt Marinin sitaatteja suomeksi, ja joka haluaa mainostuloja houkuttelemalla rähinöitsijöitä ”kommentoimaan”.

Vierailija
25/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Talvivauvakin ole isätön, avioliiton ulkopuolella syntynyt lapsi...?

Vierailija
26/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko sanoa, ettei minulla ole isää, kun olen syntynyt raiskauksen uhrina, eikä raiskaaja (äitini työnantajan läheinen sukulainen) ole suostunut lasta tunnustamaan eikä tietenkään millään tavalla osallistumaan elatukseeni? En ole häntä koskaan tavannut, nyt hän on jo kuollut.

Vierailija
27/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Talvivauvakin ole isätön, avioliiton ulkopuolella syntynyt lapsi...?

Oih! Ei kai vaan ..

Zinc

Vierailija
28/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko siitä Marinin äidistä siis lesbo niinko yhtäkkiä kun jätti sen ukon retaleen.

Mutta aluksi ei siis sekään ollut mikään lepsu

Vierailija
29/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sillä isä on. Ei vain ole yhteydessä isäänsä.

Ilmankos on noin kovan oloinen kun puuttuu isä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme