Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytettyjä suojahanskoja kauppojen parkkipaikalla

Vierailija
01.04.2020 |

Siis miksi kauppojen pihoilla lojuu käytettyjä suojahanskoja? Onko suojahanskat nyt uusi koiranpaska?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman . Vahingossa kai tippunut ei kai kukaan tahallaan maahan heitä . Kun laittaa oven reunatilaan tippuvat kun avaa oven. Yritä kestää ja Voithan poimia niitä roskiin niin teet hyvän teon.

Vierailija
2/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua koronaa autoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt roskiksen vieressä maassa. Miksei niitä voi laittaa sinne roskikseen? En mä ainakaan rupee koskemaan kenenkään tuntemattoman käytettyihin suojahanskoihin.

Töissäkin nostan enintään työkaverin suojahanskat roskikseen, jos on omissa käsissä suojahanskat. Näitä törppöjä on muuten työpaikoillakin, jotka jättää näitä käytettyjä hanskoja vaikka minne, muttei laita niitä vieressä olevaan roskikseen! Semmosille epäsiisteille on ihan yks ja sama käyttävätkö suojahanskoja, homma pettää kumminkin jossain vaiheessa.

Vierailija
4/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkopsykoosissa olevat ei halua koskea roskikseen kun ottavat hanskat pois kädestä ja viskaavat maahan ?

Zinc

Vierailija
5/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman . Vahingossa kai tippunut ei kai kukaan tahallaan maahan heitä . Kun laittaa oven reunatilaan tippuvat kun avaa oven. Yritä kestää ja Voithan poimia niitä roskiin niin teet hyvän teon.

Ihan varmasti en koske toisten jättämiin likaisiin suojahanskoihin. Kuten en kerää toisten tienvarsiin ja kulkureiteille jättämiä koiranpaskojakaan. Jätteiden ja koiranpaskojen kerääminen on niiden henkilöiden vastuulla jotka niitä jättävät ympäriinsä. Ja vain yksin heidän vastuullaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän