Miksi joku laittaa Facebookiin profiilikuvan, jossa puoliso on mukana?
Onko se ylpeilyä/elvistelyä muille vai mistä on kysymys? Jos joku on henkilön A profiili, niin miksi siinä on myös henkilö B mukana? Voisiko joku kertoa?
Kommentit (38)
reviirirajan merkkaamista
joko profiilin omistajalta tai pakottaneelta puolisolta
Minä brassailen komealla, koulutetulla ja varakkaalla miehelläni. Muista en tiedä.
Itse ihmettelen, miksi siihen kuvaan raahataan mukaan joku elukka. Puolet kuvasta vie koiran tai hevosen pää.
Vierailija kirjoitti:
Minä brassailen komealla, koulutetulla ja varakkaalla miehelläni. Muista en tiedä.
Miksi? Silti se miehesi voi jättää sinut koska tahansa. Ja eivät ne miehesi meriitit ole omia meriittejäsi. Ehkä se miehesi ei ole muiden mielestä komea ja jos olisikin, niin mistä tiedät, ettei hänellä ole salasuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen, miksi siihen kuvaan raahataan mukaan joku elukka. Puolet kuvasta vie koiran tai hevosen pää.
Koirat ja hevoset ovat söpöjä oikeasti. Eikä niiden mukaan ottaminen ole mitään brassailua. Jos oma naamani on ruma/keskiverto, se koira tai hevonen tekee kuvasta kauniin.
Miksi joku esiintyy siellä Milf Hunter-lippis päässä? Meitä on monesta kennelistä. Osa kannattaa suoraan ignorata jotka tuovat erikoisuutensa näin selkeästi näytille.
Vierailija kirjoitti:
reviirirajan merkkaamista
joko profiilin omistajalta tai pakottaneelta puolisolta
Mikä voisi olla syynä moiseen? Erikoista sinänsä.
Käsittämättömiä myös pelkkä koiran tai kissan pää? Siis tyyppi on ikään kuin tuo eläin. Yleensä näillä tyypeillä on myös typerimmät postaukset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku esiintyy siellä Milf Hunter-lippis päässä? Meitä on monesta kennelistä. Osa kannattaa suoraan ignorata jotka tuovat erikoisuutensa näin selkeästi näytille.
En ole koskaan nähnyt sellaisia kenelläkään.
Ja kun olen ollut parisuhteessa, ei ole tullut mieleenkään laittaa kumppanin kuvaa Facebookiin. Yksi exäni halusi laittaa minusta kuvia + yhteiskuvia ja pidin sitä hyvin outona ja ärsyttävänäkin. Minä haluan pitää kynttiläni vakan alla. Piste.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömiä myös pelkkä koiran tai kissan pää? Siis tyyppi on ikään kuin tuo eläin. Yleensä näillä tyypeillä on myös typerimmät postaukset.
Niistä tunnistaa monesti feikkiprofiilin, jonka turvin on helpompaa kommentoida oudosti tai kärkevästi. Myönnän, että omassa feikkiprofiilissanikin on eläimen kuva profiilikuvana. 😀 Oikeassa, "virallisessa" profiilissa on oma naamani.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat ja hevoset ovat söpöjä oikeasti. Eikä niiden mukaan ottaminen ole mitään brassailua. Jos oma naamani on ruma/keskiverto, se koira tai hevonen tekee kuvasta kauniin.
Mitä sitten, vaikka on söpö jonkun mielestä? Sun naamakirja ja sun naamakuva. Miksi pitää piiloutua eläimen taakse?
Ja toinen on tosiaan nuo, joilla on pelkkä eläimen kuva. Mitä ihmettä, koiransako kautta kirjoittelee?
Miksi ei laittaisi? Joku laittaa koiransa tai moottoripyöränsä kuvan profiilikuvaksi.
PS. Kuka enää edes on Facebookissa muut kuin mummot?
Mulla on ollut FB:ssä profiilikuvana monesti joku rakennuksenkin kuva. Jos satun näppään kivan kuvan, niin miksen laittaisi sitä esiin. En osaa suhtautua profiilikuvaan niin, että sen kuuluisi olla kuva minusta, kun eihän FB ole mikään deittailusivusto.
Ihan eri asia joku Tinder-profiili, siellä nyt pitää olla omalla naamalla.
reilu kymmenen vuotta sitten kaikki milleniaalit laittoivat profiilikuvakseen sellaisia, missä ovat bailaamassa jonkun kaverinsa kanssa. hirveästi oli näitä kaverikuvia. Nyt samat tyypit ovat perheytyneet ja kuvissa on puolisoita ja/tai lapsia. Tää on lähinnä 80-luvun alkupuolella syntyneiden juttu. 90-luvulla syntyneillä on selfieitä lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se koulutus ja varakkuus kuvasta ilmenee?
Mun profiilikuvassa on pääosassa mun lempilaite :D
Ja nyt voitte etsiä mut facesta :D
Olen ryhmässä jossa etsitään kielikavereita. Sain tandem-ilmoitukseeni yli kymmenen läähätysviestiä tuntemattomilta ukoilta. Laitoin profiilikuvan, jossa on myös mieheni, tämän takia.
Laitoin kerran aiemminkin kun hoidin face-ryhmän kautta meille loma-asunnon vaihdon toiselta pariskunnalta, sitä ennen oli anonyymimpi ja epäselvempi kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Silti se miehesi voi jättää sinut koska tahansa. Ja eivät ne miehesi meriitit ole omia meriittejäsi. Ehkä se miehesi ei ole muiden mielestä komea ja jos olisikin, niin mistä tiedät, ettei hänellä ole salasuhdetta?
Paremmin tiedän kuin sinä. :D
Jo pelkkä naamikseen kuuluminen laittaa epäilemään henkilön järjenjuoksua, mutta että sinne viedään muutkin mukaan...