Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku laittaa Facebookiin profiilikuvan, jossa puoliso on mukana?

Vierailija
01.04.2020 |

Onko se ylpeilyä/elvistelyä muille vai mistä on kysymys? Jos joku on henkilön A profiili, niin miksi siinä on myös henkilö B mukana? Voisiko joku kertoa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miksi siihen kuvaan raahataan mukaan joku elukka. Puolet kuvasta vie koiran tai hevosen pää.

Koirat ja hevoset ovat söpöjä oikeasti. Eikä niiden mukaan ottaminen ole mitään brassailua. Jos oma naamani on ruma/keskiverto, se koira tai hevonen tekee kuvasta kauniin.

Mitä sitten, vaikka on söpö jonkun mielestä? Sun naamakirja ja sun naamakuva. Miksi pitää piiloutua eläimen taakse?

Ja toinen on tosiaan nuo, joilla on pelkkä eläimen kuva. Mitä ihmettä, koiransako kautta kirjoittelee?

No itse esimerkiksi olen tosi kauhean näköinen varsinkin kuvissa, joten mieluummin laitan jonkun eläimen sinne. En ole facessa mutta muualla. Sori vaan.

Vierailija
22/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii thotti karkotteena. Jos ottaa puolison lärvin pois kuvista niin tulee yli 20 naiselta viestiä päivässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä brassailen komealla, koulutetulla ja varakkaalla miehelläni. Muista en tiedä.

Miten se koulutus ja varakkuus kuvasta ilmenee?

Ei ilmene kuvasta, mutta kyllähän kaikki fb-kaverit hänet tietää.

Vierailija
24/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miksi siihen kuvaan raahataan mukaan joku elukka. Puolet kuvasta vie koiran tai hevosen pää.

Koirat ja hevoset ovat söpöjä oikeasti. Eikä niiden mukaan ottaminen ole mitään brassailua. Jos oma naamani on ruma/keskiverto, se koira tai hevonen tekee kuvasta kauniin.

Mitä sitten, vaikka on söpö jonkun mielestä? Sun naamakirja ja sun naamakuva. Miksi pitää piiloutua eläimen taakse?

Ja toinen on tosiaan nuo, joilla on pelkkä eläimen kuva. Mitä ihmettä, koiransako kautta kirjoittelee?

No itse esimerkiksi olen tosi kauhean näköinen varsinkin kuvissa, joten mieluummin laitan jonkun eläimen sinne. En ole facessa mutta muualla. Sori vaan.

Nyt onkin puhe facebookista eikä muusta. Naamakirja ja naaman kuva, tiedäthän.

On mullakin ollut avatarena kaikkea piirretyistä kukkasiin, mutta se on eri asia.

Vierailija
25/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, mitä profiilikuvakseen laittaa? Jotku laittaa Suomen lipun tai kaljapullon.

Vierailija
26/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kansanosa tekee pariskunnan yhteisen facebooktunnuksen

Ainakin kansallispukuiset joskus harrastavat tuota.

Vierailija
27/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä brassailen komealla, koulutetulla ja varakkaalla miehelläni. Muista en tiedä.

Miten se koulutus ja varakkuus kuvasta ilmenee?

Ei ilmene kuvasta, mutta kyllähän kaikki fb-kaverit hänet tietää.

Ehkä nyt kuvittelet hänestä liikoja. Eikö olisi hienompaa olla itse se, joka on saavuttanut jotain sen sijaan, että siipeilee kumppaninsa meriiteillä tai varakkuudella?

Vierailija
28/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii thotti karkotteena. Jos ottaa puolison lärvin pois kuvista niin tulee yli 20 naiselta viestiä päivässä. 

*respect* Oletko todella komea tai julkisuudesta tunnettu? Koettavatko he lisätä kaveriksi vai laittavatko muuten vain viestiä?

Vierailija
29/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei laittaisi? Joku laittaa koiransa tai moottoripyöränsä kuvan profiilikuvaksi.

PS. Kuka enää edes on Facebookissa muut kuin mummot?

Lähes kaikki. Reutersin mukaan se on Suomen suosituin somealusta (wa:n jälkeen) kaikissa ikä- ja sosiaaliluokissa. Lisäksi alexa.comin mediamittauksen mukaan se on koko maailman neljänneksi käytetyin sivusto.

On täysin harhakäsitys, että facebookissa ei olisi enää ketään. Nekin, jotka ovat siirtyneet muualle, ovat edelleen facebookissa.

Eri

Vierailija
30/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset varmaan laittaa parikuvan pitääkseen vieraat miehet loitolla.

Vierailija
31/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla naamalla ei ole pakko olla missään, saa olla vaikka kirkkoveneen kuva.

Vierailija
32/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset varmaan laittaa parikuvan pitääkseen vieraat miehet loitolla.

Ok, eli siis tulkintani on se, että herra tai rouva X on suosittu iskuyritysten kohde yleisemmin. Hmmm. :/ Se on siis epäsuora tapa antaa pakit kaikille ihailijoille? Noh, tasan eivät käy onnen lahjat.

T. Sinkku

Vierailija
33/38 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän facebookia enää käytä kuin tietosuojasta tietämättömät mummelit ja ihmiset, jotka ovat pihalla sosiaalisesta mediasta.

Vierailija
34/38 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thotti karkote? Hä? Thotti on syrjäkylä Intiassa. Nyt en ymmärrä.

Vierailija
35/38 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kansanosa tekee pariskunnan yhteisen facebooktunnuksen

Ehkä jos kuuluu vaan joihinkin matkailu- tai tanhuryhmiin ja on aina parina noissa yhteyksissä liikkeellä, mutta luulis että vakiintuneillakin pareilla ois omia tuttuja, mielipiteitä, kiinnostuksen kohteita...?

Vierailija
36/38 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks jo rupsahtanut suurperheen äiti löysi itselleen nuoren miehen joltain deittipalstalta, joku ulkomailta. On yhteinen profiilikuva ja kaikki. Tosi muokattu jossa tuo nainenkin näyttää miehensä ikäiseltä. Haluaa vähän kuulemma näpäyttää ex-miestään.

Vierailija
37/38 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus aikoinaan profiilissa yhteiskuva. Minusta se oli vain hyvä kuva, en koskaan edes osannut ajatella että joku ylianalysoisi sellaista kuvaa. No, aivan sama mitä joku siitä kuvasta on ajatellut, olettakoot mitä haluaa.

Vierailija
38/38 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin josko miehiltä tulisi vähemmän seksinvonkausviestejä ja kikkelikuvia jos profiilikuvassa olisi puoliso mukana.

Ei vaikuttanut erityisesti.