Milloin veronpalautuksen saa tietää?
Kommentit (13)
mulla on näkynyt omaverossa kaikki jo jonkin aikaa
Veroehdotusten pitäisi olla valmiina huhtikuussa, muistaakseni 23. tai 24.4 mennessä.
Oman ehdotukseni sain jo, oli OK ja palautus maksetaan elokuussa.
Mulle tuli tänään veroehdotus. En tiedä meneekö ne yhä sukunimien mukaan, olen aakkpsten alkupäässä.
olen aakkosten loppupäässä ja sain jo omani
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun päätös valmistuu. Me jouduttiin viimein jännäämään pitkälle joulukuuhun, nyt tuli onneksi hyvissä ajoin tieto.
Kun ne maksettiin jo viime vuonna elokuussa, niin luulisi että tietokin olisi tullut jo viimeistään silloin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun päätös valmistuu. Me jouduttiin viimein jännäämään pitkälle joulukuuhun, nyt tuli onneksi hyvissä ajoin tieto.
Kun ne maksettiin jo viime vuonna elokuussa, niin luulisi että tietokin olisi tullut jo viimeistään silloin..
Ei ne tuu kaikille samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
olen aakkosten loppupäässä ja sain jo omani
Okei, sittenpä aloittaja ei voi laskea näiden tietoje varaan omansa saamisesta mitään😊
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tänään veroehdotus. En tiedä meneekö ne yhä sukunimien mukaan, olen aakkpsten alkupäässä.
Mulle myös, ja olen aakkosten puolivälissä.
Meidän perheessä (4 henkeä, kaikilla sama sukunimi) on kolmelle ehdotus jo tullut (kaikki eri päivinä). Minun ei ole vielä tullut.
3.4. tulee viimeistään, ihan niin kuin siellä verottajan sivuilla lukee...
Mää katsoin justiin omaverosta. Sataviiskymppiä tulee ja maksetaan 4.8.
Jokainen näkee sen vaikka kymmenen kertaa päivässä pankkitunnuksilla omaverossa.
Ottakaa nyt oikeasti ne nettipalvelut haltuun.
Siellä näkee verot, ulosotot ja lääkäritiedot. Ja kaiken muun mahdollisen