Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko puhelimen mukaanne vessaan?

Vierailija
01.04.2020 |

Ällöä, mutta ilmeisesti normaalia nykyään. Perustelkaa syitä olla jättämättä sitä ulkopuolelle.

Otatteko puhelimen mukaanne vessaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi yksinkään jättää!

Vierailija
2/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan soittaa just silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan. Aamulla otin koska menkat, jolloin istun aamuisin pöntöllä muutaman minuutin että veret menee sinne eikä siteeseen/tamponiin, niin ei tarvitse heti mennä uudelleen. Otan myös jos on vatsa sekaisin tai ummettaa, koska tylsää siellä on istua seinää tuijottamassa, eikä mulle mitään sarjakuviakaan tule :D Ja otan jos odotan tärkeää puhelua, esimerkiksi lääkärini onnistuu aina soittamaan minulle kun olen pöntöllä.

En tiedä mitä ällöä siinä on, mulla on siisti vessa, vedän pöntön kansi kiinni ja pyyhkimisen ja käsienpesun välissä ei ole tarvetta puhelimeen koskea.

Vierailija
4/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kotonani, koska miksi ottaisin? Wc:ssä ei kestä kauan, pärjään kyllä ilman puhelintani toimituksen ajan. Paljon hygieenisempaa puhelimellekin, kun näyttöön ei roisku mitään.

Vierailija
5/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain muistan niin otan. Ennätys on neljä puhelua yhdellä istunnolla. Mistä ne ihmiset tietää soittaa just kun olen vessassa?

Vierailija
6/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankat lahjoitettiin pois

Vierailija
7/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te edes putsaatte ne luurit käynnin jälkeen? Tai edes joskus? 🤢

Vierailija
8/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt niitä, jotka tarvitsee lehtiä, kirjoja tai puhelinta kaveriksi pöntölle. Kannattaisi tarkistaa oma ruokavalio ja muut elintavat, jos sitä ulostetta pitää niin mahdottoman kauan odotella, että tarvitsee sinne ihan ajanvietettä.

Vierailija
9/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Kiva sitten kun sitä roiskeista puhelinta (pisararoiskeet leviävät yllättävän pitkälle vaikkeivät näkyisi paljaalla silmällä) lähmitään myös ruokapöydässä ja joka paikassa kasvojen lähellä. Hyi hitto.

Vierailija
10/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en. Kiva sitten kun sitä roiskeista puhelinta (pisararoiskeet leviävät yllättävän pitkälle vaikkeivät näkyisi paljaalla silmällä) lähmitään myös ruokapöydässä ja joka paikassa kasvojen lähellä. Hyi hitto.

Ehkä niitä kasvosuojia tulisikin käyttää näiden roiskeiden takia? :D

Vierailija
11/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen otin lehden tai kirjan, nyt otan puhelimen. Olen niitä, jotka tykkää lukea, vaikka piipahdus olisi pikainenkin. Puhu en vessassa.

Vierailija
12/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain muistan niin otan. Ennätys on neljä puhelua yhdellä istunnolla. Mistä ne ihmiset tietää soittaa just kun olen vessassa?

Haluat kai sitten, että naapuri kuulee hyvin sun puhelusi. Vai oletko näitä älykääpiöitä, joka ei tajua, että nimenomaan veskissä on niin hyvät iv-kanavat, että normiääninen puhe kantautuu hyvinkin pitkälle.

Vierailija
13/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö luuriasi pöntössä vai paskotko seisaaltasi?

Vierailija
14/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan jos aion runkata siellä. 

Vierailija
15/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan soittaa just silloin.

Kotona puhelin pysyy  pöydällä äänetömällä, mutta töissä on pakko ottaa päivystyspuhelin vessaankin. Ja tietysti se aina soi juuri "kriittisellä hetkellä"....

Vierailija
16/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki otan. Hamsterit on hamstranneet kaikki lähitienoon vessapaperit joten latasin Applen toilet paper appin iphoneeni ja käytän nyt sitä , selvää säästöä kertynyt jo nyt. Appi laskee myös kuinka monta arkkia kuluu ja tekee niistä automaattisesti kuukausitilastot. Appi myös kätevästi analysoi kameraa hyödyntäen pökäleet ja tuottaa terveysraportin ja hälyttää kihomadoista tai muista ikävistä löydoksistä.

Vierailija
17/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. En ole koukussa puhelimeeni. Enkä muutenkaan vietä vessassa niin kauaa aikaa, että tarvitsisin muuta ajankulua kuin omat suuret siniset ajatukseni. Max. 30 sek ja pois, ihan sama kummalla hädällä on. Jos ei riitä, jossakin on vikaa.

Vierailija
18/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä otan Aku Ankan taskukirjan

Vierailija
19/19 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, ja hyvästä syystä! Huussini lattia on vaarallisen liukas suihkussa olevasta liukastumisesteestä huolimatta. Kerran olen katkaissut koipeni siellä ja ilman puhelinta olisin ollut pahassa pulassa. Puhelimeni on yli olan kotelossa ja yleensä pesukoneen kannella. En siis varsinaisesti käytä sitä asioinnin aikana vaan se on turvallisuussyistä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi