Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka pelkäävät kuollakseen perhosia??

Vierailija
29.06.2006 |

En uskalla mennä ulos,kun ikkunan alla pörrää perhosia, help!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun luin, että miten niitä voi pelätä? Mutta ihmiset pelkää niin eri asioita. Itse pelkään junia.

Vierailija
2/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä lentäviä pitkäjalkasia " hyttysiä" . En tiedä mitä ne on oikeelta nimeltään, mä kutsun niitä kekseliäästi pitkäjalkaisiksi:)

Saan ehdan paniikkikohtauksen ja piiloudun jos nään sellaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanon niitä jättihyttysiksi ja ne on tosiaan kans yökköjä, ne lentääkin jotenkin oudosti poukkoillen.

Vierailija
4/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetän täysin kontrollini, kun näen perhosen. Tyyliin juoksen keskelle tietä...

Vierailija
5/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva ku naapurit varmasti ihmetteli, et väistelenkö pikku-ukkoja. äkkiä kyykkyyn-ylös jne....-ap-

Vierailija
6/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään kanssa perhosia. Kaikki nauraa mun pelolle, ei ne taida oikein uskoa, että perhosia voi pelätä...

Vierailija
7/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen saanut vuosien mittaan merkitseviä katseita osakseni kun perhospelkoni on tullut ilmi. Kerran bussissa oli ritariperhonen jota muu bussilastillinen ihasteli, minä taasen istuin hermostuneena kun perhonen lenteli kaoottisen näköisiä pyrähdyksiä ikkunasta toiseen. Sitten pelkoni toteutui: perhonen lähti lentoon minua kohti jolloin kyyristyin pakkolaskuasentoon huutaen: " Apua! Nyt se hyökkää!" Perhonen lensi ylitseni ja vieruskaveri nauroi vedet silmissä.

On ne kauniita ulkona mutten kestä joutua suljetuksi sisätiloihin niiden kanssa kun ne lentävät suoraan kohti ja siivet menevät niin helposti rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi