Mitkä on deittailun pelisäännöt?
Nyt unohdetaan korona, puhun normaalista ajasta...
Mutta siis, sinkkuna ekaa kertaa aikuisena. Miten nykyään toimittajan, siis vaikka Tinder-deittien kanssa? Tapaillaanko yhtä vai useaa? Pitääkö kertoa, jos on muita myös tapaillut? Voiko sanoa, että en voi lähteä sun kanssa keskiviikkona syömään, kun mulla on toiset treffit? Vai ollaanko niistä hiljaa?
Apua! Ja miten kauan odotetaan miehen viestejä, kauanko on ok olla "hiljaa" ennen kuin voi todeta, miestä ei kiinnosta?
Kommentit (22)
Itse keskityin vain yhteen. Siis tinderissä saatoin jutella useamman kanssa mutta en treffaillu useamman kanssa samaan aikaan. Miesten viestejä en odotellut koska olisin saanut odottaa ikuisuuden. Kun laitoin viestiä niin aina tuli kyllä vastaus.
En ole enää tinderissä kun se vaan alkoi tympäsemään. Aika paljon seksiseuraa haluavia tai sitten muuten vaan ei ole kemiat kohdannu. Ne muutamat joiden kanssa kävin treffeillä olivat kyllä fiksuja mukavia miehiä. Ei vaan tullut ihastumisia ja sellaista tunnetta että tästä voisi tulla jotain.
Edelleen olen sinkku :D
N36
Tapaillaan joko yhtä tai useaa sen mukaan mikä itselle sopii, mutta ei oleteta että toinen tapailee vain yhtä ennen kuin siitä on sovittu.
Ei tarvitse erikseen kertoa muiden tapailusta niin kauan kun ei ole syytä olettaa, että toinen kuvittelee että olette sanattomasti sopineet jostain.
Yleensä on hyvän tavan mukaista olla puhumatta toisista deiteistä.
Miehen viestejä odotellaan sen mukaan mihin oma kärsivällisyys riittää. Aika pian sitä oppii arvioimaan, minkä pituinen odotus on merkki, että mies ei ole oikeasti kiinnostunut. Parhaatkin menee arvailulla tuon kanssa, moni nextaa herkästi, mutta silläkin on hintansa.
Vierailija kirjoitti:
Alll in ja bluffaaaminen.
kokoo skäsite perustuu pelkällle illuusiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkkaus on kaunista titanicisssa mutta totuus on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkkaus on kaunista titanicisssa mutta totuus on toinen.
Kova bisneeksen tekijä ja työnantaaja näkeee kaiken tällaisen ihmisessä heikkoutena. Toki ainoa asia siiinä on se että se osoittta ihminen kykeneee sitoutumaaan, muttta silloin puhutaan parisuhteesta ja sen haaasteista.
"the only winning move is not to play"
Se, että mies ei olisi kiinnostunut, jos ei laita viestiä ei mun kokemuksen mukaan pidä välttämättä ollenkaan paikkaansa. Se pitää paikkaansa, vaan niiden miesten kohdalla, jotka ovat jotenkin rennon itsevarmoja ja usein myös ns pelimiesten kohdalla. Mutta niiden, joita pelottaa tai jotka on ujoja tai jos on jotain aikaisempaa suhdetraumaa, niin joskus vaan on helpompi olla kirjoittamatta, vaikka kiinnostais kovasti.
Tapaillaanko yhtä vai useaa?
- Niin monta kuin jaksat ja haluat. Ei ylärajaa.
Pitääkö kertoa, jos on muita myös tapaillut?
- Ei. Eikä ehkä kannatakaan. Kukaan ei toki estä (no älä?)
Voiko sanoa, että en voi lähteä sun kanssa keskiviikkona syömään, kun mulla on toiset treffit? Vai ollaanko niistä hiljaa?
- Voit sanoa, mutta ei sitä nyt mikään pakko ole suoraan tunnustaa. Voihan sitä vedota vaikka mihin.
Ja miten kauan odotetaan miehen viestejä, kauanko on ok olla "hiljaa" ennen kuin voi todeta, miestä ei kiinnosta?
- Mies vastaa silloin kun vastaa, mutta jos haluat jotain, kukaan ei estä sinua toimimasta oma-aloitteisesti. Päinvastoin, se on jopa suositeltavaa.
Minä keskustelen useiden miehien kanssa.
Kannattaa jo alussa karsia seksin vonkaajat ja tyhmät ja epäsopivat.
Treffeille vaan kun aidosti kiinnostaa, muu on ajan hukkaa. Mun ei ole koskaan tarvinnut tehdä aloitteita, kaikki miehet on itse lähestyneet, koska en usko miehen aitoon kiinnostukseen, jos minä teen kaikki työt.
Aidosti kiinnostuneet miehet kysyvät sinusta muutakin kuin ulkoisia seikkoja. Ovat siis kiinnostuneita sinusta ihmisenä, koko pakettina.
Unohda mitä miehet lupaavat. Tarkkaile käytöstä.
Seksin perässä juoksijat tunnistaa hyvin nopeasti etenevästä tavasta lähestyä sinua. Heitä kiinnostaa sinun tapaaminen esim baarissa. Heitä kiinnostaa sinun ulkonäkö, ei persoona, tai sinun kiinnostuksen kohteet, perhetilanne, ajatuksesi. He saattavat luvata mitä tahansa, kehua miten paljon tahansa, mutta suhde pysyy pinnallisella tasolla ja huumorilinjalla. Haluavat mahdollisimman nopeasti kääntää asiat intiimiksi, heittävät seksuaalista läppää jne.
Jos et ole seksiseuraa vailla, kun mies käyttäytyy edellä kuvatusti, tunnistat ne seksin perässä lähestyjät. Heiltä puuttuu naisen kunnioitus ja arvostus ja varovainen tutustuminen toiseen tyystin. Koska olet ihmisenä heille yhdentekevä, ei ole menettämisen pelkoa. Itsevarmuus, pinnalliset ja humoristiset ja seksistiset jutut yhdistää näitä kaikkia panomiehiä Tinderissä sanoivat ja lupasivat mitä tahansa.
Usko vaistoon. Jos miehestä tulee omituinen olo, ON miehessä jotain omituista. Yllärilaatikosta harvemmin tulee ns iloisia yllätyksiä! Usko tämä.
Jos mies viestittelee harvakseltaan? Tai tipottain tai vain illalla ja viikonloppuisin (kun panettaa) niin unohda. Mies joka on kiinnostunut raivaa kyllä aikaa haluamilleen naiselle, eikä pienet esteet haittaa vaan mies on valmis näkemään vaivaa ja aikaa jos on kiinnostunut.
Älä ota itseesi, jos et kaikille kelpaa. Ethän sinäkään kelpuuta kaikkia. Älä ota siis torjuntaa henkilökohtaisesti.
Kunnioita treffikumppaniasi. Kun lähdet treffeille, olet jo tehnyt aikamoisen karsinnan, jos olet viisas. Joten satsaa tapaamiseen. Näe vaivaa ulkonäön ja asenteen suhteen. Ole valmis antamaan toiselle aikaa, ja ole iloisin ja avoimin mielin liikkeellä. Flirttiä ja huumoria mukaan. Ole läsnä. Näytä parhaat puolesi ja hyvin laittautuneena. Ole oma itsesi. Ole rehellinen. Ole kiinnostunut treffikumppanistasi.
Kerro kohteliaasti toiselle tapaamisen fiilikset. Jos ei kipinää syttynyt, kerro se kohteliaasti mutta selvästi.
Kerro myös, jos toinen on sinusta kiinnostunut. Pelien pelaaminen on turn off monelle ja teinien hommaa.
Usko itseesi ja omaan arvoosi naisena. Älä ota torjuntoja henk. Kohtaisesti. Et vain ollut hänelle se sopivin kumppani jos tulit torjutuksi.
Ulkoiset seikat ei loppukädessä hirveästi paina ihmissuhteissa. Se vähän vaatimattomankin näköinen mies voi olla kultaa sydämestään. Tutustu koko ihmiseen, ei pintaan.
Kuka täällä haluaa itselleen kumppanin, joka on tapaillut useampaa yhtä aikaa? En minä ainakaan. Kannattaa miettiä sitä ennen kuin olettaa, että tuo useamman tapailu yhtä aikaa olisi ihan ok tai jopa suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä haluaa itselleen kumppanin, joka on tapaillut useampaa yhtä aikaa? En minä ainakaan. Kannattaa miettiä sitä ennen kuin olettaa, että tuo useamman tapailu yhtä aikaa olisi ihan ok tai jopa suotavaa.
h y v ä n e n a i k a
Useamman tapailu yhtä aikaa tarkoittaa, että jos sulla on kolme kiinnostavaa mätchiä, niin pitääkö aina kattoa yksi loppuun ennen kuin käy ekoilla treffeillä toisen kanssa. Ei siinä pitäisi olla kellään mitään helmien puristamista. Sitten jos siltä tuntuu niin ilmoittaa vaikka kolmansien treffien päätteeksi, että jatkaisi mielellään tapailua jos sopii, että keskitytään vain toiseen tjsp.
Minä en haluaisi tapailla ketään, joka haluaa noudattaa jotain 'pelisääntöjä'. Ihmissuhteet ei ole mitään peliä. Arvostan ihmistä, joka on suora ja oma itsensä, puhuu mitä oikeasti ajattelee, eikä kelaa jotain typeriä 'sääntöjä'. Mitä muut tekee tai ajattelee on aivan samantekevää, mä haluan tehdä niin kuin itsestä tuntuu oikealta ja hyvältä, ja odotan että kumppani tekee samalla tavalla.
Miehet tapailee useaa ja pitää itsestään selvänä että seksiä on usean kanssa. Että muistakaa ne taudit. Tyhmä ei kannata olla eikä sinisilmäinen.
T. Vuodesta 2012 treffisaiteilla ollut.
Itse treffaan vain yhtä kerrallaan. Normaalisti homma on edennyt Tinderissä siten, että kahvilaa ja muuta tapailua 2-3 kertaa. Seksi astuu yleensä kuvioihin 4-5 tapaamisen kohdalla (noin 2-4 viikkoa ekan tapaamisen jälkeen)
M40
Vierailija kirjoitti:
Itse keskityin vain yhteen. Siis tinderissä saatoin jutella useamman kanssa mutta en treffaillu useamman kanssa samaan aikaan. Miesten viestejä en odotellut koska olisin saanut odottaa ikuisuuden. Kun laitoin viestiä niin aina tuli kyllä vastaus.
En ole enää tinderissä kun se vaan alkoi tympäsemään. Aika paljon seksiseuraa haluavia tai sitten muuten vaan ei ole kemiat kohdannu. Ne muutamat joiden kanssa kävin treffeillä olivat kyllä fiksuja mukavia miehiä. Ei vaan tullut ihastumisia ja sellaista tunnetta että tästä voisi tulla jotain.
Edelleen olen sinkku :D
N36
Tinder on tehty seksiseuran etsimiseen. Se sovellus on suunnitteluvaiheessa suunniteltu rakenteeltaan ja toiminnoiltaan seksiseuran etsimiseen eikä niinkään parisuhteen, ymmärrättekö naiset?
Niin olen muuten itse sovellussuunnittelija sitten...
Mun ainoa pelisääntö on se että en osallistu noihin teidän naisten haaremeihin ja kullirinkeihin. Nuorena mun sydämmen olette niin pahasti särkeneet ja pettäneet. En luota.
Up, koska haluaisin myös tietää.