Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä on deittailun pelisäännöt?

Vierailija
31.03.2020 |

Nyt unohdetaan korona, puhun normaalista ajasta...

Mutta siis, sinkkuna ekaa kertaa aikuisena. Miten nykyään toimittajan, siis vaikka Tinder-deittien kanssa? Tapaillaanko yhtä vai useaa? Pitääkö kertoa, jos on muita myös tapaillut? Voiko sanoa, että en voi lähteä sun kanssa keskiviikkona syömään, kun mulla on toiset treffit? Vai ollaanko niistä hiljaa?

Apua! Ja miten kauan odotetaan miehen viestejä, kauanko on ok olla "hiljaa" ennen kuin voi todeta, miestä ei kiinnosta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimarkkinat ovat täysin villi länsi. Protokollia on niin monta kuin deittailijaakin, ei sielä millään koodilla enää pärjää. Sinne vaan sekaan sohlaamaan.

Vierailija
22/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä haluaa itselleen kumppanin, joka on tapaillut useampaa yhtä aikaa? En minä ainakaan. Kannattaa miettiä sitä ennen kuin olettaa, että tuo useamman tapailu yhtä aikaa olisi ihan ok tai jopa suotavaa.

Yleensä nää menee niin, että kokeneet ja vetävät tapailevat ja kilpailuttavat toisiaan puolin ja toisin, sekä deiteillä, urheilussa, että työelämässä. Vaatimattomammat ja kilpailukelvottomat takertuvat ja hakeutuvat luonnollisesti kaltaistensa seuraan. Ei sitä kannata sen enempää miettiä, kyllä sen tuntee kun tulee sellainen jäbyli/kimuli vastaan, joka laittaa sukat pyörimään jaloissa. Toisille se on se kotona nysväävä lojaali yksi kerrallaan deittailija, toiselle se on se hurjapää joka on kaatanut jo sata saalista ennen itseä. Itse kuulun jälkimmäisiin eikä tulisi mieleenkään laittaa sydäntä ensimmäisille, ovat henkiseltä kehitykseltään vielä sillä tasolla että etsivät enneminkin äitihahmoja ja turvaa pahalta maailmalta kuin kykeneviä toimimaan perheen päänä. Eivät pysty toimimaan usein edes itsensä päänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla