Kapea lantio, pieni pillu
Olen huomannut että vain kapea lantioisilla naisilla näyttäisi olevan tiukka pillu. Viimeksi minulla oli hyvin kapealantioinen tyttöystävä ja hänen tavaransa oli todella tiukka. Oli suorastaan vaikeuksia aluksi saada työnnyttä hänen sisäänsä. Mutta näinhän se menee. Leveästä lantiosta tunnistaa väljän pillun.
Kommentit (25)
nam nam. otaa eteen kun ajattelenkin tiukkaa ja kiinteää naista just joku hyvännäköinen sporttibeba esim sprintterisporttaajatytöt. nam nam.
Noo mun ex oli tosi kapeelanteinen ja väljä. Nykyinen ennen synnytyksiä kapealanteinen ja tosi tiukka tai sopiva. Itellä ns. normikoko. Eli keskimäärin kaikki hyvin.
Pillun tiukkuus riippuu lihaksista. Ei kenelläkään ole niin iso kulli että luut tulis vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Pillun tiukkuus riippuu lihaksista. Ei kenelläkään ole niin iso kulli että luut tulis vastaan.
Kiitos tästä mielikuvasta 😂
Mä olen pienikokinen ja kapealanteinen. Alateitse kaksi kasta synnyttänyt ja ihan helvetilliset synnytykset olleet. Esikoisen jälkeen meni tosi kauan, vuosikausia että uskalsin edes ajatella toista lasta.
Lantionpohjan lihakset ja muut syvät lihakset erittäin vahvat, oken aktiivinen ratsastuksen harrastaja. Kätilö sanoikin, että tyypillinen ratsastajien ongelma synnytyksessä.
Pilde on kaiketi varsin tiukassa kunnossa myös. En tiedä johtuuko rakenteesta, lihaskunnosta vai molemmissa.
En ole onneksi synnytyksissä revennyt.
On se vaan " hauska" lukea näitä eri keskusteluja. Että pieni kulli ei ole hyvä asia mutta väljä pillu on. Koittakaa nyt jo päättää !!