Miksi olen kaunis?
En ole käyttänyt seesee- enkä bebeee-voidetta pariin päivään ja ihoni hehkuu kauniisti. Ainahan minulla on ollut hyvä iho, mutta silti. Ja olen muutenkin hurmaavan näköinen.
Kommentit (9)
Minunkin vaimoni 46v on kaunis ja hurmaava.
Ei päivittäin käytä mitään voiteita.
Olen ollut ilman meikkivoiteita jo yli 10 vuotta. Kun puhdistaa oikein eikä rasita ihoaan meikillä, iho näyttää paljon paremmalta.
Wau,aatella,mä oon 23v enkä oo ikinä meikannu.😱silti iho näyttää todella todella hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Wau,aatella,mä oon 23v enkä oo ikinä meikannu.😱silti iho näyttää todella todella hyvältä
😱😱😱😱 Joillain on erittäin herkkä iho, joka menee tulipunaiseksi kuumasta, kylmästä, punastumisesta... Siis TULIPUNAISEKSI. Se on lähes ainoa syy miksi käytän ihomeikkiä. Muutama pieni finni voi olla joskus, yleensä ennen menkkoja vain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😱😱😱😱 Joillain on erittäin herkkä iho, joka menee tulipunaiseksi kuumasta, kylmästä, punastumisesta... Siis TULIPUNAISEKSI. Se on lähes ainoa syy miksi käytän ihomeikkiä. Muutama pieni finni voi olla joskus, yleensä ennen menkkoja vain.
Ap
Siis hetkinen. Ensin sanot että sulla on ollut aina hyvä iho ja nyt sitten ei ookkaan?😂
Kivat sulle. Itse oon ihan hirveän näköinen ilman meikkivoidetta. Ja niin myös sen kanssa.