Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - haittaako jos kundin muna loistaa housuista

Bojoing
31.03.2020 |

Oon komeaksi kehuttu jannu ja huvitan itseäni joskus kesäisin olemalla aluhousuitta. Munan heilunta ja ääriviivat loistaa lahkeessa. Oon huomannut, että katseet osuvat ja hymyäkin tulee. Mutta mitä mieltä asiasta?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri Punamuna oli setä nimeltään.

Arvasin ettei tarvi itse kirjoittaa tuota

Vierailija
42/57 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani, että onko mies ehkä syönyt liikaa petokaloja jos muna oikein loistaa. Sillä tavalla neon vihreää valoa hehkuen fosforia syöneenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sivelee fosforia muniinsa, niin alkaa loistaa.

Vierailija
44/57 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne hymyilee sille kun sun pikkuruinen pippeli heiluu vähän😂kasvata vaikka pallit ensin niin meitä naisia vois kiinnostaa

Hassua miten on hyväksytty tämäkin kommentti... Jos joku sanois että kasvata nainen tissit ja kunnon perse ni mikä reaktio?

Vierailija
45/57 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat collegehousut ja sopiva seisokki on luottoyhdistelmä tähän hommaan. Usein, kun panettaa, tykkään asetella kullin tarjolle vaaleisiin housuihin. Penisrenkaalla voi auttaa sopivan jäykkyyden ylläpitoa, vaikka usein rengasta ei edes tarvitse, kun on sen verran kiihottavaa hommaa jo muutenkin. Ja kyseessä ei siis ole mikään rietas täysteltta vaan sellainen harkiten aseteltu jöpötys, joka kuultaa läpi, muttei hyppää kenenkään silmille. Huomaajat huomaa ja toivottavasti myös tykkää.

Vierailija
46/57 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka omalla kalullani oli kesälämpimässä iso lepomittaa siinä 16cm paikkeilla ja paksuuttakin keskivertoa enemmän, niin ei se  nyt ihmeemmin pullottanut löysissä harmaissa collareissa. Kohouma erottu jos tiesi mtä katsoo, joten ihmettelin tätä että kalu näkyy collareissa.  No sitten pesin ja hinkkasin collarit jalassa ilman alushousuja auton tuulilasia. Ihmettelin, että mikä siellä housuissa heiluu. Silloin tajusin, että hito, kalun liike ja heiluminen näkyy ihan yhtä selvästi kuin tissien heiluminen kävellessä. Periaatteessa huomaamaton, mutta kyllä iso kalu ja kalun koko erottuu ihan varmasti liikkuessa, jos ei käytä tyköistuvia alushousuja. Jos käyttää, niin erottuu suurempi pullotus, kun sekä kalu että kassit on samassa paketissa. Mulla on em syistä ollut aina speedot tai sen malliset uikkarit. Viimeksi kun oltiin etelässä, niin vaimo meinasi saada hikan, kun mulla oli mun 30v vanhat speedot jalassa ja hyvä kun vehkeet pysy edes sisällä. Mutta tilasi ihme kyllä mullu uusia aitoa speedoja, missä hyvä kalukukkaro, jotta voidaan käydä uimassa. No aidot tukee aika hyvin, joten pullotus on sen mukainen, varsinkin punaisessa ja keltaisessa uikkareissa.

Vierailija
47/57 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siis ollenkaan pahalta näytä jos miehellä erottuu housujen läpi kohouma. Varsinkin jos on nuori ja komea niin mikäs siinä. Kunhan on ne housut jalassa kuitenkin. Saatanpa kyllä hyvinkin vilkaista jos selvästi erottuu, mutta en toki ala tuijottaa koska se ei olisi asiallista. Ei siinä minun mielestä ole sen enempää mitään väärää kuin naisten avonaisissa paidoissa tai persettä nuolevissa kireissä legginseissä. 

T. Ihan oikea nainen 

Vierailija
48/57 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33 kirjoitti:

Olen huomannut, että ainakin omalla ukolla toi kalun pullotus korostuu älyttömästi harmaissa tai vaaleissa college housuissa. Kaupassa eilen katsoin muutaman hyllyvälin päästä miestäni ja kysyinkin, että eikö sulla ole alushousuja ollenkaan, kun terskakin erottuu🤭

Olen seuraillut välillä, että katseleeko muut, niin täytyy myöntää että aika moni eilenkin katsoi pitkäänkin. Tiedä sitten millä mielellä, mutta kuitenkin. Miehelleni en maininnut. Ei kait se hänen vikansa ole, jos vaatteet on asialliset ja jos näkyy, niin kait se sitten näkyy. Sen verran olen itsekkin kuikuillut ja harvoin noin selkeästi toisilla näkyy. Mutta jokainen ollaan yksilöitä.

Pakko kommentoida tuohon Ei kait se hänen vikansa ole, jos vaatteet on asialliset ja jos näkyy, niin kait se sitten näkyy että harmaat college-housut ei ole asialliset jossain kaupassa ihmisten ilmoilla varsinkin, j

Terska voi erottua housuissa samalla lailla kuin naisella voi näkyä nännit paidan läpi eikä siinä pitäisi aikuiselle ihmiselle olla mitään kauhistelun aihetta. Jos on asiallisesti pukeutunut julkiselle paikalle (kolitsihousut on ihan riittävän asialliset esim. kauppareissulle) niin kehon muotojen erottuminen sieltä alta ei tee siitä automaattisesti epäasiallista.

Vierailija
49/57 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän lämmössä liikun aina mahdollisimman vähissä vaatteissa ja kommandona mahdollisimman paljon. On kiva katsella kun kaupunkikuvassa näkyy yhtä rohkeita miehiä tai naisia, molemmat ovat silmänruokaa.

Vierailija
50/57 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista kundille :D

Vierailija
51/57 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne hymyilee sille kun sun pikkuruinen pippeli heiluu vähän😂kasvata vaikka pallit ensin niin meitä naisia vois kiinnostaa

Hassua miten on hyväksytty tämäkin kommentti... Jos joku sanois että kasvata nainen tissit ja kunnon perse ni mikä reaktio?

Yllätyitkö avoimesti miesvihamielisen sivuston miesvihamielisestä moderointipolitiikasta?

Vierailija
52/57 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi häpesin näkyvää kohoumaa varsinkin kun omat sukulaiset tavattiin ensimmäistä kertaa. Mun miehen kalu erottuu isona kohoumana oikeestaan kaikista housuista. Tuohan se punan poskille toisinaan vieläkin,mutta salaa olen tosi onnellisen ylpeä siitä.

Vierailija
53/57 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi häpesin näkyvää kohoumaa varsinkin kun omat sukulaiset tavattiin ensimmäistä kertaa. Mun miehen kalu erottuu isona kohoumana oikeestaan kaikista housuista. Tuohan se punan poskille toisinaan vieläkin,mutta salaa olen tosi onnellisen ylpeä siitä.

Meillä on ollut vähän sama juttu. Veikkaan, että ainakin lähimmät vaimon puoleiset sukulaisnaiset ovat tienneet kaluni koon. Joten sitä ollut ilmassa. En ole koskaan kehdannut vaimolta kysyä. Nuorempa vaimo valitsi selkeästi mulle enemmän sellaisia housuja ettei näkynyt niin helposti. Nykyisin taas vanhempana häntä ei näytä haittaavan vaikka vähän pullistelisikin. Tuntuu muutenkin siltä, että vasta nyt vanhempana on myötänyt kaluni olevan iso ja että on siitä selkeästi ylpeä.Nuorempana ei suostunut myöntämään, pelkäsi varmaan, että menen esittelemään muillekin naisille.

Vierailija
54/57 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetko sinäkin lerssi ulkona housuista ? Vetoketju hankaa ikävästi joskus.

Vierailija
55/57 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kiihottavaa kulkea vaaleissa kollareissa kullin ääriviivat esillä ja huomata kiinnostuneet katseet. Pääosin naiset huomioi, mutta miehetkin välillä. Pitäisköhän hommata vaaleat trikoot, niin saisi vielä selvemmin meisseliä esille 😋

Vierailija
56/57 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet katselee sellaista mielellään. Palstan kommenteista tullut hyvinki selkeästi esiin, miten toisen miehen munaa katellaan mielenkiinnolla.

Vierailija
57/57 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua naisena haittaa tällaiset, joiden päässä ei heilu eikä liiku yhtään mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan