Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - haittaako jos kundin muna loistaa housuista

Bojoing
31.03.2020 |

Oon komeaksi kehuttu jannu ja huvitan itseäni joskus kesäisin olemalla aluhousuitta. Munan heilunta ja ääriviivat loistaa lahkeessa. Oon huomannut, että katseet osuvat ja hymyäkin tulee. Mutta mitä mieltä asiasta?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan ihan samaa ja positiivisia katseita on tullut... 😊

Vierailija
22/57 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ällöttävältä t. Eka oikea nainen tässä ketjussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa

Vierailija
24/57 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ällöttävältä t. Eka oikea nainen tässä ketjussa

Mikähän siinä muuten on, että teillä paheksuja-ällöksyjä-naistyypin naisilla on kauhea tarve korostaa, että vain te olette oikeita naisia ja toisin ajattelevat naiset ovat jotain epänaisia?

Miksi se on teille niin hankalaa hyväksyä, etteivät kaikki naiset ole ollenkaan kuin te?

Vierailija
25/57 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sen verta ylimielinen jätkä että kaivelen munia julkisesti jos mua huvittaa tehdä niin. Sitten haistelen ja laitan kullin heilumaan. Ihan vaan sen takia jos mua vituttaa. Kun kattoo äijiä uikkareissa, pienet on pallit. Jos mun on hyvä olla, olen korrekti ja ystävällinen. Tolla kullin kaivelulla tapan ahdistuksen joka tulee toisista ihmisistä. Filosofiani: ihmisiä ei voi koskaan liiaksi aliarvioida.

Vierailija
26/57 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v mies ulkoisesti pitkä ja raamikas. Nuorempana oli kiva kun peniksen koko herätti lahkeessa huomiota koskaan en ole ilman boksereita sen antanut heilua tarkoituksella. Nyt vanhemmiten ei se niin kivaa ole kun sitä ei oikein piilookaan saa ellei jatkuvasti käytä löysiä verkkareita. Useinmiten on käytettävä farkkuja pukua jne. Silloin kalu on aika riesa kun se todellakin korostuu.

Vierailija
27/57 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla alushousuttomuudella olisi itselläni mitään vaikutusta. Samanlainen pieni nuppi/kohouma siinä pallien yläpuolella se olisi silti. En ole esimerkiksi koskaan ymmärtänyt kysymystä "kumpaan lahkeeseen?", kun itselläni se on rytyssä siinä keskellä. No, näin myöhemmällä iällä olen tajunnut olevani poikkeus ja tuskin mies lainkaan.

Vierailija
28/57 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä ihmettelen näitä kommentteja, että naiset huomaa tai katselee pullotuksia. Minulla on kaikilla mittareilla ääripäässä kalun koko. Normi levossakin 14-15cm ja 12cm ympärysmittaa, kiveksetkin on isot. Tiukemmissa farkuissa tai housuissa näkyy kohouma muttei paljoa muuta. Hyvin pysyy Sloggien kalukukkatossa. Ei näy ihmeesti edes, vaikka olen pienikokoinen alle 170cm mies.

Olen ollut palvelualalla koko ikäni ja vain joskus sattumalla joku nainen on nivusiani katsellut. Joten salaisuus kaluni koosta on pysynyt itsellä ja vaimolla.

Vierailija
29/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naiset tykkää, nuoret ja vanhat. Ja naiset tykkää kun esim töissä kourii niitä jalkovälistä salaa. Se on heille tosi kiihottavaa. Niiden itsetuntokin nousee siinä.

Vierailija
30/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmieliseltä kuulostaa. N

Vierailija
31/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai naiset tykkää, nuoret ja vanhat. Ja naiset tykkää kun esim töissä kourii niitä jalkovälistä salaa. Se on heille tosi kiihottavaa. Niiden itsetuntokin nousee siinä.

Toi on muuten totta, vaikkei ne myönnä sitä.

Vierailija
32/57 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesällä tää on hauskaa, kun ei muutenkaa tee mieli laittaa ylimääräisiä kangaskerroksia päälle. Ohuissa puuvillasortseissa kullin heiluminen näkyy aika hyvin ja ulkoillessa on hauskaa vaivihkaa seurata ihmisten katseita. :)

Vierailija
33/57 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä se yleensä näyttää!

Vierailija
34/57 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ainakin omalla ukolla toi kalun pullotus korostuu älyttömästi harmaissa tai vaaleissa college housuissa. Kaupassa eilen katsoin muutaman hyllyvälin päästä miestäni ja kysyinkin, että eikö sulla ole alushousuja ollenkaan, kun terskakin erottuu🤭

Olen seuraillut välillä, että katseleeko muut, niin täytyy myöntää että aika moni eilenkin katsoi pitkäänkin. Tiedä sitten millä mielellä, mutta kuitenkin. Miehelleni en maininnut. Ei kait se hänen vikansa ole, jos vaatteet on asialliset ja jos näkyy, niin kait se sitten näkyy. Sen verran olen itsekkin kuikuillut ja harvoin noin selkeästi toisilla näkyy. Mutta jokainen ollaan yksilöitä.

Vierailija
35/57 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33 kirjoitti:

Olen huomannut, että ainakin omalla ukolla toi kalun pullotus korostuu älyttömästi harmaissa tai vaaleissa college housuissa. Kaupassa eilen katsoin muutaman hyllyvälin päästä miestäni ja kysyinkin, että eikö sulla ole alushousuja ollenkaan, kun terskakin erottuu🤭

Olen seuraillut välillä, että katseleeko muut, niin täytyy myöntää että aika moni eilenkin katsoi pitkäänkin. Tiedä sitten millä mielellä, mutta kuitenkin. Miehelleni en maininnut. Ei kait se hänen vikansa ole, jos vaatteet on asialliset ja jos näkyy, niin kait se sitten näkyy. Sen verran olen itsekkin kuikuillut ja harvoin noin selkeästi toisilla näkyy. Mutta jokainen ollaan yksilöitä.

Pakko kommentoida tuohon ”Ei kait se hänen vikansa ole, jos vaatteet on asialliset ja jos näkyy, niin kait se sitten näkyy” että harmaat college-housut ei ole asialliset jossain kaupassa ihmisten ilmoilla varsinkin, jos etumus pullottaa niin, että terska erottuu. 😂

Vierailija
36/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasti lämpö kasvattaa ja tauko laulamisesta pitään kookkaampina..

Vierailija
37/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

justus kirjoitti:

kummasti lämpö kasvattaa ja tauko laulamisesta pitään kookkaampina..

laukeamisesta

Vierailija
38/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistaa housuista? Oletko maalannut vehkeesi fosforimaalilla, vai saanut yliannostuksen säteilyä?

39/57 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot hyvä kundi, jees

Martti Juhani Häyrynen

40/57 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkätkö ottaa suihin

Martti Juhani Häyrynen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän