Naiset - haittaako jos kundin muna loistaa housuista
Oon komeaksi kehuttu jannu ja huvitan itseäni joskus kesäisin olemalla aluhousuitta. Munan heilunta ja ääriviivat loistaa lahkeessa. Oon huomannut, että katseet osuvat ja hymyäkin tulee. Mutta mitä mieltä asiasta?
Kommentit (57)
Ei todellakaan haittaa, ystäväni kanssa aina kesäisin just katsellaan miesten kulleja ja jos vielä vapaana heiluu niin aina parempi!
Petteri Punamuna oli setä nimeltään.
Tuon sikäli jännää, koska itselläni ei ole minkäälaista ongelmaa vaikka seistä housuitta mimmien edessä, jopa pyrkinyt siihen 🙂 parasta ois kun naiset riisuisivat. mutten ole oikein tavoittanut halukkaita. Meneekö se häveliäisyyden raja jotenkin siinä, että vihjailevasti näkyy, muttei missään tapauksessa kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, sellaista on ihana katsoa.
No hemmetti, en ole tätä koskaan tiennyt! Joskus kun muna on alkanut seisomaan esim. kahvilassa, niin minua on nolottanut niin pirusti. Yritän vaivihkaa peitellä esim. sanomalehdellä housujen etumusta. Tätä ei kai sitten tarvitsisikaan niin paljon hävetä?
Bojoing kirjoitti:
Tuon sikäli jännää, koska itselläni ei ole minkäälaista ongelmaa vaikka seistä housuitta mimmien edessä, jopa pyrkinyt siihen 🙂 parasta ois kun naiset riisuisivat. mutten ole oikein tavoittanut halukkaita. Meneekö se häveliäisyyden raja jotenkin siinä, että vihjailevasti näkyy, muttei missään tapauksessa kokonaan?
Siis joo yleensä toi vihjailevasti näkyminen on julkisilla paikoilla ok, ei paljastelu.
Missä olet pyrkinyt seisomaan housuitta naisten edessä, siis et kai mihinkään julkisille paikoille mene munasilleen?
Vai jossain kotona siis vai täh?
Julkisilla paikoilla pitää piilottaa sukupuolielimet, perse ja tissit (ja miehillä myös ylävartalo, tai ainakin se olisi sivistynyttä).
Ehkä ne hymyilee sille kun sun pikkuruinen pippeli heiluu vähän😂kasvata vaikka pallit ensin niin meitä naisia vois kiinnostaa
Luulen, että naiset vähän jakautuu tässä.
Osaa ällöttää tommoset jutut ja paheksuvat kaikkea itsensä näyttämistä, osa taas nauttii niin omasta kuin toistenkin vartaloista ja katselevat mielellään pullottavia munia ym.
Itse kuulun siihen leiriin, jota vaan kiihottaa kaikki tommonen.
Miesten vapaana heiluvat penikset, pullotus housuissa, paljaat käsivarret, rintakehä, se kun alavatsa vilahtaa esim. kun mies kurkottaa jotain ja paita nousee, runkkulihas, sormet, niska, kaula...nam.
Jaa. Millä saat sen loistamaan, ledeilläkö? Näkyy siis paremmin se valo kun ei ole kalsareita?
Ei siis julkisilla paikoilla tietenkään. Tarkoitus olisi päästä ihan seinien sisälle mimmiporukkaan toteuttamaan fantasioita 🙂
Bojoing kirjoitti:
Ei siis julkisilla paikoilla tietenkään. Tarkoitus olisi päästä ihan seinien sisälle mimmiporukkaan toteuttamaan fantasioita 🙂
Siis ai että seisoskellaan porukalla muna ja pillu paljaana?
Vai että sinä seisoskelet ja naiset katselee?
Naiset nimenomaan pitää olla ihan pukeissa. Se on just se juttu.
Eli fantasiasi on itsesi paljasteleminen?
No ei. Kyse enemmänkin alistumisesta ja esineellistämisestä.
Haluatko siis että sua jotenkin kommentoidaan, pilkataan tms?
Kyllähän tollasen kokemuksen voi vaikka ostaa joltain dominalta.
Mua kiihottaa kaksi juttua erityisesti.
1. Julkisilla paikoilla se on just vihjaileva aluhousuton meno ja kiva nähdä naisten tuijottelua, jota jotkut yrittää peitellä ja toisetvei yhtään 🙂
2. Päästä kokemaan useamman naisen yhtäaikainen "alistus, esineellistys" tyyliin vedetään jätkä munasilleen. Ja sitten kalu rävähtää esiin. Siinä on niin aseeton - tai no on yksi ase 😊
Yksi domina oon liian kesyä.
Mutta voihan niitä olla useampikin.
Mä oon joskus tehnyt kavereiden kanssa tollasta että alistanut porukalla yhtä miestä, kyllä sellasia naisia on olemassa vaikkakin ehkä vähäisenlaisesti (?)
Kerro heti jos sellaisen näet 😊 Itse en löydä, vaikken ole rumilus.
Varmaan se on tuurista kiinni tutustuuko sellaiseen vai ei, mutta dominapalveluiden kautta varmaan varmimmin löytää.
On aika hakuammuntaa alkaa tutustumaan summamutikassa naisiin, josko niistä joku sattuisi olemaan sellainen joka voi toteuttaa tuollaisen fantasian (ja jolla on sellaisia ystäviä, jotka ovat valmiita osallistumaan myös).
Kiitos, sellaista on ihana katsoa.