Sanna Marin Rihannan kanssa Voguen kannessa. Wau!
Iltalehti: "Perjantaina ilmestyvän Voguen kannessa ihastuttaa Rihannan lisäksi maailman nuorin naispääministeri Sanna Marin."
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/0713f226-dc71-4c62-a3bb-03c4b4f43938
Wau! Tuo on ihan uskomatonta! Suomessa ei tajutakaan, mitä tuo tuollainen maailmanluokan näkyvyys merkitsee!
Kommentit (189)
Jaa, minulle tuo ei merkitse yhtään mitään. Eikö ole ihan normaalia että lehdet kirjoittelee kaikesta millä vain saavat lehtiä myytyä.
Kommenteistä päätellen monelta joutaisi ottaa äänioikeus pois, kun ovat äänestäneet aivan väärää henkilöä ja antaneet äänensä Sanna Marinille ja nostaneet politiikan huipulle.
Tässä tilanteessa Antti Rinne olisi monen ihailema pääminister, joka sai vähemmän ääniä kuin Sanna Marin, mutta nousi pääministeriksi puolueen puheenjohtajan meriitillä ja maa voisi hyvin ja korona selätetty.
Puhumattakaan jos pääministeri tai viisikkona olisi Paavo Lipponen, Paavo Väyrynen, Elisabet Rehn, Linkola ja kansa taputtaisi käsiään ja moni kommentoija syleilesi heidät hellin sanoin himmeliinsä.
Jutta P. kirjoitti:
Iltalehti: "Perjantaina ilmestyvän Voguen kannessa ihastuttaa Rihannan lisäksi maailman nuorin naispääministeri Sanna Marin."
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/0713f226-dc71-4c62-a3bb-03c4b4f43938
Wau! Tuo on ihan uskomatonta! Suomessa ei tajutakaan, mitä tuo tuollainen maailmanluokan näkyvyys merkitsee!
Ei siellä kyllä ole kuin pieni texti "tapaa maailman nuorin nais pääministeri".
Olis pitänyt olla etusivun kokoinen kuva, Rihanna olis voinu painua vi......
Hohhoijaa. Ikävä sanoa, mutta jos Sanna ei olisi kaunis kukaan ei olisi hänestä kiinnostunut vaikka hän olisi ollut 29 päästessään pääministeriksi. Joku muutama juttu ”maailman nuorimmasta pääministeristä” sen päivän uutisissa ja that’s it. Mua ainakin ällöttää jo valmiiksi se että suosiota varten naisen täytyy olla kaunis, Sanna on aina viimeisen päälle meikattu ja hiuksissa ne missikiharat. Miehillä sallitaan rumuus, naisilla ei.
Feministit ovat poistattaneet puolet ketjusta, koska omat argumentointitaidot eivät riitä kiistattomiin faktoihin. Tätä Pohjois-Korea-linjaa vetäen sitten pitäisi keskustella kanssanne? Menkää vaikka Twitteriin "keskustelemaan" keskenänne, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei vain Vogue, vaan myös Anton Corbijnin ottamat kuvat. Siis Anton Corbijn!
Ei mammat tiedä, kuka ja kuinka tunnettu Anton Corbijn on.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ikävä sanoa, mutta jos Sanna ei olisi kaunis kukaan ei olisi hänestä kiinnostunut vaikka hän olisi ollut 29 päästessään pääministeriksi. Joku muutama juttu ”maailman nuorimmasta pääministeristä” sen päivän uutisissa ja that’s it. Mua ainakin ällöttää jo valmiiksi se että suosiota varten naisen täytyy olla kaunis, Sanna on aina viimeisen päälle meikattu ja hiuksissa ne missikiharat. Miehillä sallitaan rumuus, naisilla ei.
Tavallaan olen samaa mieltä, toisaalta...
Totuus on, että maailma on ihastunut Sannaan. Se ei poista sitä, että Sanna on kova luu ja fiksu poliitikko. Hän EI ole kauneusalalla vaan nimenomaan kans.väl. politiikassa, ja politiikka on asioiden hoitoa.
Ollaan iloisia, että meillä on näkyvä ja myönteinen keulakuva - se avaa yllättäviä mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ei kauneuden pitäisi myöskään olla este menestymiselle jollain ei-kauneusalalla.
Sanon näin, koska mulla on ollut kaunis työkaveri, joka oli myös ahkera ja mukava, ja kiltti toisille.
Huh, ja kuvat Anton C:n ottamia. Apua. Milloin tämä jäbä on Suomessa käynyt? On ehkä 2000-luvun paras valokuvaaja. 🥂✌💎
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna olisi demokraattien ehdokas nyt USA:ssa, voittaisi Trumpinkin!
Heittämällä. Hän osaa käsitellä nimenomaan setämiehiä ja osaa kyllä laittaa heidät jämäkästi ruotuun.
Marin sai jo Tampereella valtavasti krediittiä toimiessaan kaupunginvaltuuston puheenjohtajana. Hän nousi 2012 ensimmäistä kertaa kaupunginvaltuustoon ja valittiin heti kaupunginvaltuuston puheenjohtajaksi. Hän laittoi alle kolmekymppisenä vatuuston keltanokkana vanhat setämiesjäärät heti ojennukseen ja toimi erittäin jämäkästi koko puheenjohtajuutensa ajan. Hän ei pomminvarmasti pelkää ketään.
Todella hienoa näyttää maailmalle, että johtajuutta voi katsoa vähän muultakin kantilta kuin että vain vanhat harmaapäiset miehet johtavat maata. Myös tytöille ja nuorille naisille hieno esikuva. Mikä vain on Suomessa mahdollista naisellekin!
Tyypillinen nuori nainen. Meni kekkaloimaan Vogueen vaikka olisi pitänyt hakea uskottavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että maailma on ihastunut Sannaan. Se ei poista sitä, että Sanna on kova luu ja fiksu poliitikko. Hän EI ole kauneusalalla vaan nimenomaan kans.väl. politiikassa, ja politiikka on asioiden hoitoa.
Ollaan iloisia, että meillä on näkyvä ja myönteinen keulakuva - se avaa yllättäviä mahdollisuuksia.
Sanna on sosialisti, joka käyttää nimitystä ”toveri”, yllättävää ettei tätä ole missään mainittu vaikka yleensä sosialismia vieroksutaan ulkomailla. Muutenkin Sannan poliittiset meriitit on aika vähäiset, Tampereen kaupunginhallituksessakin suurin saavutus on että on pistänyt sekopäitä järjestykseen. Voiko joku sanoa mitä Sanna Marin on saanut aikaan Suomen politiikassa? Mitä aloitteita? Mitä miuta tärkeää?
Ja mitä me saadaan siitä että maailmalla muotilehti kohkaa asiasta? Mitä vaikkapa Ranska on saanut siitä että Macronista oltiin kanssa aivan lääpällään? Tai Kanadan Trudeau? Mitä ovat ne asiat miten hyvännäköisestä johtajasta hyödytään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on sosialisti, joka käyttää nimitystä ”toveri”, yllättävää ettei tätä ole missään mainittu vaikka yleensä sosialismia vieroksutaan ulkomailla. Muutenkin Sannan poliittiset meriitit on aika vähäiset, Tampereen kaupunginhallituksessakin suurin saavutus on että on pistänyt sekopäitä järjestykseen. Voiko joku sanoa mitä Sanna Marin on saanut aikaan Suomen politiikassa? Mitä aloitteita? Mitä miuta tärkeää?
Ja mitä me saadaan siitä että maailmalla muotilehti kohkaa asiasta? Mitä vaikkapa Ranska on saanut siitä että Macronista oltiin kanssa aivan lääpällään? Tai Kanadan Trudeau? Mitä ovat ne asiat miten hyvännäköisestä johtajasta hyödytään?
Vogue on enemmän kuin muotilehti. Se on käsite.
Myönteinen julkisuus on kallisarvoinen asia, jonka hyötyjä ei voi mitata perusmittareilla.
Vierailija kirjoitti:
Huh, ja kuvat Anton C:n ottamia. Apua. Milloin tämä jäbä on Suomessa käynyt? On ehkä 2000-luvun paras valokuvaaja. 🥂✌💎
Varmaan maailman parhaita henkilökuvaajia 1970-luvulta tähän päivään tämä Corbijn. Olin todella, todella yllättynyt, kun näin, että tullut kuvaamaan Marinia. Iloisesti yllättynyt ja ylpeä maastamme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vogue on enemmän kuin muotilehti. Se on käsite.
Myönteinen julkisuus on kallisarvoinen asia, jonka hyötyjä ei voi mitata perusmittareilla.
No tota. Sinä ehkä valitset äänestettävän jonkun lehtinäkyvyyden perusteella mutta monet muut odottavat muunlaista pätevyyttä.
Tämä ketju lyö laudalta jopa neuvostoliiton propangdan.
Mun mielestä on jotenkin mautonta että meidät muut suljetaan koteihimme masentumaan, lihoamaan, dokaamaan, riitelemään, ja osasta tehdään tieten tahtoen työttömiä samalla kun johtajien elämä ei muutu ainakaan huonommaksi. Esim mun työpaikalla on ns parempaa väkeä aivan normisti toimistolla koko Ajan.
Vierailija kirjoitti:
En ole demari, mutta mutta rupeaa silti jo ärsyttämään, miten toiset naiset dissaa Marinia.
Tervetuloa tulevaisuuteen, dissaajat. Marinin kaltaiset nuoret naiset ovat ja pysyvät nyt politiikassa.
Kaikin mokomin jos joku niitä äänestää. Minä se en ole. En äänestä ketään pelkän iän tai sukupuolen perusteella.
Kyllähän sitä toivoisi, että juttuja tehtäisiin jonkin muun kuin (ideologisen) huomioarvon vuoksi. Minusta on esimerkiksi ihanaa kuunnella Kaija Saariahoa. Hän on tehnyt omalaatuisen uran, muut säveltäjät ovat äänestäneet hänet maailman merkittävimmäksi tämänhetkiseksi säveltäjäksi ja hän on lahjoittanut isältään saamansa suuren perinnön musiikkitalon urkuihin, koska on sitä mieltä, että säveltäjän työstä tuleva raha riittää elämiseen, vaikka taidemusiikki ei rikkaaksi teekään.
Puhuessaan hän ei korosta itseään eikä sitoudu ideologioihin vaan kertoo näkemyksistään karun arkisesti julistamatta ja puoltaan valitsematta.
Jotenkin hänestä vain tulee hyvä olo. Osa hyvästä olosta tulee siitä, että hän on teoillaan osoittanut kyvykkyytensä ja pysynyt kauan julkisuudelta piilossa, vaikka hänen ansionsa on tiedetty jo kauan. Hän on oikeasti vahva ja viisas nainen, joita tämä maailma kaipaisi lisää Marinin kaltaisten huomioilmiöiden sijaan.
Miksi esiin ei nosteta naisia, jotka ovat saaneet aikaan paljon? Siksikö, että he eivät tuo itseään esiin vaan tekevät?