Mikä minua vaivaa? Voisin saada suhteen todella hyvän miehen kanssa, mutta epäröin
Olen tuntenut jo muutaman vuoden ajan miehen, jonka kanssa romanttisiakin tunteita ollut. Olemme vissiin ystäviä, tai tapailemme , en tiedä millä sanoilla tätä kutsuisin. Olen vähän alle 30 ja mies on vähän yli 30. Mies tahtoisi seurustella ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta. minäkin tavallaan tahtoisin. Mies on todella hyvä ja hieno kaikin puolin: luotettava, mukava, fiksu, asiansa hyvin hoitava, ymmärtäväinen ja keskustelukykyinen. Miehekäs ja intohimoinen. Olemme olleet intiimistikin ja seksikin on hyvää. Siis KAIKKI hänessä on minusta hyvää. Ja silti epäröin. Oikeastaan tunnen ihan rakkautta häntä kohtaan, mutta en löydä sitä tunnetta, että hän olisi "se oikea". Hän taas kokee minusta niin.
Minun on pakko tehdä nyt päätös johonkin suuntaan, koska en voi roikottaa häntä löysässä hirressä. Tunnen toisaalta, että haluaisin vielä etsiä sitä Oikeaa, jonka kanssa tuntisin varmasti, että tässä se nyt on. Monet ihmiset sanovat, että kun sen oikean löytää, niin sen tietää. Toisaalta taas mietin, että mitä jos sellaista ei olekaan. Mitä jos teen virheen heittäessäni pois sen miehen, johon voin luottaa ja jonka kanssa saisin varmasti hyvän elämän.
Omia kokemuksia tai ajatuksia? Voiko se tunne "siitä oikeasta" syntyä vasta myöhemmin suhteen myötä?
Ootko harrastanut elämäsi aikana paljon seksiä eri miesten kanssa? Jos olet niin voi olla että olet rikkonut sun pair bonding mekanismin. Mieskin voi rikkoa tämän mekanismin itsessään ja ei silloin pysty olemaan lojaali suhteissaan.