Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi joku oikeasti ostaa apteekista (kasikauppa laakkeet) buranaa tai Panadolia kun samaa laaketta yli puolet halvemmalla toisen nimisena vieressa!?

Vierailija
29.06.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvia, margariinia, leipää, vaatteita, shampoota?

Vierailija
2/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko vastaavia nestekapseleita muita merkkejä. Muulle perheelle ostan aina halvinta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi lääkkeiden apuaineet aiheuttaa sen, että lääkkeet ei imeydy kaikilla ihmisillä samalla tavalla. Kun kerran kaikilla on erilainen elimistö.

Vierailija
4/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana 600 mg 100 kpl makaa vain 12 euroa.

Vierailija
5/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja sitäpaitsi, kyllähän sitä nyt mieluummin aloittaa miedommilla lääkkeillä. mitäs siihen _tosi_ kovaan kipuun sitten otetaan, jos jo päänsärkyä hoidetaan 600mg:lla?

Vierailija
6/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ja sitäpaitsi, kyllähän sitä nyt mieluummin aloittaa miedommilla lääkkeillä. mitäs siihen _tosi_ kovaan kipuun sitten otetaan, jos jo päänsärkyä hoidetaan 600mg:lla?

Vierailija
7/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en tiedä onko vastaavia nestekapseleita muita merkkejä. Muulle perheelle ostan aina halvinta

Kahvin kanssa kun ottaa niin vaikutus on heti. Joo ja migreenisiä, mies ja minä.

Vierailija
8/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lääkäri jopa on kysynyt tarvitaanko yskänlääkettä tms.

Todennäköistä on että palstailjat käyttää ainakin lapsiaan lääkärissä ja samalla voi pyytää itselleen reseptin.

Reseptin kun kerran pyytää sitä voi aina uudistaa ilman lääkärissä käyntiä vie terveyskeskukseen ja hakee muutaman päivän kuluttua. Se purkki riittää pitkäksi aikaa.

Niin kuin joku mainitsi niitä voi pilkkoa.

Vierailija
9/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kpl paketti 1,84 ja ihan yhtä hyvin tehoaa.

Vierailija
10/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin alkuperäistuotteita viette rahaa pois uusien lääkkeiden kehittämiseltä

Vierailija
11/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta alentavaa särkylääkettää otetaan, jos ollaan kovassa kuumeessa tai joskus puolikas päänsärkyyn. Päänsärky on osittain itseaiheutettua, mä olen niin riippuvainen kofeiinista, että jos aamukahvi jää väliin, ei iltapäivällä päätä pelasta muu kuin särkylääke. Kofeiini ei enää siinä vaiheessa tehoa.

Mutta tällä kulutuksella yksi paketti kestää meillä pari vuotta, joten hintaerolla ei juuri ole merkitystä.

Vierailija
12/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. migreenikko

Vierailija
13/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muuten tiennytkään BuraCapsista. Auttaako todella? Pitää heti mennä ostamaan. Kiittti vinkistä!

Vierailija
14/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi olikaan...?

Vierailija
15/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole huomannut katsoa että mitä halvempia merkkejä edes on tarjolla. voisiko joku sanoa?

Vierailija
16/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadol sen sijaan on minusta parempi kuin ParaTabs,

vaikka Panadol onkin ehkä vähän kalliimpi. Hintaero ei

tosin ole kovin suuri... Olen minä silti ParaTabsiakin ostanut

välillä.

Kaipa nämä ovat vähän yksilöllisiä juttuja! Vaikka vaikuttava

ainesosa on sama, niin silti lääke ei ole täsmälleen sama.

Jollakin voi olla, että apuaineet tms. vaikuttavat lääkkeen

tehoon. Ei sitä huomaa kuin kokeilemalla.

Vierailija
17/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä sellaisia pyöreitä asperiinin mallisia, joita on vaikea niellä.

Vierailija
18/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun noihin lääkkeisiin saa laittaa riittävästi rahaa muutenkin.

Migreeniin ei tehoa mitkään käsikauppalääkket, joten reseptilääkkeitä siihen syödään - onneksi ei kovin pahan hintaisia.

Vierailija
19/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvin niitä tarkkaillaan? Katsoin just dokumentin, missä kerrottiin Intiassa toimivasta " lääketeollisuudesta" joka tekee tilaajan toiveiden mukaan lääkkeitä, jossa ehkä 50% vaikuttavaa ainetta (tai jopa ei ollenkaan) ja leimat, hologrammit ym. täysin samat.

Näitä lääkkeitä on myyty erityisesti Nigeriaan, missä paljon lapsia on kuollut kun lääkitys onkin ollut puutteellinen (kun tabletissa ei tarpeeksi vaikuttavaa ainetta).

Farmaseutit ym. miten hyvin nämä lääkkeet tutkitaan ennen Suomeen tuloa?

Vierailija
20/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös migreenitaipumusta ja mä olen näistä käsikauppatavaroista huomannut tehokkaimmaksi sekakäytön. Parasetamol kun vaikuttaa nopeammin kuin ibuprofeiini, niin nappaan yleensä esim. 500 mg parasetamolia ja 400 mg ibubrofeiinia ja vielä just kahvin kans, niin jopa tehoaa. Migreenissä kun on oleellista se, että lääke alkaa vaikuttaa nopeasti (parasetamol), mut toisaalta pitää olla riittävän tehokas lääke eli yksistään parasetamol ei ainakaan mulla riitä. Lääkkeitä ei saa kyllä mennä käyttämään sekaisin, jos niistä ei ymmärrä riittävästi, mutta tuo yhdistelmä on turvallinen. Samoin voi yhdistää vaikka panadol + naproxen. Mut Burana + Naproxen ei sovi yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan