Tapasin juuri netin kautta ihanan oloisen naisen ja nyt pyydetään välttämään vieraiden tapaamisia.
Kommentit (12)
Nythän on mitä loistavin tilaisuus tutustua hitaasti, oikein pitkän kaavan mukaan. Viestittelette, soittelette jne. ja odotatte yhdessä koska pääsette vihdoin tapaamaan.
Tutustu nopeasti niin ei ole enää vieras.
Nainen on hoitoalalla ja jos hän vie mun kautta tartunnan vanhuksille joita hoitaa, niin pitänee miettiä toinenkin kerta uskaltaako tavata. Itse tunnen olevani terve ja hänet todettu testillä terveeksi, mutta...
Ap
No sit pitää seurustella etäältä. Vastuutonta treffailla kaikenmaailman tindereitä, jotka puolestaan sarjatapailee muita tindereitä jne. kun on pandemia valloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on hoitoalalla ja jos hän vie mun kautta tartunnan vanhuksille joita hoitaa, niin pitänee miettiä toinenkin kerta uskaltaako tavata. Itse tunnen olevani terve ja hänet todettu testillä terveeksi, mutta...
Ap
Hoitoalalla työskentelevällä pitäisi olla jotain vastuuta elämästään, mutta ei tunnu monella olevan. Tapaillaan kaikkia ja kannetaan koronaa mukana työpaikalle, kun samaan aikaan loput kansasta istuu kotonaan karanteenissa.
No voi herran lettas sentään, kun sulla on suuret murheet. Jaksuhaleja.
Skype ja kamerat päälle, treffiä kerrakseen.
Jos olet tosissasi, niin jaksat kyllä odottaa. Sen ajan ehditte tutustua kirjoitellen ja soitellen.
Tästä voisi tulla vielä romanttinen tarina lapsille kerrottavaksi.
Et voi kuitenkaan mennä 150%:sti takuuseen onko kyseessä oikeasti ihana nainen, niin mitäs jos käyttäisit nyt luovuuttasi ja kehittelisit erilaisia tapoja tutustua häneen ihan vaan etänä?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et ole huolissasi toisinpäin, että tuo töistä sen taudin sulle?
Kunnon vellihousu 😂