Uskaltaako mennä silmälasiliikkeeseen testaamaan aurinkolaseja?
Kun nehän on voineet olla jonkun koronaa sairastavan kasvoilla... Kyllä tämä vaikuttaa vaan ihan kaikkeen :(
Kommentit (13)
Samaa olen aprikoinut. Pitäisi saada uudet kakkulat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sangat joita on kokeiltu pyyhitään ennen seuraavaa asiakasta. Näin ainakin oli ootikolla jossa minä kävin.
Missä liikkeessä?
...ja nytkö sitten on kertakaikkiaan ihan heti pakko päästä testailemaan aurinkolaseja? Miten olis samalla loma Lombardiassa...
Instrussa näytti olevan kunnon toimet, optikoilla maskit, tiskille ei saanut mennä metriä lähemmäs, käsidesiä joka pöydällä ja kaikki pokat, joita kokeili, laskettiin erilliselle tarjottimelle, josta ne desinfioidaan ennen kuin laitetaan takaisin hyllyyn. Sen sijaan Specsaversillä ei ollut käsidesiä missään (jouduin pyytämään erikseen), optikko tuli ihan viereen seisomaan ja pokat laitettiin kokeilun jälkeen takaisin telineeseen. Kuulemma desinfiovat niitä kyllä, mitä epäilen. Eilen kävin molemmissa liikkeissä.
Vierailija kirjoitti:
...ja nytkö sitten on kertakaikkiaan ihan heti pakko päästä testailemaan aurinkolaseja? Miten olis samalla loma Lombardiassa...
Tiedoksesi, että Suomessakin saattaa paistaa aurinko.
Nissenillä myös hyvät varotoimet (turvaväli, kertakäyttökäsineet, käsidesit, pokien desinfiointi jne.), huomasin kun käytiin hakemassa pojan silmälasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi, että Suomessakin saattaa paistaa aurinko.
Niin ja sullekin tuli vasta nyt mieleen että Suomessakin se aurinko paistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sangat joita on kokeiltu pyyhitään ennen seuraavaa asiakasta. Näin ainakin oli ootikolla jossa minä kävin.
Missä liikkeessä?
Tämä oli Silmäasemalla.
Jos pelkää, niin voi tilata netistä. Siellä on aurinkolaseja pilvin pimein.
Mä odotan vielä.
En ole tuolla instrussa käynyt mutta vaikea uskoa, että ne oikeasti pyyhkisivät kaikki kehykset mitä siellä on aina kun yks asiakas käy niitä kokeilemassa.
Kun tässä joutuu odottamaan kaikkea muutakin, voin yhtä hyvin odottaa tuotakin. Ei mun ole pakko juuri nyt nähdä tämän paremmin enkä aurinkolasejakaan ihan akuutisti tarvitse kun vietän aikaa kotona.
Äläkää lähtekö vielä liikkeelle! On ihan liian aikaista.
vasta infartin jälkeen tajusin kuulin. osittainen näön menetys. silmät ovat ihmisen herkimmät lima kalvot josta taudit leviävät. kannattaa olla tosi varovainen pitääkö tuo sankojen huuhtominen paikkaansa!!!!! niissä linssessähän ne pöpöt ovat työnnät silmiisi ripsiisi kiinni tautisia linssejä
mulla on hirveä paikka .mulla on yksi lapsi ja jonen kanssa toinen. lapset ovat olleet tarhassa ja jone töissä. mä raadoin hiki hatussa kun hain pakaste pitsan kaupasta ja paistoin sen. jone otti hirveet hilseet ettei ruoka riitä 4 syöjälle. alko tekeen makarooni laatikkoo mut eihän niitä aineita ollu. kyseli että missä ne on. suuttu ihan hirveesti kun sanoin etten mä mitään ruoka kassia kerenny hakeen enkä jahve lihaa ostaan. meillä oli kiireinen päivä naapurin janitan kanssa kun kävimme taskat ottamassa. ja rahatkin meni niihin. tovottavasti alkas tulee uus sarja tatuoidut koronan takia pihalle potkitut äidit. me janitan kans ollaan sellasii. nyt mietimme ottasko toi naapuri talon kake meidät yöksi mut sekin varmaan tinkaa jotain palveluksia