Viimeksi katsomasi netflix sarja? Oliko hyvä? Katsoitko loppuun?
Itsellä Itaewon Class. Katselin ekaa jaksoa parikymmentä minuuttia mutta ei temmannut mukaansa, jätin kesken.
Kommentit (415)
Love is blind.
Katsoin loppuun. Oli koukuttava.
Vela -72 kirjoitti:
Virgin River. Oli ihan kiva. Jatkoa on kuulemma luvassa.
Minullakin tämä. Ihan kiva tosiaan. Ei mikään erinomainen, mutta ihan viihdyttävä. Aion katsoa seuraavankin kauden.
Yleensä en sarjoja katso, mutta Narcos oli hyvä ja katsoin loppuun asti
mies52v
Gotham. Todella hyvä sarja, mutta jostain syystä ei oikein koukuta kuitenkaan. Tulee kuitenkin aina palattua tähän, kun jonkun koukuttavamman saa katsottua loppuun. Kotoisa sarja supersankarifaneille.
Toy boy, muutamassa päivässä katsoin ja voin suositella.
You, kaksi kautta ja kolmas tulossa.
Russian Doll
Oli hyvä kai, kun piti otteessaan kokoajan, putkeen oli katsottava parissa päivässä se 1.tuotantokausi.
Suosittelen. :D
Grace and frankie, ahmin koko sarjan läpi, tulispa jatkoa.
Usan ja brasilian Circlet ahmin läpi, hauska tositv.
Atypical eka kausi oli hyvä.
Broadchurch. Oli kyllä hyvä! Koukuttava rikosdraama.
Öö vaikkei kysyttykään, oon kattonut vaan leffoja, netflix originalseja.
Unorthodox
Katsoin yhdessä päivässä kaikki neljä jaksoa. Yiddishin kielellä enimmäkseen näytelty draama hasidilaisesta naisesta, joka jättää kaiken ja pakenee Berliiniin.
Oli koskettava ja tarina piti otteessaan loppuun asti. 8.5/10
Tabula Rasa. Flaaminkielinen belgialainen minisarja muistinsa menettäneestä naisesta, jota kuulustellaan erään miehen katoamisesta. Pelottava mutta ei kauhua kuitenkaan. Suosittelen!
Crash landing on you - erittäin hyvä etelä-korealainen sarja. Just katsottu loppuun. Suosittelen.
The ranchin katsoin loppuun. Samaten mm. HIMYM, Moderni perhe, kolme miestä ja tyttö...
Nyt menossa sex education, vaikuttaa lupaavalta.
Jane the virgin jäi kesken, samoin Weeds.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Ruutu+, CMore ja Viaplay, joten Netflixiä en kyllä enää ota.
Ja tätähän kysyttiinkin?
The Crown. Mielestäni loistavasti toteutettu ja oli ainakin minua koukuttava, varsinkin kaksi ekaa kautta, jotka katsoin peräkkäin lähes putkeen (20 jaksoa á n. tunti)
Kolmas ei niinkään, kun näyttelijät vaihtuivat, mutta sekin tuli katsottua.
Minulla on vhs-kasetilla velipuolikuut ja näkemiin vaan murut. Netflixiä en kyllä enää ota.
Derry Girls oli lyhyt hauska sarja. :)