Slinda minipillerit
Hei! Onko täällä ketään joka olisi aloittanut nämä uudet Slinda pillerit? Itse aloitin pari viikkoa sitten, koska en migreenini takia voinut jatkaa e-pillereillä. Miten teillä on mennyt Slindojen kanssa?
Kommentit (1254)
Ennen Slindan aloittamista kävin lukemassa tätä ketjua toivoen, että oma kokemukseni olisi hyvä, mutta toisin kävi.
Ensimmäinen liuska = koin normaalia enemmän väsymystä, mutta en mitään ylitsepääsemättömän kamalaa, joten ajattelin että JESSS ehkäpä nämä sopii minulle! Tyhjennysvuoto on lyhyt ja ytimekäs.
Toinen liuska = muutaman pillerin jälkeen iski kuivuus ja kutina, ja siitä taas muutaman päivän päästä selvät hiivan oireet. Kuivuus vaivasi myös silmissä: yhtäkkiä piilarit tuntuivat epämukavilta ja ”jumittivat” jatkuvasti. Parin viikon jälkeen tätä tokaa liuskaa alkoi todella paksu ja tumma vuoto.
En todellakaan aio syödä enää kolmatta liuskaa vaan testatakseni, että rauhoittuuko nämä oireet. Ihan samaa pjaskaa nämä pillerit on mitä kaikki muutkin hormonaaliset.
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin vaihtamaan näihin Mini-Pill'n saatavuusongelmien takia. Näköjään pillerien vaihto toi mukanaan vuodot, semisti menkat jo vaikka kuinka monta päivää.
Huomasin jo parin päivän jälkeen yöllisen hikoilun, herätessä jäätävä päänsärky, ärtyneisyys kohosi potenssiin sata.
Todellakin toivon, että nämä tasoittuu toivottavasti pian, koska en pidä itsestäni silloin, kun tiedostan tuon räjähdysalttiuden päässäni.Minipillit sopi mulle lähes täydellisesti, ainoa miinus kahden päivän ovulaatiotuhru. Niillä pysyi hermot kurissa. Harmillisesti saatavuus siirtyy koko ajan kauemmas, niin joudun nyt tyytymään Slindoihin.
Mulla oli Mirena kierukka aiemmin, mutta se ei sopinut mulle muuten paitsi PMS-oireet lähes hävisi ja mieliala pysyi tasaisena kokoajan. Haittaa siitä oli alakertaan, jatkuvat menkkamaiset krampit, niukat vuodot, mutta sitä olikin sitten 3 viikkoa kuukaudesta. Kateellisena luin kokemuksia, kuinka menkkoja ei monilla ollut tullut vuosikausiin.
Se mikä sopii yläkerralle, ei sovi alakerralle.
Kierukka kun otettiin pois, jäi kivut siihen paikkaan.Muista minipillereistä testissä oli Desogestrelit mutta niillä pää vippas ihan täysin.
Mulla sama tilanne että jouduin mini-pill saatavuusongelmien vuoksi vaihtamaan slindaan joka aikalailla järkytti..😂 monen monta pillerimerkkiä kokeiltu, kaikki ei sovi migreenin takia, sit oli ongelmaa et vuosin kokoajan ja jne. Mini-pilliä söin ainakin 4 vuotta ja ne oli TAIVAAN LAHJA!! Ja nyt niitä ei enää saaaaa..😫
Nyt slindaa syöty vajaa kaks laattaa, menkat hävis heti, raskaustesti nega (oli pakko tehä kaks testii et saan rauhan..🤣), ärsyttää ja vituttaa kaikki, turvottaa, väsyttää.....😏
Aloitin tänään Slindoissa toisen laatan.
Onko normaalia, että verta ei tullut juuri lainkaan vaikka olisi menkkojen pitänyt tulla?
Onkohan tässä mahdollisuus raskauteen?
Onko jollain muulla jäänyt menkat lähes kokonaan pois jo ensimmäisen laatan yhteydessä?
Onko muilla tullut näistä olo, että mikään ei tunnu miltään? Kuin olisin syvästi masentunut: paha olla koko ajan, itkettää, mikään ei kiinnosta, ihan sama erotaanko kumppanin kanssa jne. Elämä tuntuu sumuiselta. Alkoi alle viikko Slindojen aloittamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin vaihtamaan näihin Mini-Pill'n saatavuusongelmien takia. Näköjään pillerien vaihto toi mukanaan vuodot, semisti menkat jo vaikka kuinka monta päivää.
Huomasin jo parin päivän jälkeen yöllisen hikoilun, herätessä jäätävä päänsärky, ärtyneisyys kohosi potenssiin sata.
Todellakin toivon, että nämä tasoittuu toivottavasti pian, koska en pidä itsestäni silloin, kun tiedostan tuon räjähdysalttiuden päässäni.Minipillit sopi mulle lähes täydellisesti, ainoa miinus kahden päivän ovulaatiotuhru. Niillä pysyi hermot kurissa. Harmillisesti saatavuus siirtyy koko ajan kauemmas, niin joudun nyt tyytymään Slindoihin.
Mulla oli Mirena kierukka aiemmin, mutta se ei sopinut mulle muuten paitsi PMS-oireet lähes hävisi ja mieliala pysyi tasaisena kokoajan. Haittaa siitä oli alakertaan, jatkuvat menkkamaiset krampit, niukat vuodot, mutta sitä olikin sitten 3 viikkoa kuukaudesta. Kateellisena luin kokemuksia, kuinka menkkoja ei monilla ollut tullut vuosikausiin.
Se mikä sopii yläkerralle, ei sovi alakerralle.
Kierukka kun otettiin pois, jäi kivut siihen paikkaan.Muista minipillereistä testissä oli Desogestrelit mutta niillä pää vippas ihan täysin.
Mulla sama tilanne että jouduin mini-pill saatavuusongelmien vuoksi vaihtamaan slindaan joka aikalailla järkytti..😂 monen monta pillerimerkkiä kokeiltu, kaikki ei sovi migreenin takia, sit oli ongelmaa et vuosin kokoajan ja jne. Mini-pilliä söin ainakin 4 vuotta ja ne oli TAIVAAN LAHJA!! Ja nyt niitä ei enää saaaaa..😫
Nyt slindaa syöty vajaa kaks laattaa, menkat hävis heti, raskaustesti nega (oli pakko tehä kaks testii et saan rauhan..🤣), ärsyttää ja vituttaa kaikki, turvottaa, väsyttää.....😏
Slindat alkoi vituttaa vuodon (tasan 3 viikkoa kesti) takia, niin söin kesken laattaa viitisen päivää noita Desirett minejä, sama juttu kuin niitä hetken syödessä, mieliala vaihtui itkuisuudesta täyteen raivoon hetkessä.
Siirryin takaisin Slindoihin ja menkat loppui kuin seinään 👀
Nyt Slindoja menossa pitkälti toista laattaa ja vuotoa ei ole tullut yhtään. En syönyt lumepillereitä ollenkaan. Menkka-ajan huomasin PMS oireista ja lieviä menkkakipuja pari päivää, vaikka tosiaan pisaraakaan ei ulos tule.
Hikoilu ja aamuiset päänsäryt jäi onneks pois.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin tänään Slindoissa toisen laatan.
Onko normaalia, että verta ei tullut juuri lainkaan vaikka olisi menkkojen pitänyt tulla?
Onkohan tässä mahdollisuus raskauteen?
Onko jollain muulla jäänyt menkat lähes kokonaan pois jo ensimmäisen laatan yhteydessä?
En ymmärrä, miten ihmiset eivät lue pakkausselosteia ennen kuin aloittavat mitään uusia lääkkeitä 😅 Useissa minipillereistä, kuten näissä, menkat voivat jäädä kokonaan pois. Itse söin kaksi laatta eikä menkkoja kuulunut, mutta kolmannen jälkeen on alkanut joka kuukausi tulemaan parin päivän vuoto lumetablettien aikaan.
Raskauden mahdollisuuskin on, mutta epätodennäköinen jos olet syönyt ohjeiden mukaan. Itse teen testin aina jos menkkoja ei kuulu, kuuluu se sitten mahd. sivuvaikutuksiin tai ei.
6kk kokeiltu vaihtelevalla menestyksellä. Nyt testaan vielä yhden laatan ja lopetan jos ei natsaa. Ekojen kuukausien aikana ei ongelmaa seksin kanssa, mutta nyt tuntuu että on paikat alkanut kuivumaan ja sen kanssa en kyllä ala tinkimään. Täytyy vielä ehkä kysellä jonkun estrogeeni voiteen perään jos johtuu sen vähäisyydestä.
Tulin tänne ihmettelemään että onko kukaan muu miettinyt, onko taukopillerit syötävä vai voiko vaan aloittaa aina seuraavan laatan ja huomasin että aika montaa se askarruttaa 😁 itse päädyin nyt kuitenkin varaamaan gynelle ihan soittoaikaa että saan varmasti faktat tiskiin! Sillon ku alotin nää Slindat ni oli ihan just tullu markkinoille. Mulla hormonaalisessa ehkäsyssä vaikeinta on ollu etsiä semmonen valmiste, mikä ei aiheuttais hirveitä päänsärkyjä tai tuhoais mun limakalvoja. Teiltä haluun kysyä juurikin sitä, että kärsiikö kukaan muu pillereiden myötä jatkuvista hiivatulehduksista, VARSINKIN tyhjennysvuodon aikana tai jälkeen?
Up, aloitin slindat melkein 2 viikkoa sitten ja vuotanut siitä lähtien koko ajan. Miten te muut että kannattaako lume tabletteja syödä kun vuotaa ns koko ajan vai tasoittuuko nämä mitenkää enää? En jaksais lume tablettien kohdalla taas vuotoa eli koko liuska olisi ollut siteiden vaihtoa päivittäin
Ja mitäs jos ei syö lumeja niin aloitetaanko suoraan uudesta valkoisista tableteista?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs jos ei syö lumeja niin aloitetaanko suoraan uudesta valkoisista tableteista?
Jos ei ole aikomusta pitää taukoa niin joo?
Olen 32-vuotias nainen. Aloitin Slindat vähän vajaa vuosi sitten. Jouduin lopettamaan Cypretylit migreenin ja sukurasitteen vuoksi ja päädyttiin ehkäisyneuvolassa näihin "uusiin" Slindoihin, joissa pitäisi myös olla positiivinen vaikutus akneiholle.
Aluksi kaikki oli hyvin, nesteet lähti liikkeelle ja olo oli normaali. Noh, sitten jo ensimmäisen liuskan lopulla alkoi järkyttävät monsuunivuodot, jotka kestikin sitten kaksi viikkoa. Loppui viikoksi ja alkoi uudelleen noin kahdeksi viikoksi. Kuukuppi käytössä ja piti tyhjentää noin neljän tunnin välein ekat 5 päivää, yöllä oli pakko olla myös kunnon megavaippa. Kivut ei olleet niin pahat kuin normaalisti.
Sitten kolmen-neljän liuskan jälkeen aloin huomata, että finnejä pukkaa leukaperiin ihan uutta tahtia, eikä mulla edes teininä ollut niin pahoja näppyjä sillä alueella. Ei voi kasvomaskistakaan johtua, koska näpyt ei osu maskin alle vaan enemmän leuan alle ja kaulalle, myös rintakehään ja selkään.
Puoli vuotta Slindojen aloittamisesta aloin tajuta, että joka kuukautiset pahenevat ahdistuskohtaukset liittyvät PMS-oireisiin. Aloin saamaan hengenahdistusta ja pään ja rintakehän sisäistä paineen tuntua, jiks tuntui pahenevan aina juuri ennen lumepillereiden alkua. Lisäksii koko ajan pahenevat kylki- ja rintakehän tuntemukset ja kivut.
Samaan aikaan alkoi päivittäinen pahoinvointi ja ruokahaluttomuus. Uni on katkonaista. Koko ajan väsyttää, silmät ei meinaa pysyä auki, vaikka nukkuisi joka yö sen 8-9h.
Seksiä ei tee mieli, ei tee edes mieli masturboida, ajatuskin ällöttää ja ahdistaa.
Tämä kaikki on vierasta ja mieskin on ollut huolissaan, kun en jaksa kiinnostua tai iloita mistään. En ole oma itseni
Kuukausi sitten tämä eskaloitui metrossa paniikkikohtauksen muodossa. En siis sillä hetkellä tiennyt, että mitä minulle tapahtui, vaan soitin itselleni ambulanssin. Jalat lähti alta, syke oli taivaassa ja en saanut henkeä, pyörrytti ja luulin, että kuolen. Sydänfilmi oli ok, samoin verenpaine ja hemoglobiini. En ole koskaan kokenut näin rajuja psyykkisiä oireita, vaikka olen ollutkin stressaantunut, kukapa ei tänä korona-aikana.
Kaikki oireet ovat siis jatkuneet, paitsi vuodot helpottaneet. Kivut pahentuneet.
En vieläkään osannut yhdistää näitä oireita Slindoihin, kunnes aloin lukemaan muiden kokemuksia. Nyt olen keskustellut gynen kanssa ja päätin lopettaa pillerit. En jaksa enää tätä, että joka päivä on paha olla.
VIERAILIJA kirjoitti:
Olen 32-vuotias nainen. Aloitin Slindat vähän vajaa vuosi sitten. Jouduin lopettamaan Cypretylit migreenin ja sukurasitteen vuoksi ja päädyttiin ehkäisyneuvolassa näihin "uusiin" Slindoihin, joissa pitäisi myös olla positiivinen vaikutus akneiholle.
Aluksi kaikki oli hyvin, nesteet lähti liikkeelle ja olo oli normaali. Noh, sitten jo ensimmäisen liuskan lopulla alkoi järkyttävät monsuunivuodot, jotka kestikin sitten kaksi viikkoa. Loppui viikoksi ja alkoi uudelleen noin kahdeksi viikoksi. Kuukuppi käytössä ja piti tyhjentää noin neljän tunnin välein ekat 5 päivää, yöllä oli pakko olla myös kunnon megavaippa. Kivut ei olleet niin pahat kuin normaalisti.
Sitten kolmen-neljän liuskan jälkeen aloin huomata, että finnejä pukkaa leukaperiin ihan uutta tahtia, eikä mulla edes teininä ollut niin pahoja näppyjä sillä alueella. Ei voi kasvomaskistakaan johtua, koska näpyt ei osu maskin alle vaan enemmän leuan alle ja kaulalle, myös rintakehään ja selkään.
Puoli vuotta Slindojen aloittamisesta aloin tajuta, että joka kuukautiset pahenevat ahdistuskohtaukset liittyvät PMS-oireisiin. Aloin saamaan hengenahdistusta ja pään ja rintakehän sisäistä paineen tuntua, jiks tuntui pahenevan aina juuri ennen lumepillereiden alkua. Lisäksii koko ajan pahenevat kylki- ja rintakehän tuntemukset ja kivut.
Samaan aikaan alkoi päivittäinen pahoinvointi ja ruokahaluttomuus. Uni on katkonaista. Koko ajan väsyttää, silmät ei meinaa pysyä auki, vaikka nukkuisi joka yö sen 8-9h.
Seksiä ei tee mieli, ei tee edes mieli masturboida, ajatuskin ällöttää ja ahdistaa.
Tämä kaikki on vierasta ja mieskin on ollut huolissaan, kun en jaksa kiinnostua tai iloita mistään. En ole oma itseniKuukausi sitten tämä eskaloitui metrossa paniikkikohtauksen muodossa. En siis sillä hetkellä tiennyt, että mitä minulle tapahtui, vaan soitin itselleni ambulanssin. Jalat lähti alta, syke oli taivaassa ja en saanut henkeä, pyörrytti ja luulin, että kuolen. Sydänfilmi oli ok, samoin verenpaine ja hemoglobiini. En ole koskaan kokenut näin rajuja psyykkisiä oireita, vaikka olen ollutkin stressaantunut, kukapa ei tänä korona-aikana.
Kaikki oireet ovat siis jatkuneet, paitsi vuodot helpottaneet. Kivut pahentuneet.
En vieläkään osannut yhdistää näitä oireita Slindoihin, kunnes aloin lukemaan muiden kokemuksia. Nyt olen keskustellut gynen kanssa ja päätin lopettaa pillerit. En jaksa enää tätä, että joka päivä on paha olla.
Siis musta on niin "helpottava" kuulla, että jollain muullakin on ilmennyt oikeasti hengenahdistusta liittyen näiden käyttöön!! Ittellä yleensä myös tauko päivien aikaan on ilmennyt tuota samaa ahdistusta ja myös ekoina kuukausina paineen tunnetta päässä ihan ajankohdasta välittämättä. Itsellä 6kk takana nyt ja edelleen nuo oireet ovat riivanneet. Kirjoitin myös tänne aiemmin ekoina kuukausina ilmenneistä parista yöllisestä kohtauksesta, kun tuntui että sydän tulee rinnasta. Lääkärissäkin silloin kävin ja kaikki ok. Onneksi eivät toistuneet enää, mutta tuolloin säikäytti. Olin myös hyvin ahdistunut ekat kuukaudet. Täysin samaa siis kuin sinullakin
6kk olen itsekin nyt kärsinyt suoraan sanoen ja haittojen listoilla koko aikana enemmän ja vähemmän ovat olleet: hiusten rasvoittuminen, ihon rasvoittuminen, hiustenlähtö, limakalvojen kuivuus, ahdistus, paineen tunne päässä ja rinnassa, huimaus, närästys/röyhtäily, "mikään ei tunnu miltään".. Ainoat hyvät asiat ovat olleet vähäiset ja kivuttomat menkat sekä nesteen lähtö/laihtuminen. Kävin juuri apteekissa hakemassa nyt vain yhden laatan ja punnitsen vakavasti lopettamista. Alapään limakalvojen kuivuus on uusin haitta ja se on asia mistä jo aiemmin sanoin, etten sen kanssa alkaisi säätämään.
Hoitajan kanssa puhuttiin viimeksi Azaliasta, koska olen kiinnostunut kapselista. Ilmeisesti jos pillerit toimivat, niin kapselikin voisi.
Tsemiä sulle!
Vierailija kirjoitti:
VIERAILIJA kirjoitti:
Tämä kaikki on vierasta ja mieskin on ollut huolissaan, kun en jaksa kiinnostua tai iloita mistään. En ole oma itseniKuukausi sitten tämä eskaloitui metrossa paniikkikohtauksen muodossa. En siis sillä hetkellä tiennyt, että mitä minulle tapahtui, vaan soitin itselleni ambulanssin. Jalat lähti alta, syke oli taivaassa ja en saanut henkeä, pyörrytti ja luulin, että kuolen. Sydänfilmi oli ok, samoin verenpaine ja hemoglobiini. En ole koskaan kokenut näin rajuja psyykkisiä oireita, vaikka olen ollutkin stressaantunut, kukapa ei tänä korona-aikana.
Siis musta on niin "helpottava" kuulla, että jollain muullakin on ilmennyt oikeasti hengenahdistusta liittyen näiden käyttöön!! Ittellä yleensä myös tauko päivien aikaan on ilmennyt tuota samaa ahdistusta ja myös ekoina kuukausina paineen tunnetta päässä ihan ajankohdasta välittämättä. Itsellä 6kk takana nyt ja edelleen nuo oireet ovat riivanneet. Kirjoitin myös tänne aiemmin ekoina kuukausina ilmenneistä parista yöllisestä kohtauksesta, kun tuntui että sydän tulee rinnasta. Lääkärissäkin silloin kävin ja kaikki ok. Onneksi eivät toistuneet enää, mutta tuolloin säikäytti. Olin myös hyvin ahdistunut ekat kuukaudet. Täysin samaa siis kuin sinullakin
6kk olen itsekin nyt kärsinyt suoraan sanoen ja haittojen listoilla koko aikana enemmän ja vähemmän ovat olleet: hiusten rasvoittuminen, ihon rasvoittuminen, hiustenlähtö, limakalvojen kuivuus, ahdistus, paineen tunne päässä ja rinnassa, huimaus, närästys/röyhtäily, "mikään ei tunnu miltään".. Ainoat hyvät asiat ovat olleet vähäiset ja kivuttomat menkat sekä nesteen lähtö/laihtuminen. Kävin juuri apteekissa hakemassa nyt vain yhden laatan ja punnitsen vakavasti lopettamista. Alapään limakalvojen kuivuus on uusin haitta ja se on asia mistä jo aiemmin sanoin, etten sen kanssa alkaisi säätämään.
Hoitajan kanssa puhuttiin viimeksi Azaliasta, koska olen kiinnostunut kapselista. Ilmeisesti jos pillerit toimivat, niin kapselikin voisi.
Tsemiä sulle!
Ja näihin vielä lisätäkseni, hedarit ja migreenikin on tuntunut lisääntyvän. Aluksi kärsin myös mainitsemastasi unettomuudesta ja nykyäänkin uni on hyvin katkeilevaa.
Muakin kiinnostaa mitä tapahtuisi jos lumet jättäisi pois. Tällä hetkellä ehkä 8 laatta menossa ja menkat on yleensä tullut lumepillereiden kohdalla, välillä aikasemmin. Vuoto on lähes aina loppunut taas uuden laatan ensimmäiset pillereiden kohdalla. Onko kellään kokemusta?
Minä aloitin Slindan puolitoista viikkoa sitten. Kokemukset on olleet hyviä. En huomaa vaikutusta mielialaan (olen kokeillut varmaan kymmeniä merkkejä minipillereitä, e-pillereitä ja e-rengasta endometrioosin hoitoon). Muutamana ensimmäisenä päivänä oli kovaa päänsärkyä, yhtenä päivänä niin kova, että jouduin mennä peiton alle pimeään vain nukkumaan. Tämä on mennyt ohi. Paino on laskenut hieman ja selkeästi turvotusta on lähtenyt. Nesteenpoistolla on siis havaittavaa vaikutusta. Yritän kiinnittää huomiota, että tulee juotua tarpeeksi vettä. Iho ehkä rasvoittuu vähän enemmän, mutta ei liian häiritsevästi. Esim. Primolut ja Visannen vertailuna mistä tuli aivan jäätävä turvotus ja rasvanaama. Useista epillereistä taas tulee hulluksi ja saa itkuraivokohtauksia ilman syytä. Dienorette ja Yasmin aiheutti tiputtelua. Tässähän on sama keltarauhashormoni kuin Yasminissa, mutta ilman estrogeenia. Olen toiveikas, että nämä ainakin alkuvaikutelman mukaan saattaisivat sopia. Lumepillereitä en syö, koska on tarkoitus että tyhjennysvuotoa ei tule.
Joo, itseäni helpotti myös lukea muiden kokemuksia, tuntuu, että en ole ihan hullu.
Nyt tosiaan neljäs päivä ilman pillereitä ja olo on ollut kauea. Menkkakipujen lisäksi on päässä sellanen paine ja huimaa ihan tosi paljon. Päätä särkee. Kuumeinen olo, vaikka ei ole lämpöä, ei ollenkaam ruokahalua ja väsyttää ihan hulluna. Toivottavasti tää helpottais pian. En olis ikinä aloittanut näitä, jos olisin tiennyt miten la auttavan kauhee olo tulee. Mitkään aiemmat pillerit ei oo koskaan tehneet minusta näin "sairasta". Kävin siis myös koronatestissä eilen ja se oli nega.
Mäkin voisin vähän päivitellä tänne tilannetta. Alotin siis Slindat tossa lokakuun lopulla, eli about 5 kk oon näitä syöny. Oon moneen otteeseen ollut lopettamassa näitä, mut sit päättäny kuitenki jatkaa. Kahesta ekasta laatasta söin lumepillerit, mut tyhjennysvuodon lisäks sain riesoikseni yli viikon kestävät, kivualiaat ja runsaat välivuodot. Kokeilin sit lumepillereiden skippaamista ja se auttoi välivuotoihin. Nyt tosin tulee vähän väliä pientä vuotoa, mutta ei onneks oo ollu hirveitä kipuja. Kolmannen ja neljännen laatan lopussa iski aina ihan järkyttävä ahdistus ja pahoinvointikohtaukset. Sydän hakkas ihan hulluna ja pyörrytti. Nää kohtaukset tuli aina nukkumaan käydessä ja unta odotellessa. Lisäksi mieliala oli tosi masentunut ja itsetuhoiset ajatukset läsnä. Nyt on jäljellä pahoinvointikohtaukset, jotka nyt tulee pillerin ottamisen jälkeen päivittäin viikon jaksoissa. Toivottavasti ne loppuis kohta.
Up, eka laatta menossa ja tosiaankin hirveät ahdistuskohtaukset. Tässä juuri on ollut 2 viikkoa vuotoa ja nyt tuntuu joltain pissatulehdukselta? Pakko soittaa kyllä heti ku pyhäpäivät menny. Näitä en suosittele kenellekään
Käsittääkseni missään pilleriohjeissa ei sanota, että tulee ottaa aamulla heti herättyä. Vaan joka päivä mahdollisimman samaan aikaan.
Itsehän ratkaisin tämän laittamalla hälytyksen joka päivä klo 14.55
Ihan sama missä olen, niin pilleri tulee otettua suunnilleen samaan aikaan.