Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Slinda minipillerit

guest
30.03.2020 |

Hei! Onko täällä ketään joka olisi aloittanut nämä uudet Slinda pillerit? Itse aloitin pari viikkoa sitten, koska en migreenini takia voinut jatkaa e-pillereillä. Miten teillä on mennyt Slindojen kanssa?

Kommentit (1254)

Vierailija
21/1254 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaa kokemukset näistä

Vierailija
22/1254 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko slinda maksaa per kuukausi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1254 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12,76 € on hinta.

Samainen pakkaus on poimittavissa vapaasti apteekin hyllyltä hintaan 32 Bahtia, elikkä 0,88 euroa.

Lisäksi ei tarvitse esitellä kunnanlääkärille alastonta vartaloaan eikä antaa kenenkään sormeilla sukuelimiään.

Vierailija
24/1254 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12,76 € on hinta.

Samainen pakkaus on poimittavissa vapaasti apteekin hyllyltä hintaan 32 Bahtia, elikkä 0,88 euroa.

Lisäksi ei tarvitse esitellä kunnanlääkärille alastonta vartaloaan eikä antaa kenenkään sormeilla sukuelimiään.

N. 44

Rayong, Thailand

Vierailija
25/1254 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk paketti oli 39€

Vierailija
26/1254 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12,76 € on hinta.

N. 44

Rayong, Thailand

ok, kokemuksia?

Vierailija
27/1254 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen syönyt Slinda-pillereitä nyt kolme viikkoa. Vaihdoin mini-pill-pillereistä mielialavaihteluiden vuoksi. Eka viikko oli taivaallinen; mieli positiivinen ja turvotus oli veks. Sitten alkoivat menkat ja menkkakivut, joita ei ole juurikaan ollut. Kestäen edelleen. Mini-pillien aikana vuoto oli epäsäännöllistä ja tiputtelua saattoi kestää viikkoja. Migreeni on toki aina vuoto päivinä läsnä. Viikonloppuna otan vihreät napit ja oletetusti vuoto jatkuu. Toivon, että kierto tasoittuu sen jälkeen ja tulisi normaalisti taukopäivinä. Nähtäväksi jää, miten käy. Kiva, että kokemuksia löytyy jo täältäkin. 😊

Vierailija
28/1254 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, pitäis nää kohta aloittaa, mutta en tiedä haluunko sittenkään kun luki teidän kokemuksenne....

Vierailija
29/1254 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jäänyt kuukautiset kokonaan pois?

Vierailija
30/1254 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi vuodot kokonaan pois. Tosin kyllä mietin, että tarviikohan noita lumepillereitä laisinkaan syödä jos ei halua eli voisiko suoraan jatkaa seuraavaan liuskaan. En vielä ihan luota minipillereihin, jossa on tauko.

Vierailija
31/1254 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kuulisin mielelläni kokemuksia. Cerazetteista vaihtaisin ehkä näihin.

Vierailija
32/1254 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syöny joskus cerazettea ja mielummin kyllä syön näitä slindoja. Cerazetteista paikat kuivu ja naama räjähti, näistä taas ei. Tosin sekin on henkilökohtaista miten kroppa reagoi.

Vierailija
33/1254 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toinen viikko menossa. En ole vuosiin syönyt pillereitä, koska reagoin hormonaalisiin muutoksiin voimakkaasti, mutta pahaksi äitynyt akne vaatii hoitoa, eikä sitä ilman hormonaalista ehkäisy saa. Ehkäisyneuvola suositteli näitä, joten lähdin kokeilemaan.

Tähän mennessä mieliala on pysynyt hyvänä, mutta limakalvot ovat niin ohuet ja kuivat, ettei seksin harrastaminen ole mahdollista - liikaa kirvelyä ja vertavuotavia hankaumia, vaikka käyttäisi runsaasti liukuvoidetta. Lisäksi huomaan olevani jatkuvasti väsynyt. Katsotaan, miten tämä kuukausien aikana etenee.

Vierailija
34/1254 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi vuodot kokonaan pois. Tosin kyllä mietin, että tarviikohan noita lumepillereitä laisinkaan syödä jos ei halua eli voisiko suoraan jatkaa seuraavaan liuskaan. En vielä ihan luota minipillereihin, jossa on tauko.

Mulla aloitettu nämä pillerit endometrioosi hoitoon ja söin ekan liuskan lumepillereitä myöten ja sain piiiiitkät menkat +kivut. Soitin lääkärille ja kysyin pitääkö nuo lumepillerit syödä ja hän sanoi, että ei ainakaan tässä minun tapauksessa tarvitse. Jatkan uuden listan heti, kun vaikuttavaa ainetta olevat loppuvat edellisestä.

Toinen lista nyt menossa ja edelleen tyytyväinen, kunhan nyt taas nämä vuodot loppuisivat.

Vierailija
35/1254 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel kirjoitti:

Käyttänyt kaksi viikkoa...

Aloitin menkkojen ekana päivänä ja v... tadaa.. Mulla on vieläkin vuotoa siis hitto määä en kestä!!

Naama rasvainen aloituksen jälkeen, mut ei toistaseks paria näppyjä enempää..

Mä aloitin kanssa menkkojen ekana päivänä ja siitä asti ollut vuotoa, huomenna tulee kaks viikkoa täyteen 😫

Vierailija
36/1254 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Mulla aloitettu nämä pillerit endometrioosi hoitoon ja söin ekan liuskan lumepillereitä myöten ja sain piiiiitkät menkat +kivut. Soitin lääkärille ja kysyin pitääkö nuo lumepillerit syödä ja hän sanoi, että ei ainakaan tässä minun tapauksessa tarvitse. Jatkan uuden listan heti, kun vaikuttavaa ainetta olevat loppuvat edellisestä.

Toinen lista nyt menossa ja edelleen tyytyväinen, kunhan nyt taas nämä vuodot loppuisivat.[/quote]

No mulla kanssa menkkakivut sellaisia, että taju meinaa lähteä. Ehkä soitan itsekin lääkärille. Toivottavaati kohta sinullakin vuodot helpottavat!

Vierailija
37/1254 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nämä slinda pillerit toimii semmoisella jolla on muut keltarauhashormoni ehkäisyt tehneet jatkuvaa tiputtelu vuotoa? Kokemuksia? Itselläni ollut hormonikierukka, monet eri minipillerit ja kapselit ja kaikilla vuotanut taukoamatta useamman vuoden kokeiluja tehty. Nyt sain slindaan reseptin ja mietin lähdenkö enää edes kokeilemaan näitä..

Vierailija
38/1254 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin Cerazettesta Slindaan, mutta olen syönyt näitä vasta viikon, joten kaikista vaikutuksista en varmaankaan vielä tiedä. Odottelen, että pääsen lumepillereihin ja näen, mitä sitten tapahtuu. Nyt tuntuu kuitenkin, että nämä sopivat. Kuukautiset ehtivät jo loppua, Cerazetten kanssa ne venyivät ja kummallista tiputtelua saattoi olla parikin viikkoa. Cerazette myös räjäytti naamani, eikä se ole edes isotretinoiinilla tullut läheskään kuntoon. Nyt jo ensimmäisen viikon aikana kasvojen iho on parantunut ihan huomattavasti.

Vierailija
39/1254 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin vaihtaa slindasta kapseliin, jotta ei tarvitsisi muistaa ottaa pilleriä joka päivä. Olen kuullut, että kapselista akne räjähtää helposti. Slindoilla on kuitenkin naama pysynyt suht hyvässä kunnossa.

Vierailija
40/1254 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt syönyt 2 ja puoli liuskaa. Kuukautiset tulivat viikon pillereiden syömisen jälkeen (vaihdoin suoraan epillereistä), kesti 12 päivää. Tauolla ei tullut mitään vuotoa. Ja tavallisesti neljän viikon päästä edellisten alkamisesta alkoi kuukautisvuoto, toivon vaan että nyt ei menisi 12 päivää vuotaessa (tällä hetkellä 4. vuotopäivä). Myös vuoto menee niin että pillerin ottamisen jälkeen se loppuu moneksi tunniksi ja noin 15 tunnin jälkeen vuoto alkaa taas ja kestää muutaman tunnin. Aluksi oli kamalia mielialan muutoksia, mutta ne ovat nyt loppuneet tai tasoittuneet, iho on edelleen hyvässä kunnossa. Toivoisin että vuoto lakkaisi tai edes tasoittuisi ja kivut lähtisivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän