Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan naimisiin!!!

Vierailija
29.06.2006 |

Ihanat, omannäköiset häät ja juhlan. Sormuksen ja miehen sukunimen.

Mutta kun tuo mies ei perusta häistä ja avioliitosta vaan on ihan vakavissaan sitä mieltä, että voidaan olla yhdessä ihan avoparinakin vaikka kuolemaan asti...

Mä nyt vaan haluan ne häät! Olen aina halunnut naimisiin ja suunnitellut itse hääpuvunkin joskus yläasteella koulussa. Mulla ei ole mitäänb avopareja vastaan, olemmehan tähänkin asti olleet avopari. Mutta lapsikin kun on niin haluisin tästä " virallista" .

Mites tuon ukon pää nyt käännetään?? Vai täytyykö mun itse kosia?

Onko muita samassa tilanteessa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi jälkeenpäin, että pelkäsi minun antavan pakit. Taisi olla miehellekin niin tärkeä juttu, että jännitti minun vastaustani :)

Suostuin tietysti :)

Vierailija
22/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jompikumpi ei tahdo naimisiin, minulle se tarkoittaa, ettei halua lopullisesti sitoutua ja katselee vielä. Onneksi mies oli tästä asiasta kanssani samoilla linjoilla ja olemme olleet naimisissa 5 vuotta. häitä emme pitäneet vaan maistraatissa kävimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluan yhdessä oltu viisi vuotta, sormuksen olen miehelle ostanut vaan eipä ole suostunut sitä sormeensa laittamaan. miehellä on jotenkin kammo avioliittoa vastaan(appivanhemmat ovat eronneet).

Kunhan meidän talo valmistuu aion suoraan sanottuna KIRISTÄÄ hänet avioon. olenkin sanonut että haluan naimisiin ennenkuin täytän kolmekymmentä, tavalla tai toisella..:=)

Vierailija
24/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi sovittelemassa hääpukuja, vaikka ei ollut edes miestä. Mikä sen nimi oli? Hauska leffa.

Vierailija
25/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joudunkin ehkä odottamaan lopun elämää, koska olen päättänyt etten puhu asiasta enää miehelle.

Mulle kans tärkeää olisi juuri se, että mies osoittaisi haluavansa minut omakseen ja siksi naimisiin kiristäminen ei oikein vastaa tarkoitustaan. Mutta nyt täytyy kyllä jo sopeutua siihen ajatukseen, että naimatta jää tämä eukko, kun on jo viisi vuotta oltu yhdessä ja lapsikin on ja miehestä yhä vain avioliitto on maailman puistattavin ajatus.