MIEHET, mikä on automaattinen turn-off naisissa?
Kommentit (804)
Kun turn offeja näyttävät olevan lähinnä läskit rekkalesbot, jotka ovat feministeja, harrastavat vääriä asioita ja ovat liian pitkiäkin, niin herää lähinnä kysymys että missä nämä kitisijät ovat näitä naisia yrittäneet pokata... :D
-lihavuus
-koirat, tai muuten iso eläintarha kotona
-feminismi, punavihreä saarnaaminen
-vastuun väistely omien tekemisten ja päätösten suhteen
-huumorintajuttomuus, liika korrektius
-ailahtelevaisuus
Sellainen tyhjäpäinen yksinkertaisuus ja avuttomuus. Jotkut naiset esittävät miehelle tyhmempää, kuin oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Bodi kirjoitti:
Lihavuus
Ja ajatella, että tällaiset kommentit saisivat kaikki naiset laihduttamaan. 🤣
Itse lähden pudottamaan paino vain ja ainoastaan omasta halusta.
Aika monikin parillinenkin "lihava" on onnellinen (ja syystä).
läskillä meni tunteisiin XD
ylipaino, liialliset tatuoinnit, liialliset lävistykset
Tiukasti ristissä jalkojaan pitävät naiset.
Täällä on monesti tuo lihavuus/ylipaino, niin mitä se käytännössä tarkoittaa? Niitä +100 kg 160 cm naisia? Vai onko jo vähän pehmeyttä oleva nainen paha?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monesti tuo lihavuus/ylipaino, niin mitä se käytännössä tarkoittaa? Niitä +100 kg 160 cm naisia? Vai onko jo vähän pehmeyttä oleva nainen paha?
Lihavuudella ite tarkoitan sitä jos 160cm nainen painaa yli 60kg. Ihanteellinen paino 160cm naiselle on 50kg-55kg.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen tyhjäpäinen yksinkertaisuus ja avuttomuus. Jotkut naiset esittävät miehelle tyhmempää, kuin oikeasti ovat.
Ja jos et esitä olet miesmäinen ja liian itsenäinen. Päättäkää jo! Kumpaa haluatte, avuton uhri vai itsekseen pärjäävän aikuisen ihmisen, joka hoitaa oman elämänsä ilman kenenkään tukea.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kovakuntoinen avoke, joka jaksoi hyvin polkujuosta ja hiihtää kanssani ja joka teki kanssani pitkiä vaelluksia raskasta rinkkaa kantaen. Hän oli lievästi ylipainoinen, mutta se ei häirinnyt minua lainkaan, koska hän söi terveellisesti.
Jos hän olisi ollut samanpainoinen, mutta mässyttänyt kotona suklaata ja ollut huonokuntoinen, tilanne olisi ollut eri.
Ainakin omalla kohdallani siis riippuu myös siitä, onko ylipaino naisen normaalipaino. Jotkut nyt vain ovat pullukampia, eikä se minua mitenkään häiritse, jos homma on muuten hallussa.
Naiset, jotka istuvat miesten tavoin jalat levällään tilaa vieden.
Mun mielestä on aidosti hämmentävää kuinka montaa häiritsee feminismi. Ymmärrän, että sellainen asenne, että kaikki huonot asiat ovat miesten syytä tai jatkuva jankkaaminen ovat ärsyttäviä, mutta jotain ihan oikeasti häiritsee se, että toinen kannattaa tasa-arvoa!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aidosti hämmentävää kuinka montaa häiritsee feminismi. Ymmärrän, että sellainen asenne, että kaikki huonot asiat ovat miesten syytä tai jatkuva jankkaaminen ovat ärsyttäviä, mutta jotain ihan oikeasti häiritsee se, että toinen kannattaa tasa-arvoa!
Humanisti kannattaa tasa-arvoa, feminismi ajaa naisten oikeuksia.
Manuaalinen TURN OFF olisi kätevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos et esitä olet miesmäinen ja liian itsenäinen. Päättäkää jo! Kumpaa haluatte, avuton uhri vai itsekseen pärjäävän aikuisen ihmisen, joka hoitaa oman elämänsä ilman kenenkään tukea.
Miksi sun pitää yrittää kaikkia miehiä miellyttää? Jos koittaisit ajatella kaikki yksilöinä, yksilöllisine mieltymyksineen?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aidosti hämmentävää kuinka montaa häiritsee feminismi.
Miksi tasa-arvo ei kelpaa? Feminismi ei ole historiallisesti tasa-arvoliike, eikä ole sitä nykyäänkään.
Kannatan itsekin tasa-arvoa. En halua naista, joka ei pyri tasa-arvoon. Tasa-arvo on kuitenkin aivan eri asia kuin feminismi, joka joiltain osiltaan on avoimen rasistinen liike. Se jakaa ihmiset luokkiin ja jakaa luokille erilaisia oikeuksia yksilöt ja yksilöiden kohtalot ohittaen.
Feministiä häiritsee naisten lasikatto, mutta miesten lasikatto ei, vaikka miehistä 98 % ei ole korkeimmissa tehtävissä.
Ehdottomat turn offit:
-tupakointi
-narsismi
-vetelyys
-huono hygienia
-junttius
-joka viikonloppuinen kännäys
-huumorintajuttomuus
Vierailija kirjoitti:
En kannata feminismiä koska haluan että jokainen saa olla sellainen kuin haluaa, en kannata feminismiä koska en halua että asiat jakautuu 50/50 sukupuolten välille pakkokeinoilla, en kannata feminismiä koska haluan että ihmisiä kohdellaan yksilöinä eikä miehinä/naisina, en kannata feminismiä koska haluan että naisten ja miesten erilaisuus hyväksytään... lista jatkuisi vielä mutta en voi kirjoittaa enempää koska kävi jo ärsyttämään liikaa feminismi.
Vierailija kirjoitti:
Ei noita tyyppejä oikeasti niin paljon ole, ne vaan on todella vahvasti yliedustettuina nettiin laskeutuvassa sakassa joka ei tavalla tai toisella oikein pärjää oikeassa maailmassa ja kokee juuri siksi feminismin uhkana. Täällä netissä sitten kuuntelevat kaiken maailman elannokseen valehtelevia propagandisteja, saavat käsityksensä feminismistä SJW cringe compilationeista ja radikalisoituvat antifeministeiksi.
Feminismi, lävistykset, tatuoinnit, tupakointi, runsas alkoholin käyttö, räväkkyys, överi meikkaaminen, ei-valkoihonen lapsi, on tehnyt/tekee seksityötä, äijämäiset harrastukset (esim. prätkät ja autot), liika pituus, sairalloinen lihavuus, on tehnyt rikoksia, mielenterveysongelmat, yksinhuoltajuus.. kaikki nää aika perussetit.