Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET, mikä on automaattinen turn-off naisissa?

Vierailija
30.03.2020 |

.

Kommentit (804)

Vierailija
541/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aidosti hämmentävää kuinka montaa häiritsee feminismi. Ymmärrän, että sellainen asenne, että kaikki huonot asiat ovat miesten syytä tai jatkuva jankkaaminen ovat ärsyttäviä, mutta jotain ihan oikeasti häiritsee se, että toinen kannattaa tasa-arvoa!

Minua aidosti hämmentää että joku vielä kuvittelee feminismillä olevan mitään tekoa tasa-arvon kanssa. Aivan yhtä paljon feminismi liittyy tasa-arvoon kuin sovinismikin.

M

Vierailija
542/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tyhjäpäinen yksinkertaisuus ja avuttomuus. Jotkut naiset esittävät miehelle tyhmempää, kuin oikeasti ovat.

Ja jos et esitä olet miesmäinen ja liian itsenäinen. Päättäkää jo! Kumpaa haluatte, avuton uhri vai itsekseen pärjäävän aikuisen ihmisen, joka hoitaa oman elämänsä ilman kenenkään tukea.

Miksi sun pitää yrittää kaikkia miehiä miellyttää? Jos koittaisit ajatella kaikki yksilöinä, yksilöllisine mieltymyksineen?

Mitä ihmeen kaikkia miehiä. Kun nyt se yksi jonka kanssa elää ei valittaisi. On pakko teeskennellä tyhmää, koska joka ikinen mies sitä haluaa minkä kanssa olen ollut. Yksi sentään pisti heti tutustumisvaiheessa poikki kun kerroin etten ole tyhmä ja avuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some täynnä ankkahuulia ja pyllistelykuvia. 

Mitä nainen oikein hakee tällä?

Vierailija
544/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aidosti hämmentävää kuinka montaa häiritsee feminismi. Ymmärrän, että sellainen asenne, että kaikki huonot asiat ovat miesten syytä tai jatkuva jankkaaminen ovat ärsyttäviä, mutta jotain ihan oikeasti häiritsee se, että toinen kannattaa tasa-arvoa!

En kannata feminismiä koska haluan että jokainen saa olla sellainen kuin haluaa, en kannata feminismiä koska en halua että asiat jakautuu 50/50 sukupuolten välille pakkokeinoilla, en kannata feminismiä koska haluan että ihmisiä kohdellaan yksilöinä eikä miehinä/naisina, en kannata feminismiä koska haluan että naisten ja miesten erilaisuus hyväksytään... lista jatkuisi vielä mutta en voi kirjoittaa enempää koska kävi jo ärsyttämään liikaa feminismi.

Nämä toiveesi ovat keskenään ristiriitaiset. Yhteiskunta pakottaa todella voimakkaasti miehen ja naisen muotteihin. Joko tätä voidaan koittaa muuttaa, jolloin oletettavasti sanoisit, että ei "hyväksytä" miesten ja naisten "erilaisuutta". Tai sitten voidaan jatkaa nykytilannetta, jossa miehiä ja naisia todistettavasti kohdellaan miehinä ja naisina yksilön yksilöllisyyden kunnioittamisen sijasta.

Vierailija
545/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua normaalipainoisia, vaan hoikkaa. Normaalipainosta -10 kg, niin tätä miehet pitävät maksimipainona naiselle. BMI pitää olla 18-21, EI 25 jota suurin osa miehistä pitää jo lihavana...

Miehelle BMI 25 nainen on jo lihava.

Näin olen monesti lukenut miesten sanomana. Ja tähän BMI 18-21 varteen pitäisi olla liitettynä myös C -F kupin kiinteät ja pystyt rinnat. Lauta ei kiinnosta miehiä.

Vierailija
546/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manuaalinen TURN OFF olisi kätevä

Se on! Kiihottava myös!

t. Michael Penttilä

Vierailija
547/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimomatskua? kirjoitti:

Some täynnä ankkahuulia ja pyllistelykuvia. 

Mitä nainen oikein hakee tällä?

Huomiota.

"En tee tätä miesten takia"

"No et niin, teet sitä seuraaja-/klikkihuoraamisen takia"

Vierailija
548/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua aidosti hämmentää että joku vielä kuvittelee feminismillä olevan mitään tekoa tasa-arvon kanssa. Aivan yhtä paljon feminismi liittyy tasa-arvoon kuin sovinismikin.

M

Minua aidosti hämmentää että juuri itseään kriittisinä ajattelijoina pitävät, yleisiä harhaluuloja urheasti kyseenalaistavat neropatit ovat niin alttiita läpinäkyvällä, tökerölle propagandalle että se uppoaa suunnilleen kerrasta. Ei tule edes mieleen yrittää tarkistaa asiaa muualta.

549/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä toiveesi ovat keskenään ristiriitaiset. Yhteiskunta pakottaa todella voimakkaasti miehen ja naisen muotteihin.

Eikä pakota. Mitä vapaampi yhteiskunta, sitä enemmän esimerkiksi opiskelualoilla sukupuolittuneisuus korostuu.

Monissa maissa naiset opiskelevat runsaasti luonnontieteitä ja teknisiä aloja, koska heidät ohjataan niille. He eivät saa valita itse. Vapaiden valintojen pohjoismaissa sen sijaan opintoalat ovat erittäin sukupuolittuneita.

Mikään, siis ei kertakaikkiaan mikään, pakota naisia hakeutumaan pehmeämmille aloille. He vain yksinkertaisesti tahtovat niille.

Vierailija
550/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monet mainitut  turnoffit kielii pelosta, että nainen on liian itsenäinen luonne,  eikä välitä miellyttää. Tasa-arvoon on totuttu muussa yhteiskunnallisessa elämässä, mutta henkilökohtainen suhde on jäänyt tasolle naisen pitää olla  harmiton seksuaalisesti tyydyttävä esine.  Olisi hauska tehdä samanlainen ketju muista ystävistä, mitkä ovat turnoffeja?

Vierailija
551/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Minua aidosti hämmentää että juuri itseään kriittisinä ajattelijoina pitävät, yleisiä harhaluuloja urheasti kyseenalaistavat neropatit ovat niin alttiita läpinäkyvällä, tökerölle propagandalle että se uppoaa suunnilleen kerrasta. Ei tule edes mieleen yrittää tarkistaa asiaa muualta.

Sen, miten paljon feminismi ajaa tasa-arvoa, voi tarkistaa jo kyseisen sanan alusta.

Vierailija
552/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on nainen tietysti, kun oikeasti jos kehtaisi, tulisi kaapista.

Vierailija
553/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan tämän naisvihaketjun poliisille.

Vierailija
554/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi tarkoittaa sitä, että pyritään tasa-arvoon.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Feminismi

Nimi kyllä ehkä kaipaisi päivitystä neutraaliksi. Samoin kuin moni muu nimi maailmassa (puhemies, luottamusmies jne.)

Itse pidän esikuvana Minna Canthia, joka ei pyrkinyt parantamaan pelkästään naisten asemaa vana esimerkiksi köyhien, sairaiden ja yhteiskunnan ulkopuolella olevien miesten asemaa.

Vierailija
555/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monet mainitut  turnoffit kielii pelosta, että nainen on liian itsenäinen luonne,  eikä välitä miellyttää. Tasa-arvoon on totuttu muussa yhteiskunnallisessa elämässä, mutta henkilökohtainen suhde on jäänyt tasolle naisen pitää olla  harmiton seksuaalisesti tyydyttävä esine.  Olisi hauska tehdä samanlainen ketju muista ystävistä, mitkä ovat turnoffeja?

Humpuukia. Juuri fem.akot ovat pahimpia tasapäitä, kaakattavat feminismiään siksi koska feministiliike tuottaa heidänlaisiaan kaakattajia samasta muotista.

Naiset jotka viittaavat feminismille piunpaut ja ovat rohkeasti naisia ovat paljon itsenäisempiä ja vahvempia. He eivät pelkää näyttää miehelle kaapin paikkaa jos sellaiselle tarvetta on, mutta he tekevät sen omasta halustaan. Femakkokaakattajat yrittää näittää miehille feministiliikkeen määrittelemät kaapinpaikat siksi että feministiliike käskee heidän sitä kaakattaa.

556/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humpuukia. Juuri fem.akot ovat pahimpia tasapäitä, kaakattavat feminismiään siksi koska feministiliike tuottaa heidänlaisiaan kaakattajia samasta muotista.

Naiset jotka viittaavat feminismille piunpaut ja ovat rohkeasti naisia ovat paljon itsenäisempiä ja vahvempia.

Usein nämä naiset myös opiskelevat hyvin työllistäville kovapalkkaisille aloille. Feminismi on leimallisesti huonosti työllistävien alojen liike.

Vierailija
557/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JunttiPolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä toiveesi ovat keskenään ristiriitaiset. Yhteiskunta pakottaa todella voimakkaasti miehen ja naisen muotteihin.

Eikä pakota. Mitä vapaampi yhteiskunta, sitä enemmän esimerkiksi opiskelualoilla sukupuolittuneisuus korostuu.

Monissa maissa naiset opiskelevat runsaasti luonnontieteitä ja teknisiä aloja, koska heidät ohjataan niille. He eivät saa valita itse. Vapaiden valintojen pohjoismaissa sen sijaan opintoalat ovat erittäin sukupuolittuneita.

Mikään, siis ei kertakaikkiaan mikään, pakota naisia hakeutumaan pehmeämmille aloille. He vain yksinkertaisesti tahtovat niille.

Tuota "tasa-arvoparadoksia" kuulee paljon toisteltavan, mutta se ei ole millään muotoa edustava otos kokonaiskuvasta ja siihen takertuminen on puhdasta kirsikanpoimintaa. Valitettavasti antifeministit ovat todella syvällä poterossaan ja heitä ei voi tavoittaa faktoilla.

Pidin sua sen verran fiksuna että olen todella yllättynyt että ilmeisesti kuvittelet sukupuolirooli-indoktrinaation olevan lähes olematonta ja liittyvän opintoalan valinnan kaltaisiin yksittäisiin aikuisiällä tapahtuviin asioihin.

Vierailija
558/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JunttiPolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka viittaavat feminismille piunpaut ja ovat rohkeasti naisia ovat paljon itsenäisempiä ja vahvempia.

Usein nämä naiset myös opiskelevat hyvin työllistäville kovapalkkaisille aloille. Feminismi on leimallisesti huonosti työllistävien alojen liike.

Kovapalkkaisten alojen kulttuuri taas ajaa naiset itseinhoon ja saa heidät pelkäämään feminismiä.

Vierailija
559/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on monesti tuo lihavuus/ylipaino, niin mitä se käytännössä tarkoittaa? Niitä +100 kg 160 cm naisia? Vai onko jo vähän pehmeyttä oleva nainen paha?

Lihavuudella ite tarkoitan sitä jos 160cm nainen painaa yli 60kg. Ihanteellinen paino 160cm naiselle on 50kg-55kg.

Just. Mielestäni niillä kiloilla ei ole merkitystä, vaan sillä miltä näyttää. Toki jokainen nyt varmaan osaa arvata, että miltä näyttää +100 kg 160 cm nainen, mutta vaikea hoikista ja normaalipainoisista on arvioida mitä he painavat.

560/804 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota "tasa-arvoparadoksia" kuulee paljon toisteltavan, mutta se ei ole millään muotoa edustava otos kokonaiskuvasta

Kokonaiskuva nousee esiin kaikkialla. Millaista naiskuvaa luovat naistenlehdet, joiden toimituksissa on yksinomaan tai lähes yksinomaan naisia ja jotka toimivat kysynnän mukaan? Ne esittävät naisen kohteena, joka on kiinnostunut perinteisistä naisellisista asioista. Kuvat ovat suuria ja kauniita, naiset huolellisesti meikattuja ja esineellistettyjä.

Millaista naiskuvaa luovat suosituimmat naisten kirjoittamat blogit? Hyvin perinteistä. Niiden aiheet liittyvät ulkonäköön, sisustukseen ja ihmissuhteisiin. Johonkin väliin sitten aina tuikataan se "olen feministi enkä ymmärrä miksi muut eivät ole" -kirjoitus vähän kuin mallin vuoksi.

Miksi nykyfeminismi ei voi pyrkiä tasa-arvoon vaan yrittää kieltää sukupuolten erilaisuuden?

Tasa-arvoa voi vaalia, vaikka myöntäisikin sukupuolisuuden. Esimerkiksi perheen roolit voi neuvotella avoimesti. Ei niitä tarvitse valita mallin mukaan. Tasa-arvoa ei ole se, että feministit käskevät naisen tekemään uraa, vaan se, että nainen saa itsenäisesti neuvotella roolinsa.

Feminismi yrittää viedä naiselta vallan. Tasa-arvo yrittää palauttaa sen naiselle.