MIEHET, mikä on automaattinen turn-off naisissa?
Kommentit (804)
Ylipaino ja kausaliteettien ymmärtämättömyys
Vierailija kirjoitti:
Se että ei näytä ruotsalaiselta IG-ihanuudelta Anna Nyströmiltä:
Kannattaisko sun sitten yrittää Sieppiä? On ihan samannäköinen.
Mutta miksi sitten on niin, että niillä tatuoiduilla, kouvolatukkaisilla, lävistetyillä ja räväköillä naisilla on miehiä vaikka kuinka ja paljon ja lapsia useiden miesten kanssa? Jollekin he eivät ilmeisesti ole turn offeja.
Mä itse olen ns. kilttinainen, vaalea ja liikunnallinen, terveelliset elämäntavat, ok työpaikka ja koulutus, ei ole koiria eikä muitakaan eläimiä. Elämän miehet voi laskea yhden käden sormilla eikä kaikkia sormia tarvitse edes käyttää. Elämäntilanne nyt semmoinen, että mies voisi tulla elämään, mutta mistä semmoisen löytäisi, kun tinderiin en ainakaan mene. Tosin mulla on turn off nimeltä lapset, jotka ei tosin ole enää pieniä. Mutta siis makuja on varmaan monia. Monille minä varmaan olen turn off, koska olen turhan kiltti ja tavallinen.
Itelle kelpais ainoastaan sellainen tavallinen nörtti nainen. Muiden kanssa tulis liikaa "kulttuurisia eroja" vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ei näytä ruotsalaiselta IG-ihanuudelta Anna Nyströmiltä:
Kannattaisko sun sitten yrittää Sieppiä? On ihan samannäköinen.
Hahaha eihän ole, sieppi treenamista nähnytkään :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi sitten on niin, että niillä tatuoiduilla, kouvolatukkaisilla, lävistetyillä ja räväköillä naisilla on miehiä vaikka kuinka ja paljon ja lapsia useiden miesten kanssa? Jollekin he eivät ilmeisesti ole turn offeja.
Mä itse olen ns. kilttinainen, vaalea ja liikunnallinen, terveelliset elämäntavat, ok työpaikka ja koulutus, ei ole koiria eikä muitakaan eläimiä. Elämän miehet voi laskea yhden käden sormilla eikä kaikkia sormia tarvitse edes käyttää. Elämäntilanne nyt semmoinen, että mies voisi tulla elämään, mutta mistä semmoisen löytäisi, kun tinderiin en ainakaan mene. Tosin mulla on turn off nimeltä lapset, jotka ei tosin ole enää pieniä. Mutta siis makuja on varmaan monia. Monille minä varmaan olen turn off, koska olen turhan kiltti ja tavallinen.
Sehän se juttu on, että makuja on niin monia kuin ihmisiä. En kyllä ymmärrä miten joku voi pitää tatuointeja kategorisesti rumina. On olemassa hienoja tatunointeja, ja sitten on olemassa valtavat määrät rumia tatuointeja. Miten harjaantumaton silmä pitää olla ettei erota näitä toisistaan? Hieno tatuointi koristaa ja osoittaa hyvää makua.
Hääkakku. Seksi ei ole sitten enää niin jännää.
Hammaskoru, tatuoinnit ja lävistykset. Huono ryhti.
Työtäkarttava tupakoiva juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran tapasin naisen joka ei pystynyt tunnustamaan olevansa väärässä........
Mulla on just tollanen böönä.....
Eli pidät miesmäisistä naisista?
Ei tartte edes lukea kaikkia 14 sivua niin voin sanoa että miesten mielestä ylipaino ja lyhyet hiukset. Vuodesta toiseen, nämä on ne kaksi asiaa joista äijät jaksaa kitistä. Noh, miehet on melkein tuplasti enemmän ylipainoisia Suomessa kuin naiset ja suomalainen hiuslaatu kun on mitä on niin hiukset on vähän pakko pitää lyhkäsenä.
Toki jokaisella on omat mieltymyksensä eikä unelmanaisen tavoittelemisessa ole sinänsä mitään väärää. Surkuhapaisaa on se, että kovimpaan ääneen naisissa (ulkomuotoon liittyviä) vikaa löytävät ovat itse kaljan suurkuluttajia ja ulkonäöllisesti lähinnä metsänpeikkoja.
Näin naisena minulla on luonnollisesti oma ihennetyyppini vastakkaisessa sukupuolessa. jos pesemättömät mätähampaat jätetään pois laskusta suorilta käsin niin pahimmat turnoffit löytyy henkiseltä puolelta. Ei ulkonäöstä.
Tuo huono ryhti. Ylipaino ja liikunnan vältteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ylempi johtuu siitä että palsta ei edusta enemmistöä miehistä.
Räväköitten kouvolalaisten miehet kattoo huutokaupan keräilijää ja vetää bisseä tai rassaa autoa.
Sitten on niitä jotka palstailevat nämä yksinäiset k l t t ik se eli naisviha miehet.
Tottakai heillä on katkeruuksissaan varaa täällä arvottaa naisia, koska tuolla ulkomaailmassa eivät löydä toisia kaltaisiaan naisia, koska hekin istuvat koneella vihaamassa miehiä. Feministit ja sovinistit, persut ja vihervassarit, ying ja yang
😄
Käy täällä muitakin, mutta ennemmistö näissä typerissä ketä oikeasti kiinnostaa gallupeissa vastaavat edustavat yllä mainittua.
Tupakanpoltto, ylipaino, kalja ja yleinen yksinkertaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Oikein tuuheat persekarvat.
"Sissijuustoinen" emättimen seutu
Puoliksi mädäntyneet hampaat
varattu, eli parisuhteessa
Nännikarvat, etenkin rintakarvat
Erittäin voimakkaasti lihonut nainen jonka iho näyttää sen vuoksi suomen tiekartastolta, eli punajuomuinen tiikeri (vaalentuneet ei haittaa)
Pitää aina samoja vaatteita pesemättä niitä välillä
Vahva hienhaju jalkapohjissa
Saatanallisen ilkeä ja pahantahtoinen luonne
Sellainen laiska joka aina meinaa tehä sitä ja tätä koskaan kuitenkaan toteuttamatta.
Kova pieremään kananmunan hajuisia rusahduksia
Jos suosii mummokalsareita joissa on "jarrujälkiä".
Tyhjänpäiväinen hyörimistyö
Ei ole kovat vaatimukset. Millaisten naisten kanssa olet ollut? Ei ole edes tullut mieleen et edes jollain olis tollasta ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ja suvaitsevaisuus. Ikävää, että useat ihmiset eivät vaivaudu ajattelemaan niitä loogisia syitä miksi mieheltä lähtee halut pois tuollaisten ideologien edessä...
Niin onhan se toki ennenkuulumatonta että kaikki ihmiset olisivat samanarvoisia, huolimatta sukupuolesta tai ihonväristä.
Olen eri vastaaja kuin se kenen viestiä lainasit.
Mutta feminismi ei pyri samanarvoisuuteen vaan se pyrkii häivyttämään sukupuolierot pois, eli feminismi pyrkii häivyttämään naiseuden ja miehisyyden pois.
Feminismi on onnistunut aika hyvin häivyttämään sukupuolierot/sukupuoliroolit pois koska nykyisin ulkonäkö taitaa olla oikeastaan ainoa asia mikä erottaa sukupuolet toisistaan?
Ulkonäössä sukupuolet on mahdoton saada samanarvoisiksi joten naiseus ja miehisyys on vain ulkonäöllinen asia nykypäivänä.
Turn off asiat naisissa on: ylipaino sekä huono ulkonäkö.Ei pyri, tuo on sinun päässäsi. Feminismi pyrkii siihen että miehet ja naiset ovat samanarvoisia ja heillä on samat mahdollisuudet, huolimatta sukupuolesta. Mitä tarkoitat ulkonäössä mahdotonta saada samanarvoisiksi....? Kyllähän ihmiset ovat samanARVOISIA vaikka ovat eriNÄKÖISIÄ. Samanarvoinen ei ole sama asia kun samanlainen.
Ulkonäössä sukupuolia on mahdoton saada tasa-arvoisiksi koska ne on erinäköisiä ihan syntymästä lähtien!
Feminismi ei pyri siihen että sukupuolilla on samat mahdollisuudet vaan feminismi pyrkii siihen että asiat jakautuu 50/50 sukupuolten välille sekä että sukupuolirooleja/sukupuolieroja ei ole.
Nykyksin ei sukupuolieroja ole muuten kuin ulkonäöllisesti koska feminismi/tasa-arvo on häivyttänyt muut sukupuolierot pois.
Feminismi/tasa-arvo siis on ajannut meidät siihen pisteeseen että ainoa sukupuoliero nykyisin on ulkonäkö.Mitä...? Tasa-arvo juurikin tarkoittaa sitä että ERILAISIA mutta SAMANARVOISIA. Ei kaikkien tarvitse näyttää samalta ollakseen samanarvoisia, arvo ei riipu ulkonäöstä. Luepa vähän tästä asiasta lisää ennenkuin nolaat itseäsi enempää.
Miksi sitten tasa-arvo pyrkii häivyttämään sukupuolten eroavaisuudet pois? 🤔
Eikö tasa-arvon yksi tärkeimmistä tehtävistä nimenomaan ole häivyttää sukupuoliroolit pois? 🤔
Sukupuoliroolit kun häivettyvät pois niin sukupuolten eroavaisuudeksi jää ulkonäkö.
Väittäisin että nykyisin on ulkonäköpaineita valtavasti juuri siksi koska se on ainoa keino tuoda omaa sukupuolta(naiseutta tai miehisyyttä) esille.
Ainakin minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että sukupuoli on vain ulkonäöllinen asia, sitä mitkä värkit jalkojen välissä on ja sitä miltä henkisesti itse tuntuu.
-ERI-
mistä olet saanut päähäsi että tasa-arvon tarkoitus on tehdä kaikista samaa massaa jossa ei erotu sukupuolia?? Olet väärässä. SukupuoliROOLIT eli esim että naisen on oltava kotona ja siivottava eivät liity ulkonäköön mitenkään. Sinä puhut nyt ihan ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Bodi kirjoitti:
Lihavuus
Ja ajatella, että tällaiset kommentit saisivat kaikki naiset laihduttamaan. 🤣
Itse lähden pudottamaan paino vain ja ainoastaan omasta halusta.
Aika monikin parillinenkin "lihava" on onnellinen (ja syystä).
Mistä sä nyt tämän kommentin repäisit. Miten tämä liitty mihinkään?
Huonoja asioista empiiristen havaintojen perusteella ovat:
-Feminismi = aggressio, miesviha, vaatimukset jotka täytyy toteuttaa tai...
-Kasvissyönti / vegaanius = pahaa ruokaa ja elämän tekemistä vaikeaksi kaikille ilman syytä
-Vihreys = lievä mielenterveyden ongelma, jalat tukevasti ilmassa
-Vasemmistolaisuus = vakava mielenterveyden ongelma
Ennakkoluuloisuus olisi kannattanut.
Linkolahan ei mitään naisvihaa tai naisten alempiarvoisuutta tarkoittanut tässä.