Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä kuuntelee vaan lp-levyjä ja omistaa näppäinpuhelimen, nimittää muuta musiikkia ja älypuhelimia paskaksi

Vierailija
30.03.2020 |

Välillä ärsyttää kun mies pyörittelee silmiään ja tuhahtelee jos katson puhelimeltani jotakin. Kun teini-ikäinen siskoni kävi meillä ja kuunteli Air podeilla musiikkia, niin hänen lähdettyään mies haukkui siskoni apinaksi joka ostaa kaiken mitä kavereilla kun on. Mies on siis vähän yli kolmekymppinen, mutta käytöksensä perusteella välillä tulee mieleen 70-vuotias änkyräpappa...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älypuhelinten suhteen mies on aivan oikeassa.

Vierailija
2/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi itse tuollaista ylimielistä änkyrää hetkeäkään. Kakaroiden juttu tuo, että ylentää itsensä niinkin tähdellisen syyn kuin älypuhelimen omistamattomuuden takia.

t. myös pelkän näppäinpuhelimen omistava nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo. Lp levyt on kivoja, itselläkin niitä on mutta helppouden vuoksi kuuntelen digitaalisilta alustoilta enimmäkseen musiikkia. Älypuhelin löytyy ja olen siihen voimalla riippuvainen. Nykyaikaa se laite silti on kuin oli VHS nauhurit tai lankapuhelin kasarilla. Hyviä ja huonoja puolia myös älypuhelimissa mutta kyllä se tähän aikaan kuuluu. 20v päästä se on sitten taas jotain uutta ja erilaista.

Vierailija
4/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi miesystävä haukkuisi siskoni apinaksi niin se olisi siinä.

Vierailija
5/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon tommonen ylimielinen luuseri... Jos mun pikkusiskoa nimittelis poikaystäväni apinaksi, niin vaihtoon lähtis, vaikka miestä rakastankin.

Vierailija
6/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen näprää alituiseen puhelintaan niin katson että se olisi siinä sitten.

Vierailija
7/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa-mies. Pitäisin kiinni kynsin ja hampain.

Vierailija
8/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
9/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsteri-jännis, tuo postkoronaalinen urbaani leijona.

Vierailija
10/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keillä "meillä" se teini-ikäinen sisko kävi?

Uusi miesystävä ja heti on yhteinen koti?

0/5

Vierailija
11/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: kuinka arvokkaat äänentoistolaitteet teillä on? Ei lp-levystä ole tosiasiallisesti paljon iloa, jos ei liikuta kymmenissä tuhansissa toistolaitteiden ja akustoinnin hinnoissa.

Vierailija
12/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LP-levyjen kuunteluhan on tällä hetkellä todella trendikästä eli ei millään tavalla minkäänlaista "vanhan jäärän" toimintaa.

Vierailija
13/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika trendipelle. Minulla on valintalevy puhelimessani ja kuuntelen vahakiekkoja.

Vierailija
14/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: kuinka arvokkaat äänentoistolaitteet teillä on? Ei lp-levystä ole tosiasiallisesti paljon iloa, jos ei liikuta kymmenissä tuhansissa toistolaitteiden ja akustoinnin hinnoissa.

Ehdottomasti tarvitaan kultaiset kaapelit kanssa, kyllä kultaisen kaapelin kuulee!

Sinä tai muut hifistit eivät erota parin tonnin laitteita kymppitonnien kamoista, sori siitä.

Vierailija
15/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika trendipelle. Minulla on valintalevy puhelimessani ja kuuntelen vahakiekkoja.

Millaista juppeilua! Puhelimessani on veivi ja kuuntelen ainoastaan elävää musiikkia.

Vierailija
16/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keillä "meillä" se teini-ikäinen sisko kävi?

Uusi miesystävä ja heti on yhteinen koti?

0/5

Ap unohti mainita, että ap on raskaana, mies ei tee kotitöitä ja mies ei tee muut kuin pelaa vanhalla Commodore64:lla. 

Ja tuhlaa rahansa kaljaan. Niin porvoolainen kuin olla ja voi

Vierailija
17/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti tarvitaan kultaiset kaapelit kanssa, kyllä kultaisen kaapelin kuulee!

Sinä tai muut hifistit eivät erota parin tonnin laitteita kymppitonnien kamoista, sori siitä.

Helposti erottaa.

Vierailija
18/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kuuntelee pääosin lp-levyjä. On pelit ja vehkeet ja akustoitu tila. Koska kaikkea ei ole saatavilla lp:einä, hän kuuntelee joskus myös cd:eitä.

Minulla on näppäinpuhelin, miehellä älypuhelin. En voi sietää sitä (edes mieheltäni), että hautaudutaan sinne luuriin samaan aikaan, kun pitäisi olla muiden ihmisten kanssa (esim. pelata lapsen kanssa jotain peliä).

En silti halveksi muita, jos heillä ei ole lp-soitinta, lp-levyjä tai näppäinpuhelinta. Se on heidän valintansa. Niin kauan kuin käytös on hyvä, saa kantaa mukanaan mitä elektroniikkaa haluaa. 

Jos uusi kumppani, mahdollisesti loppuelämäksi haussa, haukkuisi syyttä minun sukulaisiani, hänestä tulisi nopeasti entinen kumppani. Toki joskus sukulaisteni käytöksessä on haukkumistakin, en sitä kiellä. Asiat voi silti sanoa monella tapaa.

Vierailija
19/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oot tommonen aarre löytynyt??

Olen koko elämäni halunnut vierelleni tommoinen mies <3

Vierailija
20/28 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti erottaa.

Tottakai kahden eri valmistajan laitteiden äänen erottaa. Se, onko se kymppitonnien arvoinen ääni yhtään sen "parempi", on toinen kysymys. Analogiahifikorvat pitää sitä vääränä että ääni toistuisi täysin oikein. Pitää olla oikea "väri" ja "lämpö" äänessä. Eli käytännössä analogisia äänentoistovirheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi