Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisareni täysin rypytön naama t. Ammattivalittaja

Vierailija
30.03.2020 |

Ihmetytti mua äitini hautajaisissa. On kyllä käyttänyt ryppyvoiteita koko ikänsä. Onko niistä noin paljon apua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se äiti kuollut jo vuosia sitten?

Vierailija
2/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta oli hän jo silloin 57v. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niistä jotakin apua. Enemmän kannattaa olla tupakoimatta ja välttää liikaa aurinkoa.

Vierailija
4/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylipainoa, rypyt näkyvät huonommin.

Vierailija
5/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ryppyvoiteet mitään auta. Itselläni ei ole ryppyjä ollenkaan, sain 40-vuotislahjaksi jonkun ryppyvoiteen. Se on ainoa, jonka olen käyttänyt. Olen 60 v. Ihan perusvoidetta käytän kerran viikossa saunan jälkeen.

Vierailija
6/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ylipainoa, rypyt näkyvät huonommin.

Hän on hyvin hoikka, ollut aina. Painaa alle 60kg. Ap

Vierailija
7/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä oikein korreloivan voiteiden käytön tai käyttämättömyyden kanssa. Ylipainoisilla keskimäärin on vähemmän ryppyjä, mutta on joitain hoikkiakin joilla on. Kai se vaan on sopivat geenit osuneet kohdalle. Esim. eräs mun kaveri polttaa tupakkaa, on alkoholin suurkuluttaja, elää roskaruoalla, on kesäisin aina ruskea kuin rusina siinä missä itse läträän aurinkovoiteita, ja hän on paljon rypyttömämpi kuin minä.

Vierailija
8/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin säilyy jos ei käytä tupakkaa tai alkoholia, välttää sokeria ja aurinkoa.

Vierailija
9/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi, auringonoton välttäminen, ei tupakoi tai käytä paljon alkoholia. Ihon kuorinta ja hoito laadukkailla aineilla. Mullakaan ei ole ryppyjä ja ikää 53 v.

Vierailija
10/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hoidin ihoa ja kävin kosmetologilla. Kaiken huippu oli kun kävin ihotautilääkärissä ampiaisessa, tai siinä m alkavassa. Ihotautilääkäri teki minulle hoidon, joka tuhosi kasvoni. Jouduin leikkauttamaan venyneen ihon pois. Nyt en ole laittanut kasvoihini enää mitään voiteita. Vanhaa ihoa ei saa takaisin, mutta on tämä parempi kuin silloin kun kaikki hoitaminen pilasi ihoni.

Vierailija
11/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin säilyy jos ei käytä tupakkaa tai alkoholia, välttää sokeria ja aurinkoa.

Olen lukenut tuosta sokerista, sillä lienee merkitystä myös, koska en ole ikinä pitänyt makeasta. En mielestäni näytä niin kovin nuorelta, mutta iho on hämmästyttävän rypytön.

Vierailija
12/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen hoidin ihoa ja kävin kosmetologilla. Kaiken huippu oli kun kävin ihotautilääkärissä ampiaisessa, tai siinä m alkavassa. Ihotautilääkäri teki minulle hoidon, joka tuhosi kasvoni. Jouduin leikkauttamaan venyneen ihon pois. Nyt en ole laittanut kasvoihini enää mitään voiteita. Vanhaa ihoa ei saa takaisin, mutta on tämä parempi kuin silloin kun kaikki hoitaminen pilasi ihoni.

Minkä hoidon hän teki? Hyvä kosmetelogi on kullan arvoinen.

Vierailija
13/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta oli hän jo silloin 57v. T. Ap

Pitkäänpä olet tätä sitten pohtinut.

Vierailija
14/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla on isommat tissit, sulla vai siskolla?

Vierailija
15/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidon, jota täälläkin mainostetaan välillä... Tai uskon niitä kehumisaloituksia mainostamiseksi. Kun kerron minulle tapahtuneen totuuden, saan siitä alanuolia. 

En mainitse tässä hoitoa, mutta uskokaa, kun joku kertoo negatiivisista kokemuksistaan. Olen laittanut nettiin kokemukseni aihetta käsitteleviin ketjuihin. Veikkaan etteivät hoitoa myyvät tahot pidä siitä, että kerron mitä minulle kävin. Hekin ovat panostaneet siihen, että tekevät hoitoja. Tuon mainitsemani hoidon voi lääkäri tehdä astetta järeämmin. En tiedä olisiko tuho ollut yhtä iso, jos kosmetologi olisi sen tehnyt...

Vierailija
16/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidon, jota täälläkin mainostetaan välillä... Tai uskon niitä kehumisaloituksia mainostamiseksi. Kun kerron minulle tapahtuneen totuuden, saan siitä alanuolia. 

En mainitse tässä hoitoa, mutta uskokaa, kun joku kertoo negatiivisista kokemuksistaan. Olen laittanut nettiin kokemukseni aihetta käsitteleviin ketjuihin. Veikkaan etteivät hoitoa myyvät tahot pidä siitä, että kerron mitä minulle kävin. Hekin ovat panostaneet siihen, että tekevät hoitoja. Tuon mainitsemani hoidon voi lääkäri tehdä astetta järeämmin. En tiedä olisiko tuho ollut yhtä iso, jos kosmetologi olisi sen tehnyt...

Tosi kurjaa. Kauneushoidoissa ei päde edes potilasvahinkolaki. Varmaan kosmetologisi voi parantaa vielä tilannetta, toivottavasti. Oikein kokenut kosmetelogi joka tuntee ihosi tekee ihmeitä. 

Vierailija
17/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on tosiaan käyttänyt ihan parikymppisestä ryppyvoiteita, joskus tupakoi, en tiedä polttaako enää. Aurinkoa ei ota, aina käyttää aurinkolaseja, syö terveellisesti, liikkuu paljon, eikä naura tai itke ikinä. T. Ap

Vierailija
18/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut 50-vuotiasta rypytöntä naista saati miestä. Siksi me kosmetologit olemme olemassa. Mekään emme ryppyjä poista, ne saa kyllä kirurgi pois.

Vierailija
19/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut 50-vuotiasta rypytöntä naista saati miestä. Siksi me kosmetologit olemme olemassa. Mekään emme ryppyjä poista, ne saa kyllä kirurgi pois.

Ihan höpöä. Geeneistä se on kiinni.

Vierailija
20/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että siskolla ainakin yksi iso ryppy, meinaan jalkojen välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme