1-v. lapsensa terassille neljän siiderin ajaksi vienyt äiti ottaa vastaan haukkujanne 30 min. ajan.
Kommentit (25)
Kyllä siinä ruokamyrkytys on lähellä, kun tuollaisia kuskaatte helteessä muovirasioissanne. Tuttelia voi pitää vaikka auringossa tuntikaupalla ennen avaamista ja sitten juoda se kerralla pois. Vaikka lapsi on jo (lähes) vuoden, kätevämpää ja ravitsevampaa saa hakea! ap
Se, missä juominen on tapahtunut (oli sitten kotona, baarissa, kylässä tai terassilla) on ihan sivuseikka.
Mutta kai se on av-mammojen mukaan ihan ok, että vanhemmat hoitaa ja kulkee kylillä humalassa lasten kanssa. Että se siitä vastuusta.
Sen voi tarjota huoneenlämpöisenä tai pyytää baarin henk. kuntaa lämmitämään.. hih ! Se varmaan olis sulle ihan ok ku on ok kerran viedäkin se lapsi sinne terassille. Ei taida ap sun kusu olla lähelläkä yhtä vuotta. oot saanu haukkuja ja toivot et täältä löytys ees yks samanlainen
eikö yksi siideri olisi riittänyt? Olen minäkin käynyt jopa vauvan! kanssa joskus juomassa yhden siiderin. Neljä vaan on aika paljon...
Vai nousee joillakin neljä siideriä päähän, no on sit huono viinapää. Mä saan juoda ihan jonkun verran että tulen hiprakkaan ja painookin on 67 kg, eli en ole ihan liian laiha mutten lihavakaan. Ne jotka moralisoi lapsen kanssa terassilla istumisesta, voivat pysyä hiljaa. Mä en näe siinä mitään pahaa jos pari juo. Itse en kylläkään ole käynyt lapsen kanssa terassilla, haluun mennä sinne ilman lasta rauhassa nauttimaan siideriäni.