Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-v. lapsensa terassille neljän siiderin ajaksi vienyt äiti ottaa vastaan haukkujanne 30 min. ajan.

Vierailija
29.06.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 1v. täälläkin.

Vierailija
2/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on jo 3vee. Kotona voin sitten juoda rauhassa jos huvittaa. Jotenkin vaan tuntuu, että ihmiset tuijottaa kun lapsi mukana ja äiti juo...en sitten tiedä. Ei vaan sovi mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi ymmärtäväinen yleensä. Mut en tod. ymmärrä miksi sun on PAKKO juoda 4 siideriä? Jos lapsi ei ole hoidossa. Varmaan viihtyki ihanasti lapsi terassilla. Ei ole lapsen paikka. 1 ehkä ymmärrän. Mua niin ärsyttää kun vanhempien oma etu menee lapsen edelle!!! Humalassako sit hoidit lasta? Outoo. Mitä jos jotain olisi sattunut? Olis varmaan aika noloo ollu ensiapuu viedä 1. v kännissä. Toivottavasti et kuitenkaan juopoks rupee ja pilaa lapses elämää.

Vierailija
4/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei se kotona ottaminenkaan sitä lääkärireissua paremmaks tee.

Vierailija
5/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsia on jo 3. Heille myös tilattu omat juomat ;)

Ainiin, mulla on kyllä nii huono viinapää, että mä ryömisin jo neljän siiderin jälkeen, mutta 1-2 sidukkaa on ok mulle.

Vierailija
6/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sitten lastensuojeluun ja aika työ oli sillä äidillä saada tyttärensä takaisin.

Että pari on siis ihan ok, kunhan muistaa että lapsi on matkassa.

Vierailija
7/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kenenkään muun ku suomalaisen ei tulis mieleen ajatella, että ei kehtaa...himassa vedetään perskännit, mutta yhtä siideriä (tai vaikka kahta!) ei voi lapsen kans terassilla juoda.

Vierailija
8/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan oikeasti, täytyy kyllä aika hyvä viinapää olla (eli kuluttaa runsaasti alkoholia muutenkin...) jos ei neljästä, lyhyessä ajassa juodusta siideristä jo ala humaltua.

Vierailija
9/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen pätee samat ikärajat kuin kapakkaankin.

Itse olen nähnyt kun akka kahden pienen lapsensa kanssa häädettiin kaljalasinsa äärestä. Ravintolapäällikö tuli sanomaan, että meillä on ikäraja 18 vuotta ja lapsesi eivät ole niin vanhoja.

Vierailija
10/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kyllä kovin vilkas 1v jos juo vielä Tuttelia ja Nukkuu vaunuissa.. ja ite en ilkiäis tulla tänne edes tollasta kehumaan. Kyllä vielä 1 menee, mut 4 on jo aivan liikaa. Ja sanokaapa: nautitteko olostanne terassilla, jos vieressä on lapsi.. en minä ainakaan rentoutuisi.

Vierailija
11/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitää hoitaa selvinpäin! Mää soittaisin poliisin paikalle jos joku eukko kiskois neljättä sidukkaa lapsi mukanansa!

Kyllä tekee kuulkaa muittenkin sidua mieli, ei se silti tee sitä oikeaksi ratkasuksi mennä vetään alkoholia.

Ei mua kiinnosta haukkua tollasta ihmistä joka on selkeesti vastuuton luuseri, mitä sää mun haukkumisista saat? Kiksejä? Et ainakaan opi mitään..

Sääli lastasi!

Vierailija
12/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni kun on aika huono viinapää ja neljän siiderin jälkeen lasten pitäisi olla jo toisella hoidossa. Ja kuluuhan tuohon aikaakin. Edes kotona en kahta siideriä enempää voi lasten hoidon yhteydessä ottaa.

Vierailija
13/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siihen pätee samat ikärajat kuin kapakkaankin.

Itse olen nähnyt kun akka kahden pienen lapsensa kanssa häädettiin kaljalasinsa äärestä. Ravintolapäällikö tuli sanomaan, että meillä on ikäraja 18 vuotta ja lapsesi eivät ole niin vanhoja.

Vierailija
14/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutteli on edelleen kätevä, kun ei tarvitse lämmitystä tai mitään. Ja samasta purkista tulee ruoka- ja nestetankkaus. Lapselle ainakin kelpaa!

Vierailija
15/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taas raivona! Teidän pitäis mennä hei muille maille katsomaan, miten alkoholia voi ottaa kyllä lasten kanssa -fiksusti. Jos siitä tekee tollasen numeron ku te, saa niitä samaisia pentuja olla sitten metsästämässä myöhemmin teini-iässä kun ne örveltää kännipäissään pusikoissa.

Vierailija
16/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään soseita tai tuttelia, jos todellakin on jo 1v. Hänhän kuluttaa jo paljon energiaa, on tainnut äipältä kattoo ton juomismeiningin.. Nooh onhan se helppo lykätä tuttipullo suuhun, kun ite juo sidukkaa terassilla. HUOH!

Vierailija
17/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sopimatonta kun äiti ulkoluttaa vauvaansa terassilla, juo 2:ssa tunnissa 4 siideriä ja lähtee siinä sitten pienessä hiprakssa taapertamaan..

Vierailija
18/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vuodenikäinen syö tuttelia kun tavallistakin maitoa saa antaa. Ja viä vastuuttomammaks tekee se et ap antaa ruuaks 1. vuotiaalle maitoo????????!!! Haloo!

Vierailija
19/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tostahan sais vasta hyvät kimmokkeet..

Vierailija
20/25 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos olet, taidat olla aika uusavuton, kun taaperolle Tuttelia annat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän