PÄRJÄÄTKÖ ILMAN ALKOHOLIA vai aiotko hamstrata sitä tänään koko kesäksi??????
Hallitus ja eduskunta käsittelisi asiaa yöllä ja tekisi silloin myös päätöksen alkoholimyynnin lopettamisesta välittömästi. Näin siksi, että ihmiset eivät hamstraisi alkoholia.
Kaupoissa alkoholihyllyt tyhjennettäisiin heti aamusta ennen kello yhdeksää ja Alkot eivät enää aukeaisikaan. Jää alkoholi ostamatta.
Selviäisitkö kuivin suin tämän kesän??
Vai pitäisikö hamstrata koko kesän juomat??
Kommentit (56)
Alkoholia on erilaisia sortteja kaapeissa yhteenlaskien ehkä satakunta pulloa, joten akuuttia tarvetta hankkia lisää ei ole.
Sinänsä ajatus alkoholin myynnin lopettamisesta on absurdi.
Valtio tarvitsee nyt kipeämmin verotuloja kuin koskaan. Autoilun tulot ovat tippuneet järkyttävästi, kun kukaan ei enää kulje mihinkään, joten niitä verotuloja pitää saada ja alkoholi on yksi varmimmista reiteistä. Ei alkoholin myyntiä missään nimessä kannata lopettaa.
Selviäisin loppuelämän, kaapissa parikymmentä pulloa avaamattomia lahjapulloja, osa jo 1990-luvulta.
Olen hamstrannut jo. Ja lisää voi tarvittaessa tehdä itse.
Kaappi täynnä viinaa, eikä niitä ole tullut juotua tähänkään saakka. Olutta voi tulla hieman ikävä, mutta ilmankin pärjää vallan mainiosti.
No en ole koskenut alkoholiin muutenkaan kuluvana vuonna, joten ei olisi minulle henkilökohtaisesti ongelma.
En ole alkoholisti, joten ilman alkoholia eläminen ei olisi mikään ongela.
No on nuita pulloja tuonne kaappiim kertynyt et ihan äkkiä tällä juomistahdilla tuskin loppuu...
Hamstraisin jos ois rahaa, mut koronan takia meni työpaikka alta ja ei mitään tietoa uusista töistä. :D
No tuo ei pidä paikkaansa. Ei ole kielletty alkoholin myyntiä. Joten ei tarvitse hamstrata yhtään.
Mitä te kehnot trollit saatte tuollaisista huuhaa-aloituksista? Luulette, että ihmiset eivät seuraa uutisia yhtään? Ei kannata luulla niin, vaikka itse olettekin kuutamolla yhteiskunnan tapahtumista.
En hamstraa. Miksi pitäisi? Vajaita pulloja on, ei sitä paljon kulu edes.
Pärjään ilman alkoholia. Kaapissa on yksi viinipullo. Eli jos jostain kumman syystä tulee tilanne, jossa tarvitsen välttämättä alkoholijuomaa, voin korkata sen. En kyllä mitenkään usko, että joutuisin sen tässä dystopiassa korkkaamaan. Eri asia tietenkin, jos tämä muuttuu kauhuleffaksi.
Emme mieheni kanssa halua olla ilman alkoholia, joten valmistamme sitä itse n.60 litraa kuukaudessa. Tuo määrä valkkaria riittää minulle ja miehelleni vallan hyvin kuukaudeksi. Olemme myös omavaraisia kannabiksen, vihanneksien ja yrttien suhteen.
Harmi kun en pääse virosta hakemaan sitä.
T: Naamasta näkee alkoholi
Miksi pitäisi hamstrata kun kaupasta ja Alkosta saa lisää kun haluaa?
Kieltolaki ei toimi.
Ei ole koskaan toiminut, eikä tule koskaan toimimaan.
Helposti pärjäisin tietenkin.
Hämmästyttää huomata, miten suuri osa suomalaisista on alkoholisteja, kun eivät pystyisi olemaan edes kuukautta paria ilman viinaa.
Niissä perheissä on varmasti kamalat oltavat lapsilla nyt, jos pitää olla neljän seinän sisällä ja isä tai äiti ryyppää kaiket päivät.
En ala hamstraan mitään. Lähden Ruotsiin kesäksi, jos kieltävät alkoholin myynnin.
Zinc