Uusi mies estää lapsen hanukkaan!
Tilanne siis tämä. Minulla on aikaisemmasta liitosta yksi poika, jonka ei siis pitänyt syntyä mutta lääkärit tekivät virheen ja hän jouti syntymään ja minä jouduin hänet vastaanottamaan. asia mikä ahdistaa,olenhan häntä opiuinut rakastamaan vuosien aikna, on kuitenkin se että uusi mieheni ei suostu viettämään pojalleni tärkeitä juhlia.
Mies siis käytännssä estää pojan hanukkaan. Poikani on juutalainen. Minä en, eikä minun mieheni., teidänkin tollojen pitäisi ymmärtää että
hanukka on juutalaisten juhla, jota vietetään marras-tammikuussa. SIIHEN EI OLE EDES PITKÄ AIKA ENÄÄN, EIKÄ POIKA SAANUT VIETTÄÄ VIIME VVUONNAKAAN! Mies hakkaaa lapsen aina kun on puhe hanukasta. ja huutaa luciferdia. välillä viettäää poikaa kiusataksen kellarissa omia hanukka juhlia! :( Hanukka kestää kahdeksan päivää ja alkaa juutalaisen ajanlaskun mukaan kishlev-kuun 25. päivänä. Sitä vietetään makkabilaiskapinan aikana tapahtuneen, välillä häpäistyn Jerusalemin temppelin uudelleen vihkimisen aikana tapahtuneen öljyihmeen muistoksi ja mieheni tietää tämän ja antaa pojalle syntymäpäivälahjaksi aina vain kettuillakseen rypsiöljyä ,mitä enään tekisin?
Aivan...eihän siinä sitten....