Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielestäsi huonoimmat iskurepliikit?

avohoitolopetettu
30.03.2020 |

Tiedätkö, ei mulla rahaa paljon oo mutta...(pieni hiljaisuus, ystävällinen hymy)..nainen odottaa..
mutta ...mä en oo tätä sanonut kellekkään muulle naiselle mutta sulle haluan kertoa.. nimittäin mulla on ihan vidusti paskaaa korvakäytävissä,enkä kuule vaikka olisit vihanen.

jatkakaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sairastanut koronan ;)

Vierailija
2/6 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello ladys*lyö kyrvän lujaa pöytään*Kohta se on mustakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alatyylinen. Tuntemattomalta henkilöltä ensimmäisen kerran minut nähtyään mikä tahansa, jossa avautuu syvistä tuntemuksistaan minua kohtaan.

Vierailija
4/6 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki alatyylinen. Tuntemattomalta henkilöltä ensimmäisen kerran minut nähtyään mikä tahansa, jossa avautuu syvistä tuntemuksistaan minua kohtaan.

Taas joku kyyninen akka joka ei usko miehen rakkauteen ensisilmäyksellä, surullisia olette...

Vierailija
5/6 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku kyyninen akka joka ei usko miehen rakkauteen ensisilmäyksellä, surullisia olette...

En sano ettenkö usko. Mutta tuntuu epämiellyttävältä, jos itse en koe tilanteessa samaa. Mieluummin jättäisin kuulematta.

Vierailija
6/6 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän