Kamala tämä koko palsta
Täynnä kaikenmoisia törkeyksiä, tulee vaan pahalle mielelle kun tätä selaa. Silti jotenkin koukuttavaa. En kyllä aio enää lukea näitä keskusteluja paljoakaan, suosittelen muillekin samaa. Jätetään ne pahimmat trollit trollailemaan keskenään, turha omaa aikaansa tuhlata tällaiseen saastaan.
Kommentit (17)
Kiinnihän tämä meneekin. Hyväst trolleil jää.
Zinc
Syön vanukkaita ja luen
t. Vanukasmies
Vierailija kirjoitti:
Täynnä kaikenmoisia törkeyksiä, tulee vaan pahalle mielelle kun tätä selaa. Silti jotenkin koukuttavaa. En kyllä aio enää lukea näitä keskusteluja paljoakaan, suosittelen muillekin samaa. Jätetään ne pahimmat trollit trollailemaan keskenään, turha omaa aikaansa tuhlata tällaiseen saastaan.
Elämä on, myös vaihtoehtoja.
Suomalaiset toteuttavat vapaasti itseään, eikö olekin ylentävää?
Lue valikoidummin (...ihan kaikkia otsikoita ei sentään ole pakko avata ja heti kun alkaa vaikuttaa vai jonkun pelleilyltä, niin poistua sivulta voi kantaa siihen ottamattakin)
trollit on parhaita ja rööki ja Zinc
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Syön vanukkaita ja luen
t. Vanukasmies
Paljonko sulla on vannukkata hampstrattuna?
Joka toisia haukkuu se itse on.
Yritätkö ylentää itseäsi alentamalla muita? Aivan turha selitää että olisit ”tällaisen ajattelun ja käytöksen” tuolla puolen. Tämä on ihmisyyttä, osa myös sinua. Ehkä pelkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön vanukkaita ja luen
t. Vanukasmies
Paljonko sulla on vannukkata hampstrattuna?
Hahaa, mässyjen hampstraus on hyvä :D
Mun mielestä kiva. Olen kovettunut niin paljon, että törky suodattuu luonnostaan.
Kun kirjoittelee typeryyksiä saa tasan samantasoisia vastauksia. Monilla ressukoilla on ihan liikaa aikaa, mutta pysyvätpä poissa muusta pahanteosta kun kirjoittavat tänne.
Vierailija kirjoitti:
trollit on parhaita ja rööki ja Zinc
Zinc
Olin vielä nukkumassa 06:30
The Real Deal King >Zinc
Mutta sinä stalkkerini painat täällä jo siihen aikaan pitkää päivää !!
Aamukahvia tässä vasta ..
Zinc
Toivon että joku hakkeri panis tämän palstan aivan sekaisin, tässä hiljan jo joku näytti osaamistaan!
Trolleille oma palsta pitäisi perustaa