Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ja polvioire.

Vierailija
29.03.2020 |

Omaoireessa sanotaan koronanoireeksi polvikipu. Minulla jostain mystisestä syystä toinen polvi kipeä. Muita oireita ei oikein ole.
Voiko korona olla näin lievä?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko samanlaista kipua ollut aiemmin? Jos on niin silloin tuskin mikään korona. Ja kyllähän korona tekee lihaskipuja ja ne voivat olla ainoa oire, voi olla jopa täysin oireeton, jos epäilet koronaa niin nyt pitäisi karanteenissa olla ainakin 2viikkoa.

Vierailija
2/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ja kuullut olen samanlaisista oireista muiltakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Varmasti se on nyt korona, kun kerran jo polvikin on kipeä.

Vierailija
4/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu ei ole lihaksessa vaan nivelessä. Ei ole ennen ollut tällaista. Polvea ei kärsi suoristaa, sivuttaisliike sattuu niin maan prk**eesti.

Vierailija
5/12 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/12 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipu ei ole lihaksessa vaan nivelessä. Ei ole ennen ollut tällaista. Polvea ei kärsi suoristaa, sivuttaisliike sattuu niin maan prk**eesti.

Kuulostaa jollekin muulle kuin koronalle.

Vierailija
7/12 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihmetellyt samaa, toinen polvi on oudosti kipeä, vähän kuin olisi "lukossa" mutta ei sitten kuitenkaan. Ei tullut mieleenkään että vois olla koronaa. Monta päivää kipeenä jo.

Vierailija
8/12 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko samanlaista kipua ollut aiemmin? Jos on niin silloin tuskin mikään korona. Ja kyllähän korona tekee lihaskipuja ja ne voivat olla ainoa oire, voi olla jopa täysin oireeton, jos epäilet koronaa niin nyt pitäisi karanteenissa olla ainakin 2viikkoa.

Koronassa tuntuu olevan niin sekavat oireet, että me kaikki ollaan pysyvästi karanteenissa, jos aletaan joka juilintaa miettimään koronana. Itse lasken vain viralliset oireet riittäviksi epäilyiksi.

Vierailija
9/12 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko linkkiä tähän?

Vierailija
10/12 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki on nilkka kipeä ja turvoksissa. Varmasti korona nyt. Ei esimerkiksi ihan vaan tavallinen nivelkipu. Kuollaan kaikki ku lähen kohta kauppaan. Vähän nyt järkeä peliin jooko? MS-tautikin lienee todennäköisempi syy äkkiä alkaneeseen nivelkipuun kuin korona.

Vierailija
11/12 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli? yli nelikymppisiä kolottaaa harvase päivä sieltä tai täältä. Ei se korona mikään nivelsairaus ole.

Vierailija
12/12 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun se tauti ei ole keuhkoissa se ja sama mitä ruhon osaa nyt vähän kolottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi