Kova patti emättimessä
Löysin äsken herneen kokoisen, kovan patin emättimen seinämästä kun tarkastin ettei ole jäänyt tampoonia.
Patti ei liiku mihinkään ja on ihon alla.
Tuntuu että olen nyt rampannut lääkärissä jos mistäkin syystä niin nolottaa jo varata lääkäriä. (Lapsia 4 niin suurin osa heidän käyntejä)
Onko kenelläkään mitään aavistusta mikä tuollainen patti voisi olla? On siis ihan kiinteä. Ei heilu tms. Ei vaikuta miltään mitä voisi puristella tms.
Olen 38-vuotias jos sillä merkitystä. Leikkauksia on tehty alapäähän. Laskeumia korjattu.
Kommentit (19)
Mulla oli ihan vastaava, oli ihon pintakerroksessa kiinni mutta muuten ”poimittavissa” oleva herne ihon sisällä labiassa. Gyne leikkasi sen ulos ja laittoi patologille, josta tuli sitten kirje kotiin. Vaaraton kysta eikä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Gynekologille, voi 9olla että on jotain arpeumaa noiden leikkausten jäljiltä, mutta parempi tarkistaa asia.
Arpeumaa mietin itsekin mutta tietysti syöpä tulee herkästi mieleen.
Kesällä on viimeksi operoitu. Voisin soittaa suoraan sinne naistentautien polille ja kysellä sieltä jos pääsisi suoraan näytille sinne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ihan vastaava, oli ihon pintakerroksessa kiinni mutta muuten ”poimittavissa” oleva herne ihon sisällä labiassa. Gyne leikkasi sen ulos ja laittoi patologille, josta tuli sitten kirje kotiin. Vaaraton kysta eikä sen kummempaa.
Tuo ei ole ihon pintakerroksessa kiinni vaan ihon alla eikä ns poimittavissa. Siksi huolettaakin.
Kuulostaa ihan rasvapatilta (hyvälaatuinen kasvain). Ne on aika yleisiä, kuulemma. Itsellänikin oli, gyne sen poisti kun kasvoi häiritsevän isoksi.
Älkää touhutko niiden tampoonien kanssa. Se on vierasesine kehon sisällä.
Voisiko olla niin että k*rvänsyylä on tarttunut? En ole lääkäri niin en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mites penis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites penis?
Onko penis tehty puuvillasta?!?
Kävisin näyttämässä jos huolettaa. Itelle jäi sellainen kova patti kuopuksen synnytyksen jäljiltä. Aika pieni, ehkä puoli senttiä - sentti, eikä häiritse, niin olkoon. Varmaan jonkinlainen arpi.
Siis ihan siellä sisällä? Multa poistettiin häppäristä aterooma. Oli pitkään pieni, juuri sellainen herneen kokoinen, mutta sitten kasvoi 2x2 cm kokoiseksi ja alkoi ahdistaan niin, että kävin poistauttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites penis?
Onko penis tehty puuvillasta?!?
Ainakin tuo koristelu on aitoa puuvillaa..
https://thumb-p9.xhcdn.com/a/spbC8xZVrlm_8qyzyqDaXw/000/001/496/249_100…
Gynekologille, voi olla että on jotain arpeumaa noiden leikkausten jäljiltä, mutta parempi tarkistaa asia.