Suomen valtio petti Rissaset totaalisesti: jumissa Samoalla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rissasen-perhe-on-kayttanyt-tuhansi…
Suuri häpeä, Suomi. Suuri häpeä.
Kommentit (326)
Onko korona-Koistisesta uutisoitu, siis se mikä jumittui Peruun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ulkoministeriö on auttanut heitä lentämään japanilaisten evakuointilennolla pois.
Kiitos ulkoministeriölle tästä. On huomaavaista toteuttaa virkavelvollisuuttaan, pulaan joutuneiden suomalaisten auttamista.
Jos joku on asiasta eri mieltä, kannattaa vaikuttaa päätöksentekijöihin - tai laittaa vaikka alulle kansalaisaloite, jossa poistetaan laista kansalaistenauttamisvelvollisuus.
Olen itse jumissa Bangkok, ei silti tulisi mieleenkään, että valtiolla olisi joku velvollisuus auttaa minua millään tavalla.
Täältä lähtee 17.4 Finnair kotiutuslento Suomeen mutta sellaiseen en menisi ikinä.
Finnair on sosialistisen valtion valtionyhtiö ja korona virusta ei otettu 5 vuotissuunnitelmassa huomioon joten tilanne on suhteessa 1800 kertaa pahempi kuin Thaimaassa.
Ihan tiedoksi vain, että Samoa ei sijaitse Aasiassa ;)
Mahdollisuus paluuseen oli lopulta kuitenkin suurin järjestelyin mahdollistettu. Ja mitä teki Rissanen, kun ei koneeseen heti päästettykään matkalaukkujen kanssa. Pitkät nevottelut asiasta että sai tahtonsa läpi. Tavarat siis oli niiiin tärkeää saada mukaan. Kertoo kyllä tuokin paljon tästä perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuus paluuseen oli lopulta kuitenkin suurin järjestelyin mahdollistettu. Ja mitä teki Rissanen, kun ei koneeseen heti päästettykään matkalaukkujen kanssa. Pitkät nevottelut asiasta että sai tahtonsa läpi. Tavarat siis oli niiiin tärkeää saada mukaan. Kertoo kyllä tuokin paljon tästä perheestä.
Osaatko lukea? Australia ei päästänyt konetta lähtemään, koska KENENKÄÄN matkatavaroita ei olisi Australian päässä käsitelty.
20 000 olisi elellyt herroiksi etelän lämmössä, tuskin koronakaan riivannut kuten täällä..