Moikkaatteko kaupassa, kaupungilla ja kaikkialla vanhoja tuttuja?
Tuttuja joiden kanssa ehkä joskus 15 vuotta sitten oltu enempi tekemisissä.
Kommentit (24)
En, esitän etten huomaa jos vahingossa satun näkemään. En halua että aletaan udella opinnoista ja töistä sun muusta.
En. Syýstä että en moikkaa vieraita ihmisiä ihmispelkoni takia ja suurinta osaa ihmisistä en enää tunnista. Traumojen takia mun muistissa on isoja aukkoja ja osa tuntemistani ihmisistä tuntuu täysin vierailta. Muutama vanha tuttu on joskus moikannut, oon vaan ihmetellyt että kuka sekin oli.. Sisko on sitte kertonut että se oli se tyyppi, sillee jaa kiva en mä yhtään muista sitä.. Yksi tyyppi samasta koulusta on nykyään mun äidin kaveri, se kyllä tietää mut, mulla ei oo siitä mitään muistikuvaa.
Moikkaan, jos tunnistan.
Olin aikoinaan odottelemassa junaa Tampereen rautatieasemalla, tuli outo olo että joku tuijottaa. Tuttuja ei kuitenkaan näkynyt. Myöhemmin junassa istmapaikkani ohi käveli mieshenkilö kitaralaukkua kantaen, oli nostanut aurinkolasit ylös otsalleen... siinähän oli 6. luokan Sami, en ollut tunnistaa noin 15 vuotta myöhemmin. Asemahallissa oli ollut aurionkolasit päässä ihan tuntemattoman näköinen.
Moikattiin :D