Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moikkaatteko kaupassa, kaupungilla ja kaikkialla vanhoja tuttuja?

Vierailija
29.03.2020 |

Tuttuja joiden kanssa ehkä joskus 15 vuotta sitten oltu enempi tekemisissä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan, jos tunnistan.

Olin aikoinaan odottelemassa junaa Tampereen rautatieasemalla, tuli outo olo että joku tuijottaa. Tuttuja ei kuitenkaan näkynyt. Myöhemmin junassa istmapaikkani ohi käveli mieshenkilö kitaralaukkua kantaen, oli nostanut aurinkolasit ylös otsalleen... siinähän oli 6. luokan Sami, en ollut tunnistaa noin 15 vuotta myöhemmin. Asemahallissa oli ollut aurionkolasit päässä ihan tuntemattoman näköinen.

Moikattiin :D

Vierailija
22/24 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, esitän etten huomaa jos vahingossa satun näkemään. En halua että aletaan udella opinnoista ja töistä sun muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/24 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Syýstä että en moikkaa vieraita ihmisiä ihmispelkoni takia ja suurinta osaa ihmisistä en enää tunnista. Traumojen takia mun muistissa on isoja aukkoja ja osa tuntemistani ihmisistä tuntuu täysin vierailta. Muutama vanha tuttu on joskus moikannut, oon vaan ihmetellyt että kuka sekin oli.. Sisko on sitte kertonut että se oli se tyyppi, sillee jaa kiva en mä yhtään muista sitä.. Yksi tyyppi samasta koulusta on nykyään mun äidin kaveri, se kyllä tietää mut, mulla ei oo siitä mitään muistikuvaa.