Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, ymmärrättekö jos nainen osoittaa hienovaraista kiinnostusta?

Vierailija
29.03.2020 |

Mua ei haittaa tehdä aloitetta, mutta teen sen mieluummin varovaisesti. Laitoin eilen eräälle tutulle miehelle liittyen hänen harrastukseensa, josta olen itsekin kiinnostunut. Pääasiassa tästä miehestä kuitenkin. Ajattelin näin testailla tilannetta. Hän vastaili ystävällisesti ja juteltiin asiasta viestillä. Sanoi vielä lähettävänsä lisätietoa illalla, mutta mitään ei ole kuulunut. Sanoi myös, että voi opettaa mua aiheeseen liittyen. Ymmärsiköhän, että teen hieman tikusta asiaa? Ajattelen, että jos on myös kiinnostunut, jatkaisi juttua kyllä. En halua ahdistella turhaan.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä enkä halua ymmärtää. Mulle kelpaa vain nainen joka tietää mitä haluaa ja on valmis ilmaisemaan sen kunnolla. Se on vähimmäis vaatimus jos meinaat mun kanssa raidaa. Mulla ei ole aikaa tai kärsivällisyyttä leikkiä. Sano mitä sä haluut ja mä annan sen sulle älä muuten häiritse.

Vierailija
22/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät taida ymmärtää.

Viimeksi kun hymyilin miehelle, jonka katse saa vatsanpohjani täyteen perhosia, hätkähti hymyäni silmin nähden. Säikähti raasu :(

Nii-i

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fproduct-image.juniqe…

Zinc

Hahaha..😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin monta kertaa pettynyt, kun olen pitänyt naisen eleitä kiinnostuksen ilmauksena ja sitten lähestyminen on tyrmätty kylmästi, joten olkoon.

Vierailija
24/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rehellinen. Jos tuo tapahtuisi itselleni, niin olisi juuri sellainen tilanne etten olisi naisesta kovin kiinnostunut. Miehet ovat varmasti erilaisia, toivon että olen väärässä.

Oma kokemukseni on että jos nainen on aloitteellinen hän yrittää aina omaan tasoonsa nähden liian tasokasta miestä. Tämä siis vain oma kokemukseni.

Mutta olenkin ollut pelimies mutta nyt olen suhteessa.

Vierailija
25/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies kysyi minulta mitä haluan ruoaksi. Sanoin pitsaa vaikka oikeasti halusin pihviä. Mies kuitenkin toi minulle pitsaa. Miksi miehet eivät ymmärrä mitä haluan?"

Toisin sanoen: elämä on liian lyhyt vihjailuun. Jos pidät miehestä niin kerro se sille suoraan.

Vierailija
26/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkaan kiltimmät ja ujommat miehet eivät ymmärrä. He olettavat viimeiseen asti, ettei nainen ole kiinnostunut. Heidän kohdallaan ei auta muu kuin kertoa kiinnostuksesta suoraan.

Eikä auta muuten sekään. Mun miestyyppi on just sellainen hivenen harkitsevampi ja suora puhe karkottaa sen aina lopullisesti. En tajua, miten jonkun ujon edes saa koskaan suhteeseen asti.

Vierailija
27/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin monta kertaa pettynyt, kun olen pitänyt naisen eleitä kiinnostuksen ilmauksena ja sitten lähestyminen on tyrmätty kylmästi, joten olkoon.

Tämä. Sitäpaitsi naiset usein vain leikkii tai sitten paskatestaa eli jos epäröit tai näytät heikkoutta niin torjuvat. Ei kenenkään miehen pitäisi alistua noihin. Elämä on ylipäätänsä laadukkaampaa kun ei mieti (anna energiaa) naisille. Sitä ne naiset miehestä haluaa eli imeä energiaa ja muita assetteja.

Vierailija
28/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkaan kiltimmät ja ujommat miehet eivät ymmärrä. He olettavat viimeiseen asti, ettei nainen ole kiinnostunut. Heidän kohdallaan ei auta muu kuin kertoa kiinnostuksesta suoraan.

Eikä auta muuten sekään. Mun miestyyppi on just sellainen hivenen harkitsevampi ja suora puhe karkottaa sen aina lopullisesti. En tajua, miten jonkun ujon edes saa koskaan suhteeseen asti.

Sori mutta ei ujous tai kiltteys tarkoita että pelkää tai on nössö. Kyllä mä nostan nyrkit pystyyn jos yritetään tehdä pahaa ja osaan puhua naiselle.

Vierailija
29/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta ei ujous tai kiltteys tarkoita että pelkää tai on nössö. Kyllä mä nostan nyrkit pystyyn jos yritetään tehdä pahaa ja osaan puhua naiselle.

Varmaan puhutaan nyt vähän eri asioista, en mä mitään tappelupukaria tarkoittanut. Et siis kuulosta miestyypiltä, johon viittasin.

Toisena kirjoittanut

Vierailija
30/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että yleensä ymmärtävät mutta kiinnostusta ei vaan ole jos mitään ei tapahdu. Älkää vedättäkö itseänne.

Vierailija
31/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Aika paljon on kokemuksia että naisen ystävällisyys on tulkittu kiinnostukseksi ja sitten kun itse yrität lähestyä niin "mulla on poikaystävä" on vastaus.

Vierailija
32/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Aika paljon on kokemuksia että naisen ystävällisyys on tulkittu kiinnostukseksi ja sitten kun itse yrität lähestyä niin "mulla on poikaystävä" on vastaus.

Olen minäkin tulkinnut miesten ystävällisyyden iskuyritykseksi. Viimeksi sain tietää että miehellä on tyttöystävä, onneksi mitään ei kerennyt tapahtua.

Vierailija
33/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä enkä halua ymmärtää. Mulle kelpaa vain nainen joka tietää mitä haluaa ja on valmis ilmaisemaan sen kunnolla. Se on vähimmäis vaatimus jos meinaat mun kanssa raidaa. Mulla ei ole aikaa tai kärsivällisyyttä leikkiä. Sano mitä sä haluut ja mä annan sen sulle älä muuten häiritse.

Adhdlle on tääkin helppo. Tartut tyyppiä rinnuksista jotta nyt naimaan, jos rimpuilee tahi pelästyy tolkuttomasti päästät irti. Typeriä tuommoset kyyläykset.

Vierailija
34/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät taida ymmärtää.

Viimeksi kun hymyilin miehelle, jonka katse saa vatsanpohjani täyteen perhosia, hätkähti hymyäni silmin nähden. Säikähti raasu :(

Mutta eihän hymy tai kevyt flirtti ole mikään kiinnostuksen osoitus. Ne on vain ystävällisyyttä ja pientä piristystä päivään. Näinhän sitä perustellaan jos mies luulee niitä merkiksi kiinnostuksesta jota ei naisen puolelta olekaan. 

Vierailija
35/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt flirtti on jotakin millä luodaan rento tunnelma. Sitä voi harrastaa missä seurassa tahansa, mistä syystä tahansa ihan vain murtaakseen jään, saadakseen keskustelun kulkemaan. Siinä rennossa tunnelmassa voi sitten tutustua ihmisiin ja tarkastella heitä siltäkin pohjalta olisiko kiinnostusta enempään. Siis tunnelman luoja, jäänmurtaja. Ei välttämättä kiinnostuksen osoitus.

Vierailija
36/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä naisten flirttailusta on itselle hyötyä, kun nämä flirttailijat

ovat lähes 100 ℅ aina itse varattuja. Missä vapaat naiset ovat?

M

Vierailija
37/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on taas näitä naisten "aloitteita". Ymmärrättekö itse kiinnostukseksi jos mies hymyilee teille tai kyselee neuvoja yhteisestä harrastuksesta? Jos ette, niin olette tosi usein sokeita. Jos ymmärrätte, niin luulette itsestänne tosi usein liikoja.

Juuri siksi itse en noihin kovin helposti reagoi vaikka ne huomaisinkin. Minulle nuo ei ole aloitteita vaan korkeintaan tilanteen hienovaraista johdattelua tilanteeseen, jossa varsinaisen aloitteen voi tehdä. Minusta raja on siinä, että aloitetta ei voi enää tarvittaessa selitellä väärinkäsitykseksi. Kaikki muu on korkeintaan vihjailua tai pientä flirttiä.

Naiset todella harvoin tekevät aloitteita. Usein ne jäävät noiden vihjeiden tasolle. En ymmärrä miksi. Miksi juuri miehen pitäisi ottaa se riski ja tehdä aloite? Ei ne pakit satu naiseen yhtään sen enempään kuin mieheenkään.

Vierailija
38/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin yllättävää että naiset ovat vaihteeksi laittaneet pystyyn ketjun jossa haukutaan miehiä aliarvioimalla heidän älykkyyttä.

Vierailija
39/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin yllättävää että naiset ovat vaihteeksi laittaneet pystyyn ketjun jossa haukutaan miehiä aliarvioimalla heidän älykkyyttä.

Miten sä saat tästäkin miesvihaa?

Vierailija
40/41 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä saat tästäkin miesvihaa?

Mitäs tämä sitten on? Lauma naisia puhumassa siitä mitä he vihaavat eniten maailmassa: miehistä.

Mitä typerämmäksi mies kuvaillaan, sen enemmän sataa tykkäyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän