Amerikassa asekauppa kuumana. myyntirajoituksia jo käytössä, vain 10 asetta per asiakas
Kommentit (14)
Onneksi täällä tosiaan hamstrataan vaan jotain vähemmän kuumottavaa...
Minä luin sen kyltin niin, että vain 10 asiakasta kerralla myymälässä.
Aika törkeätä jos myydään vaan enintään 10 asetta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
*Check* Siinä luki "CV-10 MAX 10 PEOPLE"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Check* Siinä luki "CV-10 MAX 10 PEOPLE"
Typo. Siis CV-19
Vierailija kirjoitti:
Total outrage! 😡
Ottaisin yhden minigunin, yhden railgunin, pari RK62ta, pari museokivääriä, magnumin, 9-millisen, yhden kalashnikovin ja yhden hirvikiväärin. Deal?
Sitten kun lähtevät ryöstelemään toisiaan niin kenelläkään ei ole yhtään ruokaa, mutta aseita löytyy talontäydeltä😁.
yksi ihminen ei pysty yhdellö kertaa kymmentä pyssyä käyttämään. joten voisivat laittaa sellaisen rajooitteen yksi pyssy kerran päivässä. toisaalta onhan se hyvä että yhdellä kertaa staa koko suvulle niin ettei joka päivä tarvitse käytä ostoksilla.
on se hieno maa. Minäkin haaveilen .357:sta jolla voisin päräyttää parvekkeelta kun taloyhtiön mammat alkavat mattoja hakkaamaan lauantaiaamuna.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin yhden minigunin, yhden railgunin, pari RK62ta, pari museokivääriä, magnumin, 9-millisen, yhden kalashnikovin ja yhden hirvikiväärin. Deal?
Minkä ihmeen "magnumin"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen "magnumin"?
Kuka tätäkin kehtaa alapeukuttaa? Ei magnum ole mikään asetyyppi tai kaliiperi.
Vierailija kirjoitti:
Aika torkeata etta ei osata englantia ja sitten keksitaan juttu omasta paasta tai vaaristellaan totuutta.
Onneksi voin rakentaa vessapaperista luotiliivit.