Onko paha jos 30v nainen haluaisi kokea 19-25 v miehen?
Kommentit (51)
Miksi olisi paha? Eihän tuossa haarukassa ikäeroa ole edes kymmentä vuotta suurimman osan kanssa. 25 on käytännössä melkein sama kuin 30. Ei siinä merkittävää eroa ole.
Miksi? Etkö sä kokenut niitä saman ikäisenä?
30 / 2 + 7 = 22. Eli miehen pitää olla vähintään 22.
Ei ole. Mä olen ollut 21v. kanssa kun olin 45v. Ei ollut ensimmäinen kerta kun olin nuoren miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Etkö sä kokenut niitä saman ikäisenä?
en :(...
Mitä pahaa tuossa on? Oon 28 ja mun kaikki miehet on olleet mua nuorempia. Nykyinen seurustelukumppani on mua 6 vuotta nuorempi.
Olen 30 ja naimissa 25-vuotiaan kanssa. En ole koskaan ajatellut, että tässä voisi jonkun mielestä olla jotain erikoista.
Ei siinä mitään pahaa ole, mutta en kyllä ymmärrä näitä ikäfetissejä. Millä tavalla kuvittelet sen 19-25v miehen olevan jotenkin erityinen?
Miten ”kokea”? Etkö ole aikoinasi ”kokenut”? Mulla tuli oksennusta suuhun, kuten aina, kun kuulen näitä ”kokemisjuttuja”. Pahimpia ovat pedarit, jotka peittelevät taipumuksiian ilmaisuun ”halusin kokea nuoren aasialaisen naisen”.
Poikia uon ikäiset on eikä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään pahaa ole, mutta en kyllä ymmärrä näitä ikäfetissejä. Millä tavalla kuvittelet sen 19-25v miehen olevan jotenkin erityinen?
tuon ikäinen ei ole varmaan rakastunut koskaan aiemmin ja ei ole niin kyyninen kuin vanhemmat miehet. Olisi ihana olla jonkun tuon ikäisen eka rakkaus :3 ja kokea koko kesän kestävä romanssi. Tiedä vaikka siitä syntyisi jotain vakavampaa. Ja onhan nuoret miehet omalla tavallaan todella komeaita ja söpöjä. Heistä löytyy erilaista energisyyttä positiviisuutta kuin vanhemmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ”kokea”? Etkö ole aikoinasi ”kokenut”? Mulla tuli oksennusta suuhun, kuten aina, kun kuulen näitä ”kokemisjuttuja”. Pahimpia ovat pedarit, jotka peittelevät taipumuksiian ilmaisuun ”halusin kokea nuoren aasialaisen naisen”.
Kokea romanssi siis :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuon ikäinen ei ole varmaan rakastunut koskaan aiemmin ja ei ole niin kyyninen kuin vanhemmat miehet. Olisi ihana olla jonkun tuon ikäisen eka rakkaus :3 ja kokea koko kesän kestävä romanssi. Tiedä vaikka siitä syntyisi jotain vakavampaa. Ja onhan nuoret miehet omalla tavallaan todella komeaita ja söpöjä. Heistä löytyy erilaista energisyyttä positiviisuutta kuin vanhemmista miehistä.
Kyllä kuule nämä sinun luettelemat asiat on enemmän yksilöstä kuin iästä kiinni.
Haluat kokea miltä tuntuu kaksi työntöä ja ravistus jonka jälkeen jonnepetteri menee kavereilleen kehumaan kuinka sai "milffiä"?
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ikäerossa sinänsä ei ole mitään pahaa. Mutta tuossa on jotain inhaa, että toinen ihminen kiinnostaa vain jonkun fetissin takia. Vain sen nuoren iän takia.
25 v. ja ylöspäin jos on niin senkun on kenen kanssa vaan.
Mutta 19-vuotias on teini.
Ja muutenkaan ihmisen aivot eivät ole aikuisen kuin vasta 25-vuotiaana. Juuri tunteiden hallinta, päätöksenteko sun muu ei ole kehittynyt. Erittäin arveluttavaa siis vanhemman olla alle 25-vuotiaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Poikia uon ikäiset on eikä miehiä.
Minusta tuon ikäiset on nimenomaan miehiä fyysisyytensä huipulla eli parhaimmillaan.
V*tuttaa kun ihmiset eivät voi olla ikuisesti 20-30v, haluaisin olla aina nuori ja kaunis ja pitää myös miehet nuorina ja komeina.
N27
Mitä ihmeellistä siinä olisi, jos olisit 25-vuotiaan kanssa?:D
Eihän teillä ole mitään suurta ikäeroa, ette luultavasti edes tietäisi olevanne eri ikäisiä ellet sitten ole joku tosi tätimäinen.
19-22v on toki 30-vuotiaalle selvästi nuorempi, mutta mikäs siinä jos tykkää ja löydät sen ikäisen joka tykkää susta.
Ei tossa mistään isoista ikäeroista ole kyse vaikka 19v onkin vielä teini.
Kunhan annat toisen kasvaa kuitenkin rauhassa etkä vaadi mitään, ohjaile teiniä tms. niin homma ok.
Mut joku 23-25v ei tod oo yhtään sama asia kuin 19v.
Ei kai noin vanhaa kukaan huoli