Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö enää ostoksilla (muilla kuin ruoka-)?

Vierailija
29.03.2020 |

Käykö kukaan enää muissa kaupoissa kuin ruokakaupoissa? Kaikki kaupat ovat lähes normaalisti auki. Ihmettelen tätä hieman, koska kukaan ei tunnu käyvän ostoksilla. Tilaatteko enää netistäkään?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on ollut päällä pari viikkoa, mutta mammat ne vaan kerskakuluttaa nettikaupoilla ihan väkipakolla.

Juu, ihan varmasti sinä tai lapsesi tarvitsette nimenomaan juuri nyt sen uuden t-paidan. 

Vierailija
62/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on PARAS AIKA shoppailla, olen likimain ainoa asiakas ja oikein antaumuksella kiertelen kauppoja. Väljää ja ruuhkatonta! Pysykää muut poissa niin minä saan käydä jatkossakin!

Ja ihan turha länkyttää että tartutan muut, kun siellä ei ole ketään muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostan persettä

olen iso paha läski setä

Vierailija
64/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat tunkee nettikaupoilla loputkin Suomen rahoista ulkomaille. Pääasia että saa kuluttaa ja ostaa hikipajojen vaatteita

Vierailija
65/74 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Ihan normaalisti käyn asioilla. Jaka arki aamu kaupassa jne. Minua ei kiinnosta yhdenkään ihmisen hyvinvointi eikä se että voisin saadakoronnan tai levittää sitä

Illalla on parhaiten alelaputettuja tuotteita, huomasin, että sinulla on blogi, joka keskittyy niihin.

ohis

Vierailija
66/74 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan nyt ruoankin kotiin (kerta 1,5 viikkoon). En ole yhtään shoppailijatyyppiä, mutta nyt tilasin h&m:ltä alusvaatteita ja Suomalaisesta kirjakaupasta pari kirjaa ja taidetarvikkeita.

Vierailija
67/74 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Pojalle uudet jalkapallokengät ja yöpukuja pieniksi menneiden tilalle. Lapsille synttärilahjat. Apteekissa myös monta kertaa. Muut mitä tarvitaan pyrin löytämään marketeista ruuan oston yhteydessä.

Vierailija
68/74 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen käynyt Baukkarissa muutaman kerran, Puuilossa samoin ja kerran Vepsäläisellä.

Vierailija
69/74 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
70/74 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaostoksillakin käyn vain pari kertaa viikossa lähikaupassa. Tavarat, jotka yleensä hakisin muualta, tilaan nettikaupasta.

Vierailija
71/74 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Nettikaupasta tilasin itselleni kahvakuulan, se tuli ostettua ihan koronan takia, kun en halua mennä salille, vaikka on edellen auki. Lisäksi tilattiin tyttärelle uusi kännykkä, se oli ollut suunnitelmissa jo pari kuukautta, mutta nyt kun tarvitsee sitä kouluhommiinkin, niin päätettiin uusia. Vanhaan ei saanut enää tarvittavia opiskelusovelluksia, kun muistia niin vähän. Teki sitten mun kännykällä, mutta aika hankalaa. Kauhea selittely....:)

Vierailija
72/74 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, myös netistä shoppailen.

Vierailija
73/74 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri netistä puhelimen ja verhokangasta. Eilen kävin katsomassa remonttitarvikkeita. Nyt on hyvin aikaa kodin ehostamiseen.

Vierailija
74/74 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on ollut päällä pari viikkoa, mutta mammat ne vaan kerskakuluttaa nettikaupoilla ihan väkipakolla.

Juu, ihan varmasti sinä tai lapsesi tarvitsette nimenomaan juuri nyt sen uuden t-paidan. 

Mitäs pahaa siinä on. Hyvä pitää talouden rattaat pyörimässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä