Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö enää ostoksilla (muilla kuin ruoka-)?

Vierailija
29.03.2020 |

Käykö kukaan enää muissa kaupoissa kuin ruokakaupoissa? Kaikki kaupat ovat lähes normaalisti auki. Ihmettelen tätä hieman, koska kukaan ei tunnu käyvän ostoksilla. Tilaatteko enää netistäkään?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakaupassa kävin perjantaina ja pakko siellä on varmasti käydä uudestaankin. Netistä tilasin lapsille vaatetta ja Ikeasta jotain juttuja huoneeseen, jota remontoidaan (ja siksi pitää käydä rautakaupassa).

Vierailija
2/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla kävin ja siellä ei ollut kuin minä ja pari myyjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, ruokakaupassakin mahdollisimman harvoin, noin kerran kahdessa viikossa. Jos tulee akuutti tarve jollekin tavaralle niin prismasta saa kaiken tarvittavan ja nappaan sen ruokaostosten yhteydessä. Muuten suosin pienempiä kauppoja tässä vaiheessa.

Vierailija
4/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut netistä. Kasvorasvoja ja hullarilta.

Kerran kävin gigantissa kun tarvitsin hiiren.

Vierailija
5/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, en myöskään tilaa nettikaupoista. Normaalistikin ostan vain tarpeeseen, nyt en onneksi satu tarvitsemaan muuta kuin ruokaa ja päivittäistavaroita.

Vierailija
6/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska auki ovat vain ruokakaupat ja apteekit. Terveiset Saksasta

Vierailija
7/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käytiin rautakaupassa. Muuten ei ole käyty kuin ruokakaupassa. Kaikki mahdollinen tilataan netistä.

Vierailija
8/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Englannissa ja meillä saa Amazonilta tilattua 24h toimitusajalla lähestulkoon mitä vain, joten ei tarvetta lähteä pois kotoa.

Vierailija
9/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, paitsi apteekissa on pitänyt käydä kerran. Netistä olen tilannut pari asiaa, eli niitä varten pitänyt mennä kaupan sisällä sijaitsevalle pakettiautomaatille, mutta molemmissa kävin sellaiseen aikaan, ettei siellä ollut oikein ketään. Tavarat tosin piti tulla automaattiin muualle, mutta automaatit olivat niin täynnä, että olivat vieneet toisaalle.

Vierailija
10/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon kuin aikaisemminkin, eli en oikeastaan yhtään. Uudelle paistinpannulle olisi kyllä oikeasti tarvetta. Ja lapselle syntymäpäivälahja.

Vierailija
11/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy muualla kuin ruokakaupassa. Pojalle tilasin nettikaupasta takin. Käyn kotini lähellä olevassa Salessa tai K-kaupassa, suurissa marketeissa en käy. Yhden kerran olen käynyt Prismassa tämän viikon maanantaina hain pesuaineet ja paperit, siellä oli todella hiljaista. Tosin yksi papparainen räki ja aivasteli siellä, onneksi olin siitä kaukana ja lähdin heti eri suuntaan missä tämä papparainen oli. En halua Koronaa, ei varmaan kukaan täysjärkinen, on vaikea tauti, kuolonluvut sen todistaa.

Vierailija
12/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ostanut viime aikoina muuta kuin bensaa ja ruokaa.

Vierailija
13/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoat tulee kotiin, alkossa olen käynyt nopeasti, illalla myöhään. Muualla en.

Vierailija
14/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ostanut viime aikoina muuta kuin bensaa ja ruokaa.

Melkein saman sanat. Kolmeen viikkoon en ole ostanut muuta kuin ruokaa, bensaa ja punkkua. Tankkaamassa käyn kylmäasemalla hanskat kädessä ja maksan etäluettavalla kortille ja alkosta hain pari pänikkää punaviiniä.

Vierailija
15/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enkä ole käynyt muutenkaan kuin jotain viisi kertaa tällä vuosituhannella, ihmettelen miten ihmisillä riittää rahaa "käydä kaupoilla" jos on lapset ja kaikkea 🤔

Vierailija
16/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy enkä ole käynyt muutenkaan kuin jotain viisi kertaa tällä vuosituhannella, ihmettelen miten ihmisillä riittää rahaa "käydä kaupoilla" jos on lapset ja kaikkea 🤔

Mistä sä ajattelet, että ihmiset saavat lapsille vaatteita? Lapset kasvavat jatkuvasti ja myös rikkovat vaatteita.

Vierailija
17/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaupassa kävin. Samoin alkossa. Tänään sittarista pattereita ja karkkia. Pitäisi vähentää tätä turhaa kaupoissa juoksemista. 

Vierailija
18/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy.

Vierailija
19/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Tilaan ruuat netistä. En osta nyt mitään mitä välttämättä en tarvitse. Olen varautujatyyppiä ja kotoa löytyy kaikenlaista.

Vierailija
20/74 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, kaikki muu voi hyvin odottaa sen pari-kolme kuukautta mitä nyt on  pahinta aikaa edessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi